אתר / אפליקציה ליצירת קווים

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
אתר / אפליקציה ליצירת קווים

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
 
נראה ממש מגניב!

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
נראה ממש מגניב!
חבל שליצירת מפה הכלי הזה לא ממש מתאים, כי קווים שעוברים באותו רחוב עולים אחד על השני ויוצרים בלבול בצבע.

 

davidfainshtein

Member
מנהל
מגניב ביותר!

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
מגניב ביותר!
 

טנק2

New member
תכנון של קווים נוספים באזור השרון (רעננה בעיקר)

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
תכנון של קווים נוספים באזור השרון (רעננה בעיקר)
קו 11-מדרום העיר לאזור התעשייה, קו יוממים-בוקר וערב
המסלול:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן, פרדס משותף, המלכים, הנשיאים, המחתרות, ההגנה, קרן היסוד, עתידים, החרושת, התדהר, מסוף התדהר.
בכיוון ההפוך-אותו מסלול בדיוק

ישנה אפשרות נוספת למסלול זה, אותה אני שוקל:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן-----המלכים, אחוזה-מערב, בית לוינשטיין, דרך ירושלים, ויצמן-מזרח,החרושת, התעשייה-מערב, הדפנה, מסוף התדהר.

קו 12-שכונתית דרום העיר:
המסלול:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן, (כשיוקם 531, תהיה כניסה למרכז ג. חן מהכביש העוקף ומשם חזרה ברחוב פעמי אביב), פרדס משותף, המלכים, אחוזה-מערב, דרך הפארק, מסוף לב הפארק.
בכיוון ההפוך:
יציאה מהמפרץ מול המסוף בלב הפארק (שאגב,מסומן כבר בתחנת אוטובוס)והמשך המסלול כפי שתיארתי בצד השני של הכביש.


התדירות-באזור שלוש נסיעות בשעה

קו 13-מרעננה לכפר סבא
המסלול:
רחוב אחוזה-רעננה, כביש 4 צפון, יציאה לשכונה הירוקה-מנחם בגין, כצנלסון, ויצמן ,רחוב התע"ש, מסוף התע"ש.
חשבתי להכניס את הקו יותר בצפון כפר סבא, או לחילופין להעבירו לאזוה"ת דרך בן יהודה, בלי כניסה כלל למרכז העיר.


קו 49-קו 29 מהיר (בניגוד ל39 הלא כל כך מוצלח)
המסלול:
תחנה מרכזית כפר סבא, ויצמן-מערב, טשרניחובסקי, בי"ח מאיר, ד"ר משה סנה, שד' מנחם בגין-מערב, מחלף רעננה צפון, רח' ויצמן, שדרות ירושלים, הבריגדה היהודית, ז'בוטינסקי, שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה, מחלף הסירה, אזוה"ת הרצליה-המשכית, מדינת היהודים, וינגייט, מרינה הרצליה.


חלופה אפשרית:כניסה בבוקר לכיוון המלונות, תוך כדי ביטול חלופת הבוקר של קו 12 מכפר סבא המגיעה למלונות/העברתה דרך רחוב הבריגדה, מחלף כפר שמריהו וישר למלונות.

התדירות-די גבוהה-כ50 נסיעות ביום, 15 עד 20 דקות בבמוצע.

לגבי תחנות-עוד לא סיכמתי על זה סופית, בשעות/בימים הקרובים.

http://www.transitmix.net/map/35512

ד.א, שתי בעיות מרכזיות בעורך הזה:
1. אין אופציית הוספת תחנות-היכן ימוקמו? פעילות (איסוף והורדה/איסוף בלבד/הורדה בלבד)?
2.אפשרות הזמנים, שהיא באמת קצת בעייתית-גם מבחינת הימים, וגם מפני שאי אפשר להוסיף יותר מדי טווחי זמן לאורך היום.
3.אין אפשרות להוסיף את הכיוון ההפוך של הקו במסגרת אותו קו, וכך למעשה לוותר על ה"recovery mode"-כלומר, הנהג חוזר כנסיעת שירות ולא כנסיעה ריקה, מעבר לבעיה הגרפית שבדבר.
 

alantan

New member
המפה לא משקפת את מה שרשמת - האם כל הקווים הללו יעברו בפרדס

תכנון של קווים נוספים באזור השרון (רעננה בעיקר)
קו 11-מדרום העיר לאזור התעשייה, קו יוממים-בוקר וערב
המסלול:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן, פרדס משותף, המלכים, הנשיאים, המחתרות, ההגנה, קרן היסוד, עתידים, החרושת, התדהר, מסוף התדהר.
בכיוון ההפוך-אותו מסלול בדיוק

ישנה אפשרות נוספת למסלול זה, אותה אני שוקל:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן-----המלכים, אחוזה-מערב, בית לוינשטיין, דרך ירושלים, ויצמן-מזרח,החרושת, התעשייה-מערב, הדפנה, מסוף התדהר.

קו 12-שכונתית דרום העיר:
המסלול:
מסוף רעננה, רחוב אחוזה, קזן, (כשיוקם 531, תהיה כניסה למרכז ג. חן מהכביש העוקף ומשם חזרה ברחוב פעמי אביב), פרדס משותף, המלכים, אחוזה-מערב, דרך הפארק, מסוף לב הפארק.
בכיוון ההפוך:
יציאה מהמפרץ מול המסוף בלב הפארק (שאגב,מסומן כבר בתחנת אוטובוס)והמשך המסלול כפי שתיארתי בצד השני של הכביש.


התדירות-באזור שלוש נסיעות בשעה

קו 13-מרעננה לכפר סבא
המסלול:
רחוב אחוזה-רעננה, כביש 4 צפון, יציאה לשכונה הירוקה-מנחם בגין, כצנלסון, ויצמן ,רחוב התע"ש, מסוף התע"ש.
חשבתי להכניס את הקו יותר בצפון כפר סבא, או לחילופין להעבירו לאזוה"ת דרך בן יהודה, בלי כניסה כלל למרכז העיר.


קו 49-קו 29 מהיר (בניגוד ל39 הלא כל כך מוצלח)
המסלול:
תחנה מרכזית כפר סבא, ויצמן-מערב, טשרניחובסקי, בי"ח מאיר, ד"ר משה סנה, שד' מנחם בגין-מערב, מחלף רעננה צפון, רח' ויצמן, שדרות ירושלים, הבריגדה היהודית, ז'בוטינסקי, שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה, מחלף הסירה, אזוה"ת הרצליה-המשכית, מדינת היהודים, וינגייט, מרינה הרצליה.


חלופה אפשרית:כניסה בבוקר לכיוון המלונות, תוך כדי ביטול חלופת הבוקר של קו 12 מכפר סבא המגיעה למלונות/העברתה דרך רחוב הבריגדה, מחלף כפר שמריהו וישר למלונות.

התדירות-די גבוהה-כ50 נסיעות ביום, 15 עד 20 דקות בבמוצע.

לגבי תחנות-עוד לא סיכמתי על זה סופית, בשעות/בימים הקרובים.

http://www.transitmix.net/map/35512

ד.א, שתי בעיות מרכזיות בעורך הזה:
1. אין אופציית הוספת תחנות-היכן ימוקמו? פעילות (איסוף והורדה/איסוף בלבד/הורדה בלבד)?
2.אפשרות הזמנים, שהיא באמת קצת בעייתית-גם מבחינת הימים, וגם מפני שאי אפשר להוסיף יותר מדי טווחי זמן לאורך היום.
3.אין אפשרות להוסיף את הכיוון ההפוך של הקו במסגרת אותו קו, וכך למעשה לוותר על ה"recovery mode"-כלומר, הנהג חוזר כנסיעת שירות ולא כנסיעה ריקה, מעבר לבעיה הגרפית שבדבר.
המפה לא משקפת את מה שרשמת - האם כל הקווים הללו יעברו בפרדס
משותף???

לגבי השעות, מדובר בלוח מערבי המבוסס על ימי עבודה בימים ב'-ו'. הייתי קובע את שני-שישי כאילו מדובר בא'-ה', את שבת כאילו מדובר בשישי, ואת ראשון כאילו מדובר בשבת.

אני חושב שישנה בעיה נוספת והיא אי-האפשרות להעביר קווים ברת"צים כגון בן יהודה בתל אביב לכיוון דרום, וזה בגלל שזה מסתמך על רחובות הפתוחים לכלל כלי הרכב.
 

טנק2

New member
הערות נכונות וחכמות

המפה לא משקפת את מה שרשמת - האם כל הקווים הללו יעברו בפרדס
משותף???

לגבי השעות, מדובר בלוח מערבי המבוסס על ימי עבודה בימים ב'-ו'. הייתי קובע את שני-שישי כאילו מדובר בא'-ה', את שבת כאילו מדובר בשישי, ואת ראשון כאילו מדובר בשבת.

אני חושב שישנה בעיה נוספת והיא אי-האפשרות להעביר קווים ברת"צים כגון בן יהודה בתל אביב לכיוון דרום, וזה בגלל שזה מסתמך על רחובות הפתוחים לכלל כלי הרכב.
הערות נכונות וחכמות
וההבהרה: רק שני קווים ייכנסו לפרדס משותף,אחד, כל שעות היום, שיקשר לצומת רעננה ולמרכז העיר (אפשר לעשות אותו אפילו סיבובי דרך בן גוריון, ולהאריך את שעות פעילותו של קו 8 היעיל (למעט הכניסה ללב הפארק ושתי פניות שמעכבות אותו לאורך המסלול-אחת בקרן היסוד, ואחת בדרך ירושלים לאחוזה, הוא מהיר יחסית-ויש לו פוטנציאל טוב. הבעיה שלו שהוא לא נכנס מספיק לקניון-יעד מרכזי-ושלא משתמשים בו על מנת להגיע ליד לבנים ולמרכז העיר, פשוט כי כששואלים את הנהג הוא אומר-"אני לא נוסע על כל אחוזה". הייתי אפילו מפעיל אותו במקום 3 השערורייתי, בשינויים קלים)
הקו השני(ממוספר כ11), קו שיפעל בבוקר ואחרי הצהריים לכיוון מסוף התדהר (עם מעבר קל באחוזה-באזור בית לוינשטיין). בכיוונו ההפוך הוא גם נותן גישה מדרום העיר למסוף רעננה, ומשם עם קווים רבים לצפון ולדרום-947,669,567,149,505,167,921,821,641 ועוד ועוד.

נכון להיום הקישור לדרום העיר לוקה בחסר. בעבר היה איזה שהוא 4א (אולי ותיקי הפורום יגידו לי במה מדובר) שעבר גם ברחוב הנשיאים וגם בדרום העיר, על פי שלטי התחנות הישנים של אגד. עד לפני שנה שנתיים, מרגע שאגד עזבו דרום העיר עמד מיותר.

שני הקווים האחרים הם על בסיס (באופן מסוים) של קו 29 הוותיק (49 יותר, 13 פחות-יש בו יותר השפעה של קו 10, ואף שקלתי להכניס אותו למסוף התע"ש דרך בן יהודה ודרך הפועל, כך שהוא לא יעבור בויצמן העמוס בקווים במרכז העיר)כאשר 49 הוא התדיר מבין השניים-נע בין 10 ל20 דקות, ואולי אף כדאי לצמצם אותו לרבע שעה.
אחד הקטעים החזקים החדשים של 49 יהיו על ציר ויצמן, עם בניית שכונת נווה זמר שתאכלס אוכלוסייה צעירה חדשה, ומחם בורלא הצמוד לה מהצד השני של הכביש. גם במרכז העיר צפויה להיות תנופת תמ"א 38 וחידוש רובע שלם ("רובע תמר") וכך גם קו 13 וקווים נוספים המקצרים את 29 יידרשו.

בנוגע לימים והזמנים-התייחסתי לזה קצת אחרת-ימי העבודה הם ימים רגילים, שבת זה שבת, וראשון הוא ממוצע התדירויות, למרות שנראה לי שהדרך שלך (שלא חשבתי עליה-הפתעת אותי לגמרי
)יותר טובה...
 

DanBus43Maalit72

Active member
אדיר!

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
אדיר!
יש לי רעיונות לקווים חדשים בחולון.
&nbsp
בין הרעיונות שלי:
*קו שיעבור ברחוב סרלין בחולון וברחוב שלבים בתל אביב.
*קו נוסף שישרת את קריית אילון(ח300) בחולון.
*קו פנימי חדש שיכנס מספר פעמים ביום לשכונת מולדת(רחוב אשדוד) בחולון.
*קו יוממים לעתידים דרך כביש 4, איזור תעשייה קריית אריה וקניון אילון.
*חלופה מוארכת של קו 205 של אגד.
*חלופה של קו 389 של דן שתתחיל בחולון.
*קו מחולון לאיקאה ראשל"צ.
*חלופה של קו 1 החדש שתתחיל בחולון ותיסע במסגר, עזריאלי, דרך ז'בוטינסקי ותחנה מרכזית פתח תקווה. החלופה תיסע מספר פעמים ביום.
 

DanBus43Maalit72

Active member
יצרתי מפה עם הרעיונות שרשמתי.

אדיר!
יש לי רעיונות לקווים חדשים בחולון.
&nbsp
בין הרעיונות שלי:
*קו שיעבור ברחוב סרלין בחולון וברחוב שלבים בתל אביב.
*קו נוסף שישרת את קריית אילון(ח300) בחולון.
*קו פנימי חדש שיכנס מספר פעמים ביום לשכונת מולדת(רחוב אשדוד) בחולון.
*קו יוממים לעתידים דרך כביש 4, איזור תעשייה קריית אריה וקניון אילון.
*חלופה מוארכת של קו 205 של אגד.
*חלופה של קו 389 של דן שתתחיל בחולון.
*קו מחולון לאיקאה ראשל"צ.
*חלופה של קו 1 החדש שתתחיל בחולון ותיסע במסגר, עזריאלי, דרך ז'בוטינסקי ותחנה מרכזית פתח תקווה. החלופה תיסע מספר פעמים ביום.
יצרתי מפה עם הרעיונות שרשמתי.
[URL]http://www.transitmix.net/map/35837[/URL]

המפה כוללת רעיונות ל 7 קווים חדשים.

קו 9: קו פנימי המשרת את שכונת מולדת בחולון.
קו 29: בי"ח וולפסון(חולון) - איקאה(ראשל"צ).
קו 30: חניון אגד/רח' דן שומרון(חולון) - תחמ"ת(תל אביב).
קו 101: חלופה של קו 1 החדש. קריית שרת(חולון) - תחנה מרכזית(פתח תקווה). מדלג על מחלף חיל השריון, רחוב המסגר ובית קלקא.
קו 176: קניון הזהב(ראשל"צ) - עתידים(תל אביב). דרך כביש 4, מחלף אם המושבות וקניון אילון.
קו 207: חלופה של קו 205 שמוארכת למרכז חולון. תחנה מרכזית(רחובות) - בי"ח וולפסון(חולון).
 

DanBus43Maalit72

Active member
ויש גם רעיון לחלופה של קו 389 מחולון

יצרתי מפה עם הרעיונות שרשמתי.
[URL]http://www.transitmix.net/map/35837[/URL]

המפה כוללת רעיונות ל 7 קווים חדשים.

קו 9: קו פנימי המשרת את שכונת מולדת בחולון.
קו 29: בי"ח וולפסון(חולון) - איקאה(ראשל"צ).
קו 30: חניון אגד/רח' דן שומרון(חולון) - תחמ"ת(תל אביב).
קו 101: חלופה של קו 1 החדש. קריית שרת(חולון) - תחנה מרכזית(פתח תקווה). מדלג על מחלף חיל השריון, רחוב המסגר ובית קלקא.
קו 176: קניון הזהב(ראשל"צ) - עתידים(תל אביב). דרך כביש 4, מחלף אם המושבות וקניון אילון.
קו 207: חלופה של קו 205 שמוארכת למרכז חולון. תחנה מרכזית(רחובות) - בי"ח וולפסון(חולון).
ויש גם רעיון לחלופה של קו 389 מחולון
 
כל הקווים שהצעת חשובים והכרחיים

יצרתי מפה עם הרעיונות שרשמתי.
[URL]http://www.transitmix.net/map/35837[/URL]

המפה כוללת רעיונות ל 7 קווים חדשים.

קו 9: קו פנימי המשרת את שכונת מולדת בחולון.
קו 29: בי"ח וולפסון(חולון) - איקאה(ראשל"צ).
קו 30: חניון אגד/רח' דן שומרון(חולון) - תחמ"ת(תל אביב).
קו 101: חלופה של קו 1 החדש. קריית שרת(חולון) - תחנה מרכזית(פתח תקווה). מדלג על מחלף חיל השריון, רחוב המסגר ובית קלקא.
קו 176: קניון הזהב(ראשל"צ) - עתידים(תל אביב). דרך כביש 4, מחלף אם המושבות וקניון אילון.
קו 207: חלופה של קו 205 שמוארכת למרכז חולון. תחנה מרכזית(רחובות) - בי"ח וולפסון(חולון).
כל הקווים שהצעת חשובים והכרחיים
 
לקו 101 לא יהיה מקום בתחנה מרכזית פ"ת

יצרתי מפה עם הרעיונות שרשמתי.
[URL]http://www.transitmix.net/map/35837[/URL]

המפה כוללת רעיונות ל 7 קווים חדשים.

קו 9: קו פנימי המשרת את שכונת מולדת בחולון.
קו 29: בי"ח וולפסון(חולון) - איקאה(ראשל"צ).
קו 30: חניון אגד/רח' דן שומרון(חולון) - תחמ"ת(תל אביב).
קו 101: חלופה של קו 1 החדש. קריית שרת(חולון) - תחנה מרכזית(פתח תקווה). מדלג על מחלף חיל השריון, רחוב המסגר ובית קלקא.
קו 176: קניון הזהב(ראשל"צ) - עתידים(תל אביב). דרך כביש 4, מחלף אם המושבות וקניון אילון.
קו 207: חלופה של קו 205 שמוארכת למרכז חולון. תחנה מרכזית(רחובות) - בי"ח וולפסון(חולון).
לקו 101 לא יהיה מקום בתחנה מרכזית פ"ת
עדיף לדעתי להאריכו לכפר אברהם (במיוחד לאחר קיצור 641,921 לתחנה מרכזית פ"ת)
 

Ofekalef1

New member
באמת מגניב!

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
באמת מגניב!
ניסיתי ליצור מפת קווים לב"ש. תכננתי ארבעה קווים מהירים שנוסעים בצירים מרכזיים למוקדי עניין או ברחובות ראשיים בין שכונות.
עכשיו נתקעתי
 

Ofekalef1

New member
מי שרוצה לראות

באמת מגניב!
ניסיתי ליצור מפת קווים לב"ש. תכננתי ארבעה קווים מהירים שנוסעים בצירים מרכזיים למוקדי עניין או ברחובות ראשיים בין שכונות.
עכשיו נתקעתי
מי שרוצה לראות
הנה המפה שלי
http://www.transitmix.net/map/35796
&nbsp
הקו הסגול מקשר את נחל עשן לאוניברסיטה ולרכבת דרך המשחררים ובית החולים, הקו הכתום מקשר את י"א למשחררים ולביג, כאשר מהמשחררים ניתן להחליף לקו הסגול בשביל להגיע לאוניברסיטה ולסורוקה.
הקו הכחול הוא קו חיבור שכונות, מעמותות דרך נאות לון לנווה זאב (חלק מאוד קטן) ומשם לנווה נוי, למרכזית ולביג. הוא גם מקשר את נווה זאב ואת נווה נוי בעיקר, לביג. משם גם אפשר להחליף לקו הכתום ולסגול אם כי זה קצת יותר מדי.
הקו הירוק הוא בעצם קו שאמור להיות תדיר שנוסע על טוביהו מההתחלה שלו (אולי כדאי להתחיל אותו במסוף י"א ולא ליד הטכני) עד למרכזית ומשם לקריית יהודית ולעמק שרה.
&nbsp
לא ממש שמתי לב למיקומי התחנות ולתחנות ההתחלה (האם אפשר להשתמש בהן ככאלה), וממילא יכול להיות שהרחובות שבהם העברתי את הקווים הם לא מיטביים ואפשר לשפר אותם.
&nbsp
אין לי אפילו מושג איך להתחיל לטפל בשכונה ט ובעיר העתיקה, וכנ"ל לגבי הגוש של שכונה ד-ו ושל שכונה ג. ברמות עוד לא טיפלתי אבל זה לא אמור להיות מסובך מאוד.
&nbsp
מה שכן מאוד לא טוב כאן זה שאין לי מושג איך נותנים שירות לבתים שבהם הקווים לא עוברים (לדוגמה לכל נחל עשן פרט לרחוב שבו הקו הסגול עובר). כי להעביר את הקווים בתוך כל נחל עשן שיעשו סיבובים (כמו שפחות או יותר הם עושים היום) זה די מטומטם לדעתי.
&nbsp
מה אתם אומרים? מתכנן תחבורה אני לא אהיה, הא?
 

iaviad

New member
תודה רבה


אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
תודה רבה
 
רק מה,הוא לא הכי מעודכן מבחינת שמות או רחובות שנוספו...

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
רק מה,הוא לא הכי מעודכן מבחינת שמות או רחובות שנוספו...
http://www.transitmix.net/map/35954

עשיתי ניסוי על הקריות...
 

Ofekalef1

New member
אם יוצאים מהאתר אבל שומרים את הכתובת, המפה נשמרת?

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
אם יוצאים מהאתר אבל שומרים את הכתובת, המפה נשמרת?
 

טנק2

New member
בנוגע למצבת האוטובוסים הנדרשת...

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
בנוגע למצבת האוטובוסים הנדרשת...
שימו לב שהמהירות היא במיילים לקמ"ש, וזמן הrecovery הוא באחוזים/בדקות.
 

oshri1987sg

Active member
איך בדיוק משתמשים באתר,הוא מסובך לי והוא

אתר / אפליקציה ליצירת קווים
http://www.transitmix.net/

האתר מאפשר ליצור קווי אוטובוס, להעריך עלות (לפי עלות אמריקנית) והמסלול נמתח אוטומטית בין נקודות אותן ניתן לציין בלחיצה ואף להזיז.

לחיצה כפולה גורמת לקו להסתיים ואי אפשר להמשיך אותו אבל חוץ מזה - מדובר בכלי תיכנון חינמי מעניין.

לצערי הכלי לא יכול להעריך נסועה אלא להעריך לו"ז ועלות בלבד, וכמו כן הלו"ז שלו בנוי על שבוע העבודה המערבי - ימי ב'-ו' שרק בהם יש אופציות לשעות שיא וכו', בעוד שלימי שבת וראשון יש לקבוע תדירות מסויימת לכל היום.

תיכנון מהנה :)
איך בדיוק משתמשים באתר,הוא מסובך לי והוא
גם אינו בעברית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה