אתרי צלילה במרכז אמריקה

philips

New member
אתרי צלילה במרכז אמריקה

הממ....ביולי אני שם את פעמיי ליבשת מרכז אמריקה .. בכוונתי לכלול בטיולי גם צלילות במקסיקו,גוואטמלה,בליז,הונדורס... חיפשתי רבות באינטרנט והוצאתי חומר רב , אך בכ"ז אשמח לשמוע דיעות /רעיונות/המלצות לאתרים שכאלו מצד חברי הפורום המכובדים המבלים את מרבית זמנם בטיולי צלילה בעולם
כל פרט שהוא, החל משם מועדון,שם אתר, עיר,עיירה,ספארי מומלץ או כל דבר אחר יסייע רבות ... בתודה מראש , וקיץ שמח...
 

קותי

New member
שמות מועדונים לא תקבל ממני

כי את כל הצלילות שלי במרכז אמריקה עשיתי מ LIVEABOARD אבל המקומות שאני ממליץ עליהם - מידע אישי וממה שחברים טובים המליצו הם: מקסיקו: נסה להגיע לקוזומל - אי מול חופי מקסיקו בחוף האטלנטי/קריבי. לטענת מכרי זה המקום הטוב ביותר לצלול בו בכל איזור מקסיקו. BAJA בצד השני של מקסיקו (החוף הפסיפי) גם היא נמכרת כיעד צלילה אבל המים שם קרים יותר וממה ששמעתי, לא התרשמתי שזה מי יודע מה. בליז: הצלילה מבליז עצמה די מחורבנת אבל אם תצא לאיים המרכיבים את מחסום השונית השני בגודלו בעולם (אחרי זה של אוסטרליה) הנמצאים מול חופי בליז (שיט של כמה שעות) תגיע לאחד מאתרי הצלילה היפים בעולם (המלצה מיד ראשונה). LIGHTHOUSE REEF מומלץ ביותר. ה- BLUE HOLE המפורסם של בליז גם הוא נמצא באותו מחסום שונית, אבל הצלילה שם היא יותר - הייתי, עשיתי, יש לי את הטי שירט להוכיח את זה - וזהו. הונדורס: שוב, לא מהחוף של המדינה, אבל מול המדינה יש איים שנקראים: BAY ISLANDS HONDURAS וביניהם ROATAN המתויר יותר ו UTILLA המתויר פחות. הייתי בראשון ולא התרשמתי במיוחד למרות שזה סביר. חברים שהיו בשני אמרו שהוא קצת יותר טוב. אם אתה מגיע לשני בתקופת החורף, יכול להתמזל מזלך להתקל בכריש ליויתן. אל תצפה ליותר מדי אבל בהחלט יש שם מקומות נחמדים לצלילה. נסיעה טובה.
 

ilanbt

New member
קוזומל

לא צללתי אבל חברה אמריקאים שהיו איתי באוסטרליה היללו ושיבחו. כמו כן ביוקטן-מקסיכו (קנקון או פלייה דל כרמן) יש מועדונים שמארגנים צלילות מערות במערות נטיפים שמוצפות חבר שלי שעשה את זה מאוד נהנה.
 

ביקו

New member
צלילה במרכז אמריקה...

לגבי בליז, צלילה נחמדה, לא ברמה של האתרים היפים בסיני, פחות דגה, אבל חביב למדי. האתרים סביב אמברגריס קי (בעיקר שמורת HON CHAN), וסביב LIGHT HOUSE REEF מומלצים (בערך). הבלו הול לא מדהים ובכל מקרה דורש הפלגה של OVER NIGHT. הונדורס כפי שקותי ציין כבר, ממש לא משהו מבחינת צלילה. אם הייתי נוסע היום למקסיקו, לא הייתי מוותר על החלק הפסיפי והייתי מתעקש להגיע ל SEA OF CORTEZ צלילות עם המון יצורים פלאגיים, להקות פטישנים, מנטות בכמויות וכו´, אך תהיה חייב לקחת ספארי (לא זול!!) והמלצתי, אם אתה כבר מגיע למרכז אמריקה, עשה כל מאמץ לצלול בקוקוס המיתולוגית (קוסטה ריקה), יקר מאד, אבל חוויה של פעם בחיים. אם זה גדול עליך פיננסית, תוכל להסתפק בחופים הפסיפים, לא מדהים כמו קוקוס, אבל הרבה יותר זול, המון חיות גדולות (גם BULL SHARKS אימתניים), אבל ראות לא הכי טובה בד"כ (5-15מ´). מלבד זאת, קוסטה ריקה מדינה יפהפיה ומרתקת וממש שווה ביקור. במידה ותרצה המלצות יותר ספציפיות, אשמח לעזור.
 
למעלה