אתרים סיניים..ומוסר השכל ..
לפני כחודש וחצי רכשתי תיק פשוט באתר סיני (לא באי ביי). האתר מסודר ומושקע נראה נהדר ושום דבר לא הכין אותי לבאות ולמה שעברתי שם. שילמתי בפייפאל( לפחות פה התעוררתי מהטפשות שאחזה בי..) קבלתי אישור מהאתר על הרכישה והתיק העבר למה שהם קוראים.. process . אחרי שבוע שהתיק לא זז מהסטטוס של process ,שלחתי להם אי מייל שאלתי מה קורה והזכרתי להם שב-פ.א.ק הם מציינים שהטיפול במשלוח יימשך בין 2-3 ימים...התשובה הגיע במהירות..הם מאוד מצטערים, אך התיק נמצא בדרך אל "מרכז השילוח" ותוך 48 שעות הוא יישלח אלי, ואף הייתה להם החוצפה לייעץ לי להיות סבלנית. החלטתי לחכות 48 שע' שבהם התיק כמובן לא הגיע ואפילו נתתי להם עוד כמה ימים. אחרי כשבועיים פתאום נפל לי האסימון..הבנתי שהם מושכים זמן כדי שלא אוכל להגיש תלונה לפיי פאל. כתבתי להם אי מייל נוסף ובו הודעתי שאחכה עוד שבוע ואם התיק לא יעבור מסטטוס הprocess וישולח אפתח נגדם דיספיוט בפייפאל. הם לא התרשמו ולא שלחו ואחרי שבוע נוסף הגשתי את התלונה ..וראו זה פלא.. תוך יום קבלתי הודעת משלוח עם מס' מעקב של ems . חשבתי לתומי שהצרות שלי עמם הסתיימו..לא! ולא!..המשלוח נמשך שבועיים..בדקתי באתר של הדואר ולפי מה שהיה כתוב שם התבצעו שני נסיונות מסירה..דבר שלא היה ולא נברא.. אחרי שבועיים קבלתי אימייל מהאתר הסיני שהם בדקו ומצאו שהיו שני נסיונות מסירה וכדאי שאבדוק מה קורה? אחרי כארבעים יום מהקנייה תאמתי עם אתר השליחים של יום המסירה והתיק נמסר לרשותי ביום ה-44.( יום לפני שהדספיוט נסגר אוטומטית) פתחתי את החבילה העלובה..(קופסת קרטון חבוטה ומעוכה התיק מקופל לשניים..) ומה אני רואה? הזמנתי תיק בצבע אדום, הם שלחו תיק בצבע חום חרדל מגעיל. נשאר לי עוד יום לסגירת הדספיוט, מיהרתי והעלתי את התביעה ל-claime .קבלתי אישור אוטומטי מפיי פאל שהתביעה התקבלה..ובה תמיהה על עליית מדרגה מצידי, כי לפי הבדיקה שלהם קיבלתי את התיק.כדי שיהיו לי עדויות כתובות, שלחתי גם הודעה לאתר הסיני ובו הודעתי להם על ה-clame בשל שליחת הצבע הלא נכון של התיק. הם לא ענו ולא הגיבו (ולמה שיגיבו..עברו כבר 45 ימים) .גם פייפאל לא הגיבו יותר למרות שהאוטומט הודיע שתהייה תגובה תוך שלושה ימים. אין שום אפשרות ליצור קשר עם פייפל שלא דרך ה- dispute center // לכן חיכיתי וכשהבנתי שלא תהייה יותר תגובה מצד פייפאל כי לפי האתר הסיני (שמקדימים אותנו בשש שעות) עבר זמן הדספיוט, החלטתע באופן רישמי ללחוץ על CANCEL 'ולפתוח דספיוט חדש לא על " קבלת המוצר בצבע הלא נכון" הכנסתי כפי שהתבקשתי את מס' המשלוח של התיק וקבלתי הודעה שמס' המשלוח הזה כבר קיים וכי הדספיוט הסתיים. זהו..כך הסתיימה לה הטלנובלה .."התיק והאתר הסיני" .כתבתי בפירוט ייתר כדי שתבינו על מה מדובר וכדי שאולי תוכלו לעזור לי בכל זאת.. זה הפך כבר עניין עקרוני בשבילי(אולי הכבוד או משהו אחר שאתר סיני עלוב הצליח לרמות אותי).. ודבר נוסף אפילו יותר חשוב מהראשון... אנשים...אין חכם כבעל נסיון..אל תקנו מאתרים סיניים !!! במיוחד לא כאלה שמחוץ לאיביי.. וגם של תבדקו טוב טוב להיכן אתם שולחים את הכסף. המעצמה הסינית ממש מפחידה אותי הם שמים זין אחד גדול על כולם מודעים לכוח הכלכלי העצום שלהם ומרשים לעצמם להתנהג כאחרון העברינים והבריון השכונתי...אין להם אלוהים...כדי להרוויח עוד כמה דולרים הם ירמו ישקרו יציגו תמונות כוזבות במחשב וישלחו משהו אחר לגמרי..והכי מעצבן...הם מצליחים בזה. תודה על כך שהגעתם עד הלום..אבל היה מעניין לא?
..ושאלה אחרונה.. האם עוד אפשר לעשות משהו?
לפני כחודש וחצי רכשתי תיק פשוט באתר סיני (לא באי ביי). האתר מסודר ומושקע נראה נהדר ושום דבר לא הכין אותי לבאות ולמה שעברתי שם. שילמתי בפייפאל( לפחות פה התעוררתי מהטפשות שאחזה בי..) קבלתי אישור מהאתר על הרכישה והתיק העבר למה שהם קוראים.. process . אחרי שבוע שהתיק לא זז מהסטטוס של process ,שלחתי להם אי מייל שאלתי מה קורה והזכרתי להם שב-פ.א.ק הם מציינים שהטיפול במשלוח יימשך בין 2-3 ימים...התשובה הגיע במהירות..הם מאוד מצטערים, אך התיק נמצא בדרך אל "מרכז השילוח" ותוך 48 שעות הוא יישלח אלי, ואף הייתה להם החוצפה לייעץ לי להיות סבלנית. החלטתי לחכות 48 שע' שבהם התיק כמובן לא הגיע ואפילו נתתי להם עוד כמה ימים. אחרי כשבועיים פתאום נפל לי האסימון..הבנתי שהם מושכים זמן כדי שלא אוכל להגיש תלונה לפיי פאל. כתבתי להם אי מייל נוסף ובו הודעתי שאחכה עוד שבוע ואם התיק לא יעבור מסטטוס הprocess וישולח אפתח נגדם דיספיוט בפייפאל. הם לא התרשמו ולא שלחו ואחרי שבוע נוסף הגשתי את התלונה ..וראו זה פלא.. תוך יום קבלתי הודעת משלוח עם מס' מעקב של ems . חשבתי לתומי שהצרות שלי עמם הסתיימו..לא! ולא!..המשלוח נמשך שבועיים..בדקתי באתר של הדואר ולפי מה שהיה כתוב שם התבצעו שני נסיונות מסירה..דבר שלא היה ולא נברא.. אחרי שבועיים קבלתי אימייל מהאתר הסיני שהם בדקו ומצאו שהיו שני נסיונות מסירה וכדאי שאבדוק מה קורה? אחרי כארבעים יום מהקנייה תאמתי עם אתר השליחים של יום המסירה והתיק נמסר לרשותי ביום ה-44.( יום לפני שהדספיוט נסגר אוטומטית) פתחתי את החבילה העלובה..(קופסת קרטון חבוטה ומעוכה התיק מקופל לשניים..) ומה אני רואה? הזמנתי תיק בצבע אדום, הם שלחו תיק בצבע חום חרדל מגעיל. נשאר לי עוד יום לסגירת הדספיוט, מיהרתי והעלתי את התביעה ל-claime .קבלתי אישור אוטומטי מפיי פאל שהתביעה התקבלה..ובה תמיהה על עליית מדרגה מצידי, כי לפי הבדיקה שלהם קיבלתי את התיק.כדי שיהיו לי עדויות כתובות, שלחתי גם הודעה לאתר הסיני ובו הודעתי להם על ה-clame בשל שליחת הצבע הלא נכון של התיק. הם לא ענו ולא הגיבו (ולמה שיגיבו..עברו כבר 45 ימים) .גם פייפאל לא הגיבו יותר למרות שהאוטומט הודיע שתהייה תגובה תוך שלושה ימים. אין שום אפשרות ליצור קשר עם פייפל שלא דרך ה- dispute center // לכן חיכיתי וכשהבנתי שלא תהייה יותר תגובה מצד פייפאל כי לפי האתר הסיני (שמקדימים אותנו בשש שעות) עבר זמן הדספיוט, החלטתע באופן רישמי ללחוץ על CANCEL 'ולפתוח דספיוט חדש לא על " קבלת המוצר בצבע הלא נכון" הכנסתי כפי שהתבקשתי את מס' המשלוח של התיק וקבלתי הודעה שמס' המשלוח הזה כבר קיים וכי הדספיוט הסתיים. זהו..כך הסתיימה לה הטלנובלה .."התיק והאתר הסיני" .כתבתי בפירוט ייתר כדי שתבינו על מה מדובר וכדי שאולי תוכלו לעזור לי בכל זאת.. זה הפך כבר עניין עקרוני בשבילי(אולי הכבוד או משהו אחר שאתר סיני עלוב הצליח לרמות אותי).. ודבר נוסף אפילו יותר חשוב מהראשון... אנשים...אין חכם כבעל נסיון..אל תקנו מאתרים סיניים !!! במיוחד לא כאלה שמחוץ לאיביי.. וגם של תבדקו טוב טוב להיכן אתם שולחים את הכסף. המעצמה הסינית ממש מפחידה אותי הם שמים זין אחד גדול על כולם מודעים לכוח הכלכלי העצום שלהם ומרשים לעצמם להתנהג כאחרון העברינים והבריון השכונתי...אין להם אלוהים...כדי להרוויח עוד כמה דולרים הם ירמו ישקרו יציגו תמונות כוזבות במחשב וישלחו משהו אחר לגמרי..והכי מעצבן...הם מצליחים בזה. תודה על כך שהגעתם עד הלום..אבל היה מעניין לא?