אתרים בנושא

סיטי טאטו

חנות מדהימה.. ג'קי עושה מדהים קעקועים ופירסינגים.. עשיתי אצלו את הדבר הזה.. ממליצה
 

totsade

New member
אווו יפההההההההההה../images/Emo99.gif../images/Emo80.gif

זה לא כואב בטירוף?
 
כואב בטירוף?

זה לא מילה בשביל לתאר את הכאבים.. ירדו לי דמעות כשהיא עשתה לי את זה.. אחותו עשתה לי... היא עושה לי זה יכאב לי טיפה.. עכשיו יש לי את זה כבר 4 חודשים ועדין אני לא יכולה לישון על האוזן הזאת..
 

KOO KOO

New member
כאב??????? איפה זה סיטי טאטו????? ויש לי 2 שאלות 1) כמה עולה לעשות עגיל בלשון כשיש לי עגיל או כשאין לי 2) כמה עלה לך העגיל שעשית תודה!
 
אז...

כאב רצח!!! וסיטי טאטו זה באשדוד.. 10 דקות ממני עם בא לך לעשות מוזמנת אלי גם חחח עם את עושה בסיטי טאטו.. אז עולה לך 130 שקל והוא לא מקבל אותך עם עגיל משלך... אה וגם הוא עושה רק עם אישור הורים... והעגיל שאני עשיתי עלה לי 120 שקל.. והעגיל היה שלהם לא אני הבאתי.. =)) מקווה שעזרתי
 
אהההה

הם אומרים לנקות פירסינגים עם פולידין?!?!?! אמנם אני לא פירסרית אבל לפחות לגבי פירסינג בפופיק אני יודעת שפולידין זה לא טוב לפירסינג!
 

BloodyRose

New member
בזמנו...

אני חיטאתי את הפירס שלי עם פולידין, והוא לא עשה שום בעיות... אבל אני לא חושבת שמומלץ להמליץ על משחות בפורום... אני חושבת שעל דברים כאלה רק פירסרים רשאים לענות... לא?
 
כן...

למרות שיש המון פירסרים שלא נותנים after care נכון ואז זה סתם חבל..... אפשר להתייעץ אבל בכל מקרה לא להתבסס רק על המלצות של אנשים בפורום. בכל מקרה לי כמה פירסרים אמרו שפולידין זה לא טוב לפירסינגים ובמיוחד לא לפירסינג בפופיק, בגלל חומר מסויים שיש בו.
 

Bitch47Percents

New member
הנה כמה-

ביקרתי בהם כשהתלבטתי איפה לעשות את שלי... ז'ובינו [בשינקין] http://www.jovino.co.il וואמפייר [ראשל"צ] /http://www.vampire.co.il/
 
למעלה