אתנחתא קומית... - זיכרון ילדות קצר ../images/Emo163.gif
קודם כל שמחתי לראות איך הדיון הקודם שפתחתי על חלומות משותפים התפתח, אחרי כמה ימים שלא הייתי מול מחשב (הוא הופיע בעמוד הראשי ולא ראיתי?). ועכשיו לסיפור - אגב, סיפור אמיתי: כשהייתי פיצפון, חלמתי שיש לי הרבה מטבעות זהב. באותו רגע בחלום, ידעתי שהמטבעות שאני רואה מול העיניים- הם נמצאים רק בחלום, ולכן החלטתי לשמור אותם מתחת לכרית, כדי שבבוקר כשאתעורר הם יחכו לי במקום שהנחתי אותן. קמתי בבוקר (במציאות) וישר חיפשתי מתחת לכרית - המטבעות לא היו שם.
כשהתחלתי להכיר לפני כמה שנים את תחום החלומות הצלולים, הבנתי בדיעבד שמה שחלמתי כשהייתי ילד- היה חלום צלול. והאמת שההרגשה התמימה הזו של אותו זיכרון, חכוכה בי כדבר נפלא. סתם רציתי לשתף
וגם אשמח לשמוע מכם עוד זיכרונות ילדות קצרים (בדגש על קצרים) שלכם על חלומות צלולים - לפני שהכרתם את התחום או ידעתם שאתם יכולים לשלוט בחלום בעזרת הכלים הידועים לכם כיום. אם היו בכלל כאלו (נסו לחפור בזיכרון- אני בטוח שתמצאו משהו)... שנה טובה ומוצלחת
קודם כל שמחתי לראות איך הדיון הקודם שפתחתי על חלומות משותפים התפתח, אחרי כמה ימים שלא הייתי מול מחשב (הוא הופיע בעמוד הראשי ולא ראיתי?). ועכשיו לסיפור - אגב, סיפור אמיתי: כשהייתי פיצפון, חלמתי שיש לי הרבה מטבעות זהב. באותו רגע בחלום, ידעתי שהמטבעות שאני רואה מול העיניים- הם נמצאים רק בחלום, ולכן החלטתי לשמור אותם מתחת לכרית, כדי שבבוקר כשאתעורר הם יחכו לי במקום שהנחתי אותן. קמתי בבוקר (במציאות) וישר חיפשתי מתחת לכרית - המטבעות לא היו שם.