אתמול שנתיים לאביתר שלנו

אתמול שנתיים לאביתר שלנו../images/Emo16.gif

בערב שישי סוער וקר ב- 05.12.1967 בשעה 16.00 , בדיוק 6 ימים לפני יום הולדתי עם ירידת מים נוראית, לילה לבן טרגי, ועם החלטה נוראית עוד יותר שמנו קץ לחייו של בני מחמלי. לפני שנתיים אחזתי בזרועותיי צרור במשקל 1.600 ונפרדנו ממנו מישל ואני. נישקתי , חיבקתי והצמדתי אותו חזק חזק אליי , ביקשתי סליחה ולחשתי באזניו שבשנה הבאה אני רוצה לאחוז תינוק חיי בידיי. ואכן שנה שבועיים אחרי חגגתי את ניצחוני. דמותו השברירית עומדת מול עיניי מחייכת ומנפנפת לי לשלום ממרומים. גם היום כשאני הורה לילד חי , לא שכחתי , לא סלחתי עדיין לעצמי על שכיביתי את פתיל חייך בזריקה נוראית אל ליבך וכל חיי תישאר לי בן. אוהבת אותך.
 

נעמולה

New member
../images/Emo24.gif גדול גדול

זוכרת איתך את הימים ההם, וההודעות של מישל ושלך. אין מילים שינחמו אבל הזמן והמתנה שמתרוצצת לך בבית עושים את שלהם. את חייבת לסלוח לעצמך. עשית מעשה שכל אמא הייתה עושה, חסכת מבנך ומכם חיים של סבל. שולחת לך חיבוקים גדולים ומוחה יחד איתך דמעה.
 

בנצ100

New member
../images/Emo7.gif זוכרת איתך...

ולא אסלח לעצמי לעולם, שראיתי את שרשורי החזקת האצבעות ולא הרהרתי בכך לרגע. האמנתי שאני במקום אחר לגמרי והתעלמתי. עבר שבוע והצטרפתי אליך לכאב האיום והנורא של אובדן ילד. אין הרבה מילים עכשיו. רק חיבוק גדול.
 
תסלחי לעצמך, גם אני אולי לא הייתי

מגיבה, אני חושבת שבאופן אינטנקטיבי כשאנו הרות, במיוחד אנחנו, אנחנו מנסות ל"התעלם", לברוח מכל מה שבעליל מביא מזל רע, מובן ביותר, אנושי ביותר. את אדם נפלא ומדהים ואני אוהבת אותך. ותכף מגיע יומה של נעמי שלך. חיבוק ענק.
 

happy

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo16.gif נורית אהובה שלי

לדעתי המעשה שעשיתם הוא תמצית ההורות. אתם לקחתם את הסבל והכאב מבינכם והעברתם אותו אליכם. חסכת מבניך חיי סבל וכאב והענקת לו מרגוע. מקווה שנועה האור העצום בחייך מקלה ולו במעט. נשיקות וחיבוקים חזקים
 

שירי ב

New member
עצוב כל כך../images/Emo7.gif

אני כל כך מזדהה איתך, בייחוד עם 2 המשפטים האחרונים, כאילו אני כתבתי אותם. חיבוק גדול
 
../images/Emo24.gif נורית יקרה

כמה זוכרת איתך את הימים ההם, את התקווה שהפכה ךכאב הידיעה וללידה העצובה. זה בסדר שאת לא שוכחת, גם אנו זוכרות איתך, אבל אנא, סלחי לעצמך, עשית עם אביתר חסד אמהי.
איתך בימים הללו.
 

רונה 4

New member
זוכרת איתך, נורית יקרה ../images/Emo16.gif

אמנם לא היכרנו אז, ולא עברתי זאת איתך, אבל כל-כך מזדהה עם כאבך על אובדן אביתר. שולחת חיבוק גדול.
 

תולו

New member
זוכרת איתך ../images/Emo16.gif

מחבקת אותך ומחזקת אותך. כמה קשה זה.
 

תמי ס

New member
יקרה יקרה שלי

זוכרת איתך תמיד, תמיד, ולא רק היום. מבינה בדיוק את ההרגשה הנוראית שבמו ידינו (או במו החלטתינו) שמנו קץ לחיי ילדינו. אבל מבקשת שתצטרפי להרגשה שלי, לידיעה שעשינו עבור ילדינו את ההחלטה ההורית הטובה ביותר, חסכנו מהם חיי סבל. סלחי לעצמך, חבקי את נועה חזק חזק גם בשמי, ולחשי לאזנה שהיא כאן והיא נפלאה, זכרי שיש לך בת מושלמת גם בזכות זה שהם אינם. למרות הכל את תזכרי לעולם את מה שאבד, אך זה הזמן להתנחם בחיים. אוהבת אותך כל כך.
 

2קשת

New member
נורית יקרה

עצוב לי איתך. עצוב לי גם שלא סלחת לעצמך על החלטה אימהית נכונה, אמיצה וכואבת עד בלי די שקיבלת עבור אביתר. אני מחבקת אותך, את נועה ואת מישל.
 
למעלה