אתמול שמעתי את המדפיים של

אתמול שמעתי את המדפיים של

של וינה אקוסטיק מדגם היידן. הם מפורטים, אווריריים ומדוייקים להפליא בשבילי, ואף שהם נראים כמוניטורים, הבסיס שלהם לא רעים כלל. מאידך, אחרי שבדקתי את המחירים שלהם בחו"ל לעומת המחיר שנדרש ממני , התאכזבתי קשות.
 
למעלה