חיוור הפנים
New member
אתמול שמעתי את המדפיים של
של וינה אקוסטיק מדגם היידן. הם מפורטים, אווריריים ומדוייקים להפליא בשבילי, ואף שהם נראים כמוניטורים, הבסיס שלהם לא רעים כלל. מאידך, אחרי שבדקתי את המחירים שלהם בחו"ל לעומת המחיר שנדרש ממני , התאכזבתי קשות.
של וינה אקוסטיק מדגם היידן. הם מפורטים, אווריריים ומדוייקים להפליא בשבילי, ואף שהם נראים כמוניטורים, הבסיס שלהם לא רעים כלל. מאידך, אחרי שבדקתי את המחירים שלהם בחו"ל לעומת המחיר שנדרש ממני , התאכזבתי קשות.