אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה