אתמול ראיתי אוטובוס

מצב
הנושא נעול.

shimonev

New member
אתמול ראיתי אוטובוס

אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
תודה מראש לכולם
 

אורי404

New member
כנראה שזה האוטובוס מהסוג הזה ואולי

אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
תודה מראש לכולם
כנראה שזה האוטובוס מהסוג הזה ואולי
אף הספציפי הזה. יש עוד תמונות שלו.
 
אוטובוס בעל כניסה נמוכה ליתר דיוק

אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
תודה מראש לכולם
אוטובוס בעל כניסה נמוכה ליתר דיוק
 

846

Active member
קבל תמונות שצולמו במוסך אשקלון

אתמול ראיתי אוטובוס
בקרית גת אוטובוס של אגד פלוס (קו 25) וזה היה איזה אוטובוס חדש נמוך מחברת DAF. למישהו יש אולי תמונות של האוטובוס הזה בבקשה. כי באותו זמן נהגתי ולא הצלחתי לתפוס מבט טוב על האוטובוס החדש הזה
תודה מראש לכולם
קבל תמונות שצולמו במוסך אשקלון
VDL DAF SB200
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה