אתמול כמעט לא היה "פקק" בכניסה לקריית החניוך

jaddess

New member
אתמול כמעט לא היה "פקק" בכניסה לקריית החניוך

להורים בוקר טוב , 30.10.08 הבוקר כמעט לא היה "פקק" תנועה בכניסה ל"קריית החינוך". הבוקר, כמעט כל מי שהגיע, יכל לעצור במפרץ ההורדה, ולשלוח את ילדו לבית הספר. הבוקר, סך הכל , שני אנשים דאגו להזכיר לנהגים ש : 1. אפשר להוריד את הילדים לאורך כל המפרץ, ולתת להם ללכת עוד עשרים מטרים. זה בהחלט בריא יותר, ומעורר את הגוף לקראת הלימודים. 2. צריך להתחשב בכל ההורים ותמיד להמשיך לנסוע עד סוף המפרץ, וכך לאפשר לכל ההורים האחרים להיכנס למפרץ. 3. אסור להחנות את הרכבים במפרץ ההורדה. שני כלי רכב בלבד, גרמו למשפטים הראשונים להתחיל במילה "כמעט". שני ההורים בעלי הרכבים גרמו הפרעה לכל ההורים האחרים, וזאת רק בשל עצלות להחנות את הרכב בחניון. הם החנו את הרכב ליותר מ-40 דקות !!! 4. כל מי שרוצה ללוות את ילדו, ראוי כי יעשה זאת לאחר חניית הרכב בחניון ומער במעבר החציה בעזרת "משמרות הבטיחות".5 הורים, כל שנדרש זה קצת התחשבות באחר. בסופו של עניין זה עוזר לכם. אני מרכז את פרוייקט הכניסה לקריית החינוך, ואשמח לעזרה במתנדבים. עפר שורץ (אבא של צור ושגיא) 057-8126484
 

Master Stav

New member
כול הכבוד ...

יופי של רעיון ...מקווה שיצטרפו לעניין הורים רבים ... ויותר מכך ....אני מתנדב להדפיס אגרת להורים עם הסבר , איגרת שתחולק בבית הספר על ידי המורים ותגיע להורים .... דבר איתי ....אשמח לעזור .
 

תותח9

New member
והכי חשוב: בואו ברגל

זה בריא יותר, סביבתי יותר, ואין פקקים
 

Yaron neu

New member
כל הכבוד!

אגב, באיזה קריות חינוך מדובר? רק בקדימה? אשמח להתנדב מדי פעם אבל אין לי איך להתנייד.
 

yonib1231

New member
הארה בונה (כן, רשמתי נכון)

אני מסכים עם הרעיון שצריך למנוע מאנשים להחנות את רכבם במסלול ההורדה ליד קרית החינוך וכן שצריך להתייחס בכבוד ובהבנה זה לזה בנושא הורדת הילדים ליד בית הספר. אם זאת אני תוהה מדוע עופר שוורץ החליט להיות שריף ומיד אחריו אתה יונתן, במקום לקחת את המטרה החשובה הזאת ולשתף פעולה בין שני הוועדים של שני בתי הספר אתם העדפתם להיות השריפים של היישוב ואינני יודע מאיזו סיבה. במיוחד צורמת התנהלות זו לאור הידיעה שתואמה פגישה בשבוע הקרוב עם עמותת אור ירוק שיכולה לקחת את הפרוייקט תחת חסותה ולתת לו דחיפה רצינית. אני יכול להעיד על עצמי (ואני בטוח שהרבה מאוד יסכימו איתי) שאם אדם בודד יעמוד בציר התנועה שלי וינסה לתת לי הוראות על איך לנהוג ואיפה לעצור, אני אתעלם ממנו בהפגנתיות. אם זאת כאשר יודיעו לכל הציבור שלאדם זה יש סמכויות כלשהן והמטרה תהיה ידועה - אני בטוח שלא רק אני, אלא גם רבים אחרים יקבלו את הנחיותיו בשמחה ואפילו ירתמו לנושא בחפץ לב. כולי תקווה שאין בהתנהלות זו גוון פוליטי שייעלם בעוד שבוע עם שוך הבחירות, מכיוון שהמטרה היא חשובה.
 

תותח9

New member
עופר הוא שוטר תנועה מתנדב

עם סמכות של שוטר תנועה הוא אינו איש פוליטי, ואינו שריף הלוואי שכל יום, הוא, או אנשים כמותו, היו עושים סדר בברדק של הבאת ילדים לבית הספר ואני שוב קורא לכולם: בואו ברגל !!!
 
למעלה