אתמול כמעט הרגתי את המתבגר שלי מרוב עצבים.

noati

New member
כל הכבוד....אני גם מתחילה לחשוב בכיוון כזה

המתבגר שלי התחיל להעלות את חשבון הנייד שלו (ובלי חברה עדיין)
והחודש התרתי בו שאם זה לא יורד חזרה לסכום המוסכם, אני לוקחת לו את הנייד, או שישלם לנו מהמשכורת שלו את ההפרש. מה שכן החיילת שלי ממש הגזימה....אבל שוב ,היא משלמת את ההפרש, אז עליה להחליט כמה היא מוכנה להוציא.
 

ספיישיל

New member
אל תכני אותו "היורש".

מחשבות=מעשים. התאור הזה נותן הסכמה מבחינתך שאת מאשרת לו בהבנתך כל מה ששלך. תחשבי על זה....
 

אם פי 3

New member
אם יש לו תקצוב של 200 ש"ח בחודש

אז תוך 3 חודשים לכל היותר (עם כל הקיזוזים - פחות, וכולל חודש נוכחי) הוא מכסה את החוב.
 

אסתיק3

New member
תתנחמי

החברה שלו לא סודית, היא לא מביאה לו מגזינים של גברים עירומים והוא לא הומו. הללויה. :) ענינית - האם אי אפשר להגביל את ההוצאה החודשית מול החברה הסלולרית? פשוט שמעל סכום מסוים יהיו רק שיחות נכנסות?
 

RiddlerWoman

New member
הזכרת מייל חמוד שקבלתי

"אימא יקרה, אני מצטערת להודיע לך על זה בצורה כזאת, אבל עזבתי את הבית והצטרפתי לחבר שלי. אנחנו עוברים לגור ביחד. אני מטורפת עליו ועל כל תכשיטי הפירסינג שלו ומתה על הקעקועים שיש לו בכל הגוף. וטיסות על האופנוע הענק שלו מחרפנות אותי‎. אני בהריון אחמד אמר לי שאנחנו נהיה מאוד מאושרים בצריף שלו בחורשה לא רחוק מהכפר של ההורים שלו‎. אחמד רוצה עוד הרבה ילדים ממני וזה ממש חלום שהתגשם, עבורי‎. למדתי שמריחואנה לא מזיקה, ואנחנו נגדל ליד הצריף שלו גם בשבילינו וגם בשביל החברים שלו . והם יתנו לנו בתמורה את הקוקאין והאקסטזי שאנחנו צריכים. בינתיים אנחנו מתפללים שימצאו תרופה לאיידס כדי שאחמד ירגיש יותר טוב. אל תדאגי אימא אני כבר בת 15 ואני יודעת איך לדאוג לעצמי. אני אבוא לבקר אחרי הלידה פעם בחודש כדי שתכירי את הנכד שלך. הבת שלך‎ נורית‎. נ.ב. אמא כל זה לא נכון, אני אצל דיקלה הבת של השכנה. רק רציתי להראות לך שיש דברים יותר גרועים בחיים מהתעודה שלי שנמצאת במגירה של השולחן... אני אוהבת אותך! תתקשרי להודיע לי מתי זה בטוח לחזור הביתה‎. "
 
למעלה