אתמול יום האהבה איבדתי את היייייייי

  • פותח הנושא dm 4
  • פורסם בתאריך

dm 4

New member
אתמול יום האהבה איבדתי את היייייייי

ממממממ פעם 1 רצים לספר לחברה נכון.האמת זה פעם 1 עם מי שאתה באמת אוהב.אז נכון התקף פניקה קטן תוך כדי.נו ברור הרי תמיד אני חייב לקלקל לי את כל הנאות בחיים.ניזכרתי לפתע שקראתי פעם שאפשר לקבל התקף לב תוך כדי קיום יחסי מין.אתם מבינים על מה הראש הדפוק חושב.ואז אני מרגיש דופק מהיר כאבים בחזה הכל לפי מתכון של חדר מיון.אבל מה אני עושה מה אני יעשה צחוק מעצמי.אני יספר לה ישתף אותה לא ואז אני מיתגבר.הרגשתי נורא מאושר בסופו של דבר הרגשתי גבר תרתי משמע.אז כמו שאומרים האהבה היא תרופה טובה כניראה לנפש.כי בלילה ישנתיכפי שלא ישנתי כמו תינוק בן חודש רק היה חסר לי מוצץ.
 

subtitles

New member
../images/Emo24.gif

וואו! אני ממש מאושרת בשבילך
ואני גם גאה בך..! אני מבינה שזה קשה להתגבר על חרדות... והצלחת! אני מורידה את הכובע בפניך
מקווה לעוד רגעים טובים כאלה ולילות שקטים! יום אהבה שמח!
 

dm 4

New member
היום היום הזה ממש אני מודה

לאלוהים.אני מודה לאלוהים.אני יודע היום.תנו לנו לחיות היום מהתחלה.תנו לנו היום לחיות.ואז תיראו איך שאני הולך הולך בתלם והולך והולך והולך והולך.היום היום אני נרגש.....את יודעת היום......לו יהי לו יהי אנא לו יהי.כל שנבקש לו יהי.החרדות נעלמו לפתע כל שנבקש לו יהי.ואני ממש אוהב אוהב את עצמי כל שנבקש לו יהי.אנא אלוהים תעשה שכל חברי הפורום האלו יהיה יהיו מאושרים.שמחים.בריאים אנא .
 

sisyphus

New member
כיף לך שאתה מאמין

באלוהים (וסליחה לכל אלה שפגעתי בהם כי הם חושבים שאסור לכתוב ככה). אני לא. קשה עד בלתי-אפשרי לחיות שאין לך אמונה מלבד זו שהכל ריק וחסר משמעות.
 

PLAIN OL ME

New member
לי יש אמונה אבל לא דתית

אני אשמ לפרט באייסי באופן פרטי בהזדמנות למי שרוצה אניוואי, dm 4, תודה לך על האיחולים, ותדע ש.. אני מקנא בך. באמת שכן
 

dm 4

New member
חברי היקר אין צורך לקנא.אתה יודע כל

אחד והחבילה של.אבל אולי עדיף פשוט לעשות את הדברים הנכונים כדי שגם לך יהיו רגעים שמחים ומאושרים.מה הדברים.רק אתה יודע מה יכול לעשות לך טוב בחיים.תעשה ותגלה כמה ניתן בעזת כח רצון להגשים.תאמין תעשה ותצליח.
 

dm 4

New member
אני ממש לא דתי או משהו כזה אבל

למישהו צריך להודות.להורי לא מגיע כי לכל דבר אני מגיע אם ביכלל רק בזכות כח הרצון שלי וההבנה שאם אני לי מי לי.והחוזק להתגבר על חרדות מצבי רוח קשים וכו נובע גם מטיפת אמונה.
 
למעלה