אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....

מצב
הנושא נעול.

טומי*

New member
אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....

אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
 

טומי*

New member
ועוד תמונה מהיום.....

אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
ועוד תמונה מהיום.....
את הרכבת של אתמול לא צילמתי, היתה ממש ענטיקה והעיקר מלוכלכת
 

טומי*

New member
המטרה שלשמה נסעתי אתמול לק.מוצקין

ועוד תמונה מהיום.....
את הרכבת של אתמול לא צילמתי, היתה ממש ענטיקה והעיקר מלוכלכת
המטרה שלשמה נסעתי אתמול לק.מוצקין
תצוגה של מכוניות משנות החמישים אז הנה אספתי לכן/ם כמה
 

יהוושע

New member
טומי, תמונות יפהפיות של מכוניות

המטרה שלשמה נסעתי אתמול לק.מוצקין
תצוגה של מכוניות משנות החמישים אז הנה אספתי לכן/ם כמה
טומי, תמונות יפהפיות של מכוניות
יפהפיות. כמה מכוניות היו שם? הירשו להיכנס אליהן? האם הייתה שם מכונית הלינקולן של הנשיא הראשון חיים ויצמן? לגבי מה שסיפרת על אנשים שנתקעו בתוך הרכבת , זו פשוט שערוריה וחוסר אחריות של הנהג וצוות הכרטיסנים ואנשי הביטחון ברכבת. בחג נוסעות ברכבת המוני משפחות עם ילדים וחובה על האחראים ברכבת לתת דעתם על כך. מזל שלא קרה אסון.
 

טומי*

New member
../images/Emo51.gif היו כחמישים מכוניות....|אוטו

טומי, תמונות יפהפיות של מכוניות
יפהפיות. כמה מכוניות היו שם? הירשו להיכנס אליהן? האם הייתה שם מכונית הלינקולן של הנשיא הראשון חיים ויצמן? לגבי מה שסיפרת על אנשים שנתקעו בתוך הרכבת , זו פשוט שערוריה וחוסר אחריות של הנהג וצוות הכרטיסנים ואנשי הביטחון ברכבת. בחג נוסעות ברכבת המוני משפחות עם ילדים וחובה על האחראים ברכבת לתת דעתם על כך. מזל שלא קרה אסון.
היו כחמישים מכוניות....|אוטו
אולי יותר, והיו גם כמה אונועים.הלינקולן של הנשיא לא היה שם.
 

ה דרומי

New member
ה../images/Emo73.gif של חיים ויצמן חונה על

אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
ה
של חיים ויצמן חונה על
קלצ'לךבמכון ויצמן ברחובות. אבל האם ה
של ה
בני הספל המוסטאנג היתה שם? ד.א כמה מוסטאנגים ישנם במועדון חמש?
 

טומי*

New member
היו שם כמה וכמה מוסטנגים....../images/Emo73.gif

ה
של חיים ויצמן חונה על
קלצ'לךבמכון ויצמן ברחובות. אבל האם ה
של ה
בני הספל המוסטאנג היתה שם? ד.א כמה מוסטאנגים ישנם במועדון חמש?
היו שם כמה וכמה מוסטנגים....

רק שאין לי מושג של מי?
 

ליילנד

New member
טומי תמונות מהממות

היו שם כמה וכמה מוסטנגים....

רק שאין לי מושג של מי?
טומי תמונות מהממות
הוויליס, הסאאב, לארק 64, WOW כמה זמן לא ראיתי אלה, פורד אנגליה, (כיכב גם בהארי פוטר). אני ממש עושה אוסף מהתמונות הללו שאתה שולח, כבר שלחת פעם כזה מקבץ של ענתיקות וגם של אוטובוסים ענתיקות.
ענקית על הדברים היפים הללו, אני מצטערת שלא נסעתי גם. אגב, המוסטנג
של בני הספל אדומה מהממת. אני מקווה שאין בעיה עם התמונה, היא מצולמת ע"י בני עצמו.
 
תשים עוד

אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
תשים עוד
תמונות בעיקר של הוויליס ושל הפורד אנגליה הייה גם סוסיתא?
 

טומי*

New member
לא אוטובוסים לא היו שם, מה שכן.....

אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
לא אוטובוסים לא היו שם, מה שכן.....
היו אופנועים משופצים להפליא, כמו ה BMW משנות ה-60
 

אוהד11

New member
לא לזלזל בכרמל דוכס

כרמל דוכס משנת 1970
לא לזלזל בכרמל דוכס
חברי פורום יקרים, במטותא מכם, אל תזלזלו בכרמל דוכס !!!!! בשנת 75 רכשתי מכונית כזו מדגם 66 והיא שרתה אותי עד שהתחתני בשנת 78. חרשתי איתה את הארץ ממטולה ועד אילת ולכל אורך בקעת הירדן. היא סחבה בעליות מיריחו לירושלים ובעליות לגליל העליון ועוד מקומות בצורה שלא תאמן. עד היום יש לי פינה חמה בלב לרכב הזה. כאשר מכרתי אותה עשיתי זאת בלב כבד, אבל, לפחות, הגדלתי בצורה כזו את הדירה שרכשתי. אז אנא מכם, נא להתייחס למכוניות הללו בשמץ של יראת כבוד.
 

טומי*

New member
../images/Emo6.gif אצלי היה אותו סיפור.....

לא לזלזל בכרמל דוכס
חברי פורום יקרים, במטותא מכם, אל תזלזלו בכרמל דוכס !!!!! בשנת 75 רכשתי מכונית כזו מדגם 66 והיא שרתה אותי עד שהתחתני בשנת 78. חרשתי איתה את הארץ ממטולה ועד אילת ולכל אורך בקעת הירדן. היא סחבה בעליות מיריחו לירושלים ובעליות לגליל העליון ועוד מקומות בצורה שלא תאמן. עד היום יש לי פינה חמה בלב לרכב הזה. כאשר מכרתי אותה עשיתי זאת בלב כבד, אבל, לפחות, הגדלתי בצורה כזו את הדירה שרכשתי. אז אנא מכם, נא להתייחס למכוניות הללו בשמץ של יראת כבוד.
אצלי היה אותו סיפור.....
רק שהתחתנתי ב 1971, ואז מכרתי את האוטו בגלל הדירה מעניין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה