אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות
אתמול וגם היום נסעתי ברכבת....
אתמול לק. מוצקים, לא כל הנוסעים ישבו..היה עמוס שממש חבל"ז אולי בגלל חול המועד..לא יודע.החלונות היו מלוכלכים שפשוט אי אפשר היה לצלם. לא נורא. היום שעליתי לרכבת בתחנת השלום קרה דבר ממש מצמרר. המון נשים עם עגלות+ ילדים ירדו מהרכבת, ובדלת שעליתי ירדו ילדים מספר...פתאום היה צילצול הדלתות ננעלו והרכבת החלה בנסיעה.שהיו עדיין אמהות על הרכבת והילדים על הרציף. היו צעקות, בכי, הכל.קלטתי איש בטחון,בקיצור רב סיפרתי לו מה קורה,,,ההוא דיבר במירס שלו, והרכבת עצרה ממש בבלימת חרום. לקחה רברס קצת עד הרציף ואז האמהות בליווי קללות ובכי ירדו מהרכבת. לדעתי אסור שיקרה דבר שכזה.הנהלת הרכבת צריכה לקחת בחשבון את החג ואת סוג הנוסעים, לכן ההמתנה בתחנה צריכה להיות ארוכה יותר.יש לציין שהרכבת הגיעה כבר באיחור של 10 דקות