אתמול הסעיף עלה לי לראש...

אתמול הסעיף עלה לי לראש...../images/Emo46.gif

יצא לי לדבר עם סנופי, מרגריטה ודרים על הנושא, אבל אני חייבת להוריד את זה מעל ה-
........... אתמול קיבלתי הוכחה ניצחת שאני פשוט צודקת והמוכרות בארץ הן קרציות, עלוקות מוצצות דם, ערפדים וטיפשות גמורות אם זה שירות הלקוחות-בתחת שלי שהן נותנות.... נכנסתי למשביר שמחה וטובת לב, רציתי לקנות מתנה לחברה שיורדת לארה"ב, בטעות (ואולי לא) ובאופן די אינסטנקטיבי רגליי הוליכו אותי למח' ההלבשה התחתונה (ריגול תעשייתי, אתן יודעות...
ואוי, איזו טעות זו היתה...
בעודי מסתכלת על הדגמים העלובים והמחירים השערורייתיים, בשקט, בשקט התגנבה מאחורי מוכרת "נעימת סבר" וזה הלך ככה: "אפשר לעזור לך?" (ואני קפצתי ממקומי - מי ראה אותך בכלל...?!) "לא, תודה אני מסתדרת" עניתי בנועם אך בנחרצות" (כנראה לא מספיקה)
"בדיוק עכשיו קיבלתי קולקציה חדשה" היא ממשיכה והוריד שבמצח מתחיל להתנפח לי.....הלו, יש מישהו ב-
?! הרגע אמרתי לך שאני לא צריכה עזרה ולא דיברתי בפרסית.....לא עוברת חצי דקה של שקט נפשי והיא בשלה: "את יודעת, יש לי מינימייזר ממש בשבילך, בואי תראי...!!!:&quot
זהו, הפעם אני נכנסת בה...."לא", גברתי, "למה את חושבת שאני רוצה מינמייזר"?! "להיפך....אני רוצה להבליט אותם כמה שיותר ותודה אני לא צריכה עזרה"... סוף, סוף ה- IQ70 קלט ש"לא" משמעו "לא" (בניגוד לאותו שיר בלתי נסבל...) ואני שואלת אתכן...מה, הן אכן סתומות?! לא מבינות?! לא קולטות מי מבינינו צריכה עזרה ומי לא?! את מי לשרת ואת מי לא?! המכירה והבונוסים מסנוורים הכל?! אם הן תשבנה לנו על העורקים אז נקנה?!..... בקיצור, תוך 5 שניות ברחתי מהסניף....ואת המתנה קניתי כבר במקום אחר.
 
תראי אני מבינה אותך מאוד ולפעמיים

גם אני משתגעת מהעניין הזה ,במיוחד כשאני רואה אותם מזווית העין מתקרבות אט אט לכיוון שלי כמו איזה נמרות שראו בשר חי. אבל אין הרבה מה לעשות , זאת העבודה שלהם , את האמת לא ניראה לי שתמיד נעים להם לעשות את זה , אבל במידה והם לא יעשו את זה הבוס ישב להם על הראש והם מסתכנות בפיטורים. אני יודעת את זה מנסיון , חברה טובה שלי התחילה לעבוד במשביר החדש בחיפה באיזור של הלבשת הנשים, המנהלים שלהם כל היום מציצים ובוחנים אותם ובמידה והם "שקטות" ויושבות בצד כמו ילדות טובות הם מיד נותנים להם בראש. הרי בסופו של דבר הם שם בשביל לעזור ולנסות למכור את הסחורה, ויש הרבה פעמים שהבילבולי שכל שלהם עוזרים בגדול . אבל ברור שצריך להיות למוכרת גם טקאט ( מה שלא היה ממש למוכרת שהציעה לך את המינימייזר) אבל כל הכבוד על התשובה...
עכשיו היא בטוח תלמד לשקול מילים בסיטואציות דומות אחרות שיהיו לה בעתיד.
 
איזו חוצפה

זה ממש מעליב. אני מאד מבינה אותך. אם היא מנסה למכור שלפחות תהיה לה מספיק רגישות. נו, וזו הסיבה שהפסקתי לקנות חזיות במשביר לצרחן ודומיו והתחלתי לקנות אצל איזו אחת את בטח לא מכירה
 

DREAM111

New member
בעיה מוכרת ואת יודעת חיפאית אני

לא יודעת כמה טיילת בעולם אבל גם בעולם יש מוכרים ומעניין ששם הם לא מציקים לך אם את לא פונה אליהם הם לא מציקים לך. פה בארץ יש איזה נודניקיות כזו שאם לא נכנסים לך לורידים אז זה לא זה. אני גם אוהבת לטייל בחנות לבדוק לעצמי כי אני יודעת מה אני אוהבת ואני יודעת מה אני אלבש או לא אלבש ולאו דווקא בביגוד גם בדברים לבית ועוד ועוד ואם באה לי מוכרת נודניקית שמציקה לי נהפוך הוא לא רק שלא אקנה אלא גם לא אחזור לחנות כזו וזה רק מבריח לקוחות לא מביא אותם.
 
ב-ד-י-ו-ק ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הוצאת לי את המילים מהפה... בנסיעות העסקיות האחרונות ללונדון, חרשתי את העיר ובמיוחד את בתי הכל-בו....מי שהיה בלונדון, יודע שיש עשרות וכל אחד מהם זה "טיול מסביב לעולם בשמונים יום" מעולם
לא ניגשה אליי מוכרת ביוזמתה ובוודאי שלא להציג. המוכרות עזרו רק אם ניגשתי ביוזמתי.... זה הפך את הקנייה לתענוג מעולם אחר. ממש ככה. הלוואי עלינו.
 
יש הרבה מוכרות כאלה, כן.

מכעיס אותי שאת מתייחסות לכל המוכרות בארץ בהכללה. לא כולן כאלה.
 
זה מכעיס אותי יותר....../images/Emo46.gif

שאני צריכה להתייחס אליהן בהכללה, אבל זה הניסיון העגום שלי איתן.
לא נתקלתי עוד באחת שנתנה לי מרחב נשימה בחנות....
והאמיני לי, אני לא תוקפנית כשאני נכנסת לחנות, לא יוצרת אנטי, מבינה שזה המקצוע שלהן ושהן צריכות לעודד קנייה, אבל...........
עוד לא יצא להיתקל במישהי שקיבלה את ה-"לא" שלי כמוחלט. אולי כי הייתי נחמדה מידי ....?! אז מה, פועל יוצא שאני צריכה להיות איזה כלבתא כדי שיניחו לי לנפשי?! אשריי לך שזכית לחוויות אחרות...
 

DREAM111

New member
שרוני יקרה את צודקת אבל לצערי

הרוב הן כאלה. כאחת שהיתה לה חנות אני יודעת מה הנהלים שנותנים לך וממליצים ואומרים שזו הדרך וככה תמכירי אבל לשמחתי ושמחתינו זה היה הפוך תמיד לכל לקוח שנכנס לחנות היינו נותנים יד חופשית (הרי את כל הקולקציה יש על המדף) להסתובב לראות ולהתרשם וברגע שהיו זקוקים לעזרה היו מבקשים ואז היו מקבלים שירות של מלכים. לקוח קבוע שלנו היה הרב לאו שהוא אדם מקסים ואמר לנו בפירוש שהוא בא במיוחד לחנותינו רק בגלל השירות הנפלא שלנו שכל פעם שהוא מגיע מזכיר לו את חו"ל. אני מבינה את הנהלים שמקבלות המוכרות אבל הן צריכות גם לקבל בהבנה כי מה שבעיניה יפה בעיני לא ולכן אני מעדיפה לבדוק לראות ואם אצטרך עזרה אבקש ממנה את מלוא העזרה.
 
בעעעע , נגעת לי בנקודה רגישה

אז זהו שחוץ משבוע ביוון לא הייתי בשום מקום אחר בעולם
אז באמת אין לי מושג לגבי זה. אבל אני מתארת לעצמי שהמצב שם שונה לגמרי. המנטליות והאופי שונה וזה מן הסתם מתבטא גם ביחס לזולת. הממ.. והמנטליות הישראלית... זה כבר נושא לתוכנית אחרת !
 

DREAM111

New member
יקרתי היית במקום הכי יפה וחשוב

סתם יפה יש המון מקומות יפים אבל אני מאוהבת ביוון זה המקום שלי מוכנה עכשיו לארוז מזוודה ולנסוע. בעבר היתה תוכנית לרדת מהארץ ליוון אבל אחותי ילדה אוצר יקר שלא נתן לי ללכת לשום מקום חוץ מאליה אין סוף פעמים.
 

מ ש כ י ת

New member
קצת הגנה על המוכרות...

כאחת שעובדת בחנות, רציתי להגן קצת על המוכרות... אבל קודם אקדים ואומר שגם אני שונאת ש"יושבים עלי" עד שאקנה, הולכים אחרי לתא הלבשה וכאלה, פעם בעונות בירושלים היו עובדות מוכרות מבוגרות, אימהיות ומקסימות שהיו נותנות לי להפוך את החנות כרצוני ולנבור בכל הבגדים בלי מילה אלא אם כן ביקשתי עזרה וגם אז העזרה הייתה במשורה ולא מתעלקת, מאז שהחליפו שם את המוכרות והביאו צעירות רזות וקרציתיות כאלה שלכל קולב שאני מתקרבת ישר הן קופצות עלי ומדקלמות לי את משנתם לגבי הבגד התלוי עליו וגם אם אלף פעם אני אומרת שאני מסתדרת ולא צריכה עזרה הן בשלהן, והכי מרגיז שכשאני שואלת אם יש משהו באדום כי בז' זה ממש לא אני הן מנסות לשכנע אותי שבז' זה הלהיט העונה וממש כדאי לי ואפילו שיפה לי להראות חיוורת כמו קיר עם הבז' הזה, והולכות אחרי לתאי המדידה ודוחפות כל רגע ת'ראש וכו' וכו' אז מאז אני נכנסת לעונות רק שאני ממש ממש מוכרחה וכבר בכלל אין לי מה ללבוש ולא מצאתי בשום מקום אחר. ואחרי ההקדמה שיותר ארוכה מההגנה שלי, חייבת לומר שהבוס שלי לא עוזב אותי לשניה מהרגע שנכנסים לקוחות לחנות, לכי תראי אם הם רוצים עזרה, אל תעמדי פה, לכי אליהם וכו' גם שאני עונה שכבר שאלתי והם לא צריכים עזרה ושאני מרגישה נודניקית ושבסוף הלקוחות יברחו זה לא עוזר והוא בשלו, גשי אליהם, תעזרי וכו' גם אותי זה מעצבן ומטריף אבל אני ממש ממש לא רוצה לאבד את מקום העבודה שלי אז מחוסר ברירה אני עושה את זה. כמובן שאני לא חסרת טאקט כמו המוכרת מהמשביר אבל... בהחלט קצת נודניקית לפי דרישת הבוס. אז בפעם הבאה שאתן נכנסות לחנות והמוכרת מציעה עזרה, תבינו שמכריחים אותה לשאול וענו לא שכרגע לא אבל אם תצטרכו בטוח תקראו לה, זה ירחיק אותה מכם ויעזור לה להרגיש ש"היא בסדר" ועשתה את המצופה ממנה.
 

feeler

New member
להתיע זה בסדר, לא לרדת לי מהגב זה

כבר סיפור אחר... פה מציעים כל הזמן, אבל לא שואלם יותר מפעם אחת...
 
ממממ....זה מביא אותי לשאלה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

שמעסיקה אותי לא מעט (פמיניסטית-לוחמנית-זינה זנזינה שכמוני...). האם את חושבת שיש קשר בין העובדה שבעלי חנויות פרטיות או מנהלי שיווק של רשתות גדולות הם לרוב - וכאן אני מדגישה לרוב גברים ובין שיטת המכירה האגרסיבית ?! במילים אחרות, אילו נשים בלבד היו אחראיות במישרין על השיווק האם זה היה נראה אחרת?! האם היה לך קל יותר לקבל הוראות מאישה ולא מגבר?! האם את חושבת שאישה שמנהלת חנות תבין ללב הקונות שלה קצת יותר מגבר?!
 

מ ש כ י ת

New member
כן לכל השאלות../images/Emo70.gif

כשאשתו של הבוס בחנות יש פחות לחץ בקטע הזה... הרבה פחות הערות בנוסח "שאלת כבר אם צריכים עזרה???
 
למעלה