אתמול הייתי בסופר

גניפר14

New member
אתמול הייתי בסופר

והפעם משום מה זה היה שונה ראיתי את כל הקופאיות בשורה אחת אחת אחרי השנייה ופתאום שמתי לב שכל הקופאיות איזה עשר במספר כולן נשים אז למה זה כך? למה אין קופאים? למה גברים לא עובדים בתור קופאים? אולי בגלל שאפשר לנצל נשים עם משכורת נמוכה ואף גבר לא יעיז לעבוד בזה בגלל המשכורת האם זה ניצול? איפוה השיפור במצבן של הנשים אם כך בטח הן מקבלות שכר של 3500 שח בחודש.
 
את חושבת

שהם בכלל יקבלו גברים לעבודה הזו? מה עם המאבטחים? נראה לך שהם מקבלים יותר? למה שהקופאיות והמאבטחים לא יתחלפו? ומה עם אלו שמפזרים את הסחורות במדפים או בירקות - גם גברים.
 

גניפר14

New member
סתם תהיתי פתאום ראיתי ממש שורה של נשים

ואז התפלאתי פתאום איך זה שגברים לא עובדים בזה ואז התחלתי לחשוב שאולי זה קשור בניצול נשים ואם לא אז למה הם אתם אתה הגברים לא עובדים בתור קופאיים לגבי אבטחה יש את 2 המינים. כך גם עם סידור סחורה אז למה לא גברים קופאיים שיהיה לנו הנשים יותר חשק לקנות.
 
בחייאת

ראשית כל, אין בזה שום ניצול - את לא יודעת שהן מרוויחות פחות מעובדים או עובדות אחרים בסופר. שנית, איך בדיוק את רוצה שנשיב לך על העבודה בתור קופאי? אני לא זקוק לעבודה. אבל נניח והייתי הולך ומבקש להתקבל לעבודה כקופאי. את מאמינה שהיו מאפשרים לי? היו צוחקים לי בפרצוף.
 

גניפר14

New member
למה לא?

מבטיחה לך שאני הייתי מעסיקה אותך וגם אחרים צריך לשבור את המיתוס שרק נשים עובדות בזה ועוד דבר אם היית עובד בתור קופאי אני מבטיחה לך שאני וויש פרפרית ושדונית היינו בטוח עוברות רק בקופה שלך וקונות רק אצלך. כמו שאם רוב הקופות היו מאוכלסות בגברים ורק קופה אחת היתה יושבת וויש מבטיחה לך שאתה פנו עוד אחד וילד הייתם קונים רק אצלה.
 
את לא בעלת סופרמרקט

ולכן הנכונות שלך חסרת משמעות. עזבי אותי. את באמת חושבת שאף-אחד מגברים שעובדים בסופר לא היה רוצה לעבוד כקופאי? מה רע בזה? לפעמים אני רואה בסופר קופאי, אבל זה רק כמחליף כשחסרה מישהי.
 

גניפר14

New member
צודק אני מודה שהנכונות שלי חסרת משמעות

אבל אולי ואולי איזה בעל סופרמארקט יגלוש בפורום שיחת גברים ואולי ורק אולי הוא יראה את ההודעה של גניפר ויאמר וואלה איך זה עד היום לא שמתי גבר בקופה ואז הוא יהיה הפאיוניר הראשון ששם גבר בקופה
 

wish2

New member
מה חשק מה ?

רוב הקופאיות מקללות את האמא שלנו בשקט ..
 

גניפר14

New member
התכוונתי לחשק ש........

אם אני קונה אקונומיקה או פותח סתימות אני מעדיפה מכל הנשים הקופאיות לעבור בקופה של גבר ייצוגי עם שרירים וקוביות בבטן כדי שיפיג לי את ההרגשה שאני עוד כמה דקות מתלבשת על הבית בניקיון מתיש ומיגע. עם המוצרים שקניתי כדי לנקות האם את מסכימה איתי שזה יותר נעים מאשר לקנות אצל אשה?
 

wish2

New member
כמו סדרני הסחורה

שגם מקבלים מינימום . וכמו המנקים שגם מקבלים מינימום . יודעת מה אני לא יכולה לסבול ? את הזבל האנושי שמאיץ בקופאיות האלה , יצא לי כמה פעמים להגיב לאנשים מהסוג הנחות הזה .
 

גניפר14

New member
אני אסלח לך הפעם

לצערי אני אחת מהזבל האנושי שמאיץ בקופאיות אני באטרף שמבזבים את הזמן שלי ויש קופאיות שהם זוחלות כמו צב כמו כן אנשים שעומדים בקופה וחושבים שקנו בית עומדים ים זמן ומבזבים את הזמן של אחרים אני שונאת לבזבז זמן שלי ושל אחרים כמו בכביש שנוסעים כמו צבים זה הורג אותי לצערי הרוב זה נשים וקשישים נוסעים ברכב כאילו מישהו שם להם משקולות של טונות על האוטו.
 

xcalibur

New member
מה זה "מבזבזים לי את הזמן" גברת יקרה?

הדם שלך כחול? מישהו עובד אצלך? מישהו חייב לך משהו? אז זדייני בסבלנות. העבודה האחרונה שלי הייתה במכירות. אם מישהו היה מעיז להאיץ בי הוא רק היה מוסיף ומחכה. מעניין לי את התחת שהאוטובוס עוד מעט יוצא, שהחנת באדום לבן וששכחת את הסבתא לגסוס באיזו פינה בבית. יש לי (או היה לי) בדיוק מנהל אחד ואף אחד לא יגיד לי איך לעשות את העבודה שלי.
 

גניפר14

New member
אני לא טיפוס שיכול להזדיין בסבלנות

כמו שאני זריזה ולא מבזבזת את הזמן של אחרים כך אני דורשת שלא יבזבזו את זמני. זמן זה כסף זמן זה אפשרות לנצל ולעשות הרבה דברים זמן זה שינה זמן זה לעשות כייף ועו ד כהנה וכהנה ואם הייתי נתקלת בך כשאתה מנסה למכור לי משהו והיית מבזבז את זמני חבל"ז מה הייתי עושה לך
 

פנומן 72

New member
אפשר לחשוב שאת מזיזה טילים בנאסא

בטח יש לך עסק של פדיקור/מניקור ב-20 ש"ח. gimmi a fucking break עאלק זמן זה כסף...
 

גניפר14

New member
לא אני עוד לא מזיזה טילים בנאסה

ואין לי עסק של מניקור פדיקור אבל כל עסק גם הקטן ביותר מצריך זמן וכשיש משפחה תלותית ילדים ואמא מבוגרת ועבודה כשכירה ועצמאית אז הזמן כן חשוב. וגם חונכתי למוסר עבודה גבוהה אז אולי בגלל שאני פרפקציוניסטית בלא לבזבז זמן לכן אני כל הזמן בלחץ.
 
טוב ג'ניפר

אני רואה שאת מחלקת לעצמך מחמאות בצרורות כי אף-אחד אחר לא עושה את זה. אז אני אגמול טובה תחת טובה. ואחמיא לך על כך שאת לא סובלת אנשים שמבזבזים זמן בתור בסופרמרקט בסוציומטיות בלי שאיכפת להם שהם מעכבים את אלו שמאחוריהם. אני איתך בקטע הזה. לעומת זאת, דוקא הקופאיות בד"כ בסדר. הן לא אשמות שעומד מולן איזה לקוח וקודח להן שטויות בשכל, או מתעקש על איזה פריט שולי שדורש רבע שעה טיפול במקום לוותר עליו. אסור להן להעליב לקוחות, ולא נותר אלא לאנשים האחרים בתור לכסח כאלו אנשים.
 

גניפר14

New member
תראה אני לא מתלוננת על הקופאיות

יש אומנם כאלו שזוחלות אבל באופן כללי הן בסדר מי שלא בסדר אלו אנשים שלא מתחשבים באחרים הם חושבים שהקופאית צריכה לטפל רק בהם במשך זמן ממושך לא יודעת אם יצא לך להתקל יש אנשים שעומדים בכספומט אחרי שסיימו ומתחילים לקרוא דפי חשבון שלהם במקום לפנות מקום להבא אחריהם זה מטריף אותי כי אני לא כזו ברגע שאני מסיימת משהו אני מפנה מקום מיידית לזה שמאחורי כי אולי הוא ממהר אולי יש לו משהו דחוף לעשות אז למה שהעכב מישהו? ויש לי המון דוגמאות שמרתיחות אותי כי זה בגלל חוסר האיכפתיות של האנשים בחו"ל אין לך את זה רק כאן הישראלים לא מתחשבים אחד בשני ולגבי מחמאות אני לא מחלקת לעצמי מחמאות גם אם לא היה לי מה לאכול הייתי מתעצבנת שמעכבים אותי. אני אדם מאוד צנוע אוהב לעזור לאחרים ובפרט לבעלי חיים. יש לי שלושה בעלי חיים שלקחתי מהרחוב ואני מטפלת בהם כי ריחמתי עליהם.
 

xcalibur

New member
את אופטימית

הייתי מייבש לך את הצורה. צעקות וקללות מעולם לא האיצו אף אחד. בטח שלא אותי.
 
למעלה