אתמול ההופעה והמפגש עם משינה.+חדשות

jako1234

New member
אתמול ההופעה והמפגש עם משינה.+חדשות

ככה לפני ההופעה לסטודנטים בירושלים אני וחבר החלטנו סתם ממש משהו שבחיים לא עשינו לקפוץ לכותל עשינו מנחה שם ואז שאנחנו יוצאים חבר שלי אומר לי.. "תראה את המסטול הזה עם השיער המוזר" אני מסתכל ואני לא מאמין מי זה...זהאיגי דיין ששמע את מה שחבר שלי אמר עליו .. בקיצר רצית לאיגי לדבר איתו הייה ממש נחמד ..כל הלהקה הייתה שם.. משינה +אהוד בנאי. ראיתי האמת רק את שלמי שם עם כיפה ויובל הייה עם קאפוצ'ון כזה... אבנר חמוד ובישן כמו תמיד ומייקל דיבר שם עם אהוד.. טוב באתי לאיגי ואמרתי לו שממש נחמד לראות אותם בעיר ושאלתי אותו על הדיסק החדש מתי יצא איגי דיןן אמר: "אנחנו עובדים על זה אבל לא נראה לי שהשנה הדיסק יצא" אמרתי לו "העיקר שאתם מופיעים" והוא צחק...אחרי זה שאלתי אותו אם הם באים להופעה של משינה והוא אמר "כמובן..יותר מאוחר..עכשיו הם בסיור" טוב הלכנו להופעה באמת הייה פלייליסט מדהים!! מקו"ט להתראות נעורים.. שלג צח את לא כמו כולם ואז הפתעה נעימה "לא יכול לעצור את זה" (אף אחד לא הכיר את המילים חחח) בשדות התשובה שרה... (כמה שיובל צחק על הנשיא של המדינה שמשחק לו עם נשים) הכוכבים.. וסיום עם רכבת לילה. באמת הופעה מרשימה הרבה זמן לא שמעתי את התשובה ואת שרה..מה שמאוד ריגש...הייה חסר "אין מקום אחר" בכל מקרה, משינה בירושלים הייה מעולה מאוד מאוד מאוד הזכיר לי את המפגש שהייה לנו בירושלים לפורום שהיו... אבישי...רותם..יפית..אסף..קרין..דור..אודליה.. ועוד שאני כבר לא זוכר. כמובן ה-ה-ו-פ-ע-ה בבריכת השולטן...היו ימים.
 

perezit

New member
הייתי בהופעה ואתה לא מדייק בפרטים

שכחת את תחזור תחזור, בן המלך, נגעה בשמיים, ואין מקום אחר כל זה היה אחרי הדרן, ראיתי שאנשים מהירו לעזוב אחרי רכבת לילה ולא נשארו לעוד 20 דקות מדהימות.
 

emperor28

New member
בן המלך? שמעתי טוב

וואי איך התגעגעתי לשיר הזה חבל שלא הייתי :( דווקא בצבא חשבתי על השיר הזה לא מזמן
 

perezit

New member
איגי עם גיטרה מלווה באבנר על הקלידים

ההופעה התחילה ב9 עשרים וחמש ונמשכה עדהשעה 11
 

jako1234

New member
אבישי!!!

ואי כמה חשבתי עליך בהופעה. גם מוניקה סקס גם משינה..(מוניקה זה מהצלצול שמחייגים אליך, על הריצפה) ועוד אני זוכר שנפגשנו בירושלים והלכנו לבריכת השולטן.. אך הייתה הופעה בת זוQ@$@ מה איך חייל גיבור? מתי אנחנו מתראים באיזה הופעה?
 

emperor28

New member
רק אלוהים יודע חחח ...

גם אתה בקושי בא להופעות וגם אני חחח ככה ש..
 

jako1234

New member
יאללה ניצנים קרב ובא...

אתה עכשיו חייל אני מילואימניק (מי הייה מאמין שזה יקרה) תמה התקופה שאין לך רשיון (זוכר את הימים?) צריך להפגש להתעדכן...להציק קצת למשינה (כמו פעם) יאללה אבישי תתעורר צריך לארגן מפגש של הותיקים!
 

jako1234

New member
מה לעשות הייתי חייב לטוס!

אני גם ככה אמרתי לעבודה שאני יגיע באיחור אז הייה קשה לי להיות עד אחרי ההדרן. נו מילא העיקר פגשתי אותם בכותל.
 

sonor1

New member
הופעה

מתי הם הופיעו בירושלים? זה ממש מרגש אותי לקרוא כזה דבר. מתי יש להם הופעה קרובה? אתה יכול לשלוח לי תמונות של איגי דיין שהוא על התופים תמונות מקרוב ברורות וגם מרחוק שראוים את המערכת שלו טוב.
 

sonor1

New member
מייל לאיגי

שלחתי לו דרך האתר שלו ואין שום תשובה אתה יכול להגיד לי איך אני מדבר איתו?
 

jako1234

New member
הם לא ממש מעודכנים בזה..

איגי לא ממש ידע על מה אני מדבר שאמרתי לו על האתר ששופצר. גם האלבים יהיה באזור ה2008
 

jako1234

New member
לא יודע..

דיברתי על זה רק עם איגי.. ולא הייה לו מושג על מה אני מדבר..
 

sonor1

New member
מייל לאיגי

שלחתי מייל באתר של משינה אבל אי אפשר לשלוח לאיגי בצורה אישית
 

sonor1

New member
אתר

לכל הפורום אני מאושר מאוד שיש למשינה אתר. אתר ממש איכותי ויפה אבל חבל שאי אפשר לדבר עם חברי הלהקה במיילים.
 
למעלה