אתמול בשעה 18:15 היתה תאונת אופנוע

  • פותח הנושא M.Z
  • פורסם בתאריך

M.Z

New member
אתמול בשעה 18:15 היתה תאונת אופנוע

2 מכונויות ואופנוען התנגשו - בכביש בין צומת מורשה לירקון האופנוען רכב על ZX למרות שהתאונה נראתה קשה והאופנוע הלך טוטל לוסט האופנוען לא נפגע באופן רציני והיה בהכרה. בהתחלה לא רציתי לעצור מכיון שלפי המראה הראשוני חשבתי שקרה אסון אבל למרבה הפלא נגמר בנס עם פגיעות קלות. סעו בזהירות.
 
לא הבנתי אותך ...

בגלל שחשבת שקרה אסון אז ל-א עצרת ?! ובגלל שלא קרה כלום לרוכב אז כ-ן עצרת ? לא מבין את ההיגיון.. (אלא אם כן חשבת שהרוכב נהרג ועל כן לא היה טעם בעצירה..)
 

Great Blue

New member
אתמול ראיתי תאונה בז´בוטינסקי

בפתח תקווה - קטנועיסט שכב על הכביש וקטנוע מרוטש על ידו וכבר עמדו שם איזה 7 אנשים אז פשוט המשכתי קדימה- לפעמים יותר מידי עזרה יכולה להפריע. אים אין לך מה לעזור פשוט תתחפף מהמקום וזו תהיה העזרה הטובה ביותר..., לפי דעתי בכל אופן
 

קוליVFR

New member
רבותיי, אתם לא נורמליים!!!! ../images/Emo46.gif

שיו, התעצבני קצת... אם אתם רואים תאונת אופנוע - חובה לעצור!!! ולו רק לשם וידוי שאף אידיוט לא מנסה להוריד לרוכב את הקסדה בטעות. לא תמיד מבין איך הראש שלכם עובד..
 

Phangan

New member
גם אם יש אנשים חובה לעצור

ולהגיש עזרה ראשונה עד שיגיע מד"א ומי שאין לו ידע בהגשת עזרה ראשונה ירשם לקורס במד"א. חשוב מאוד להיות רוכב טוב אבל לא פחות חשוב זה לדעת מה לעשות כאשר נמצאים במקום של תאונת דרכים! כמו שאופנוען מאומן הוא קורס מומלץ ביותר כך גם קורס בהגשת עזרה ראשונה! לפעמים פעולה פשוטה יכולה להציל חיי אדם. Phangan
 

אנא RF

New member
ועוד סיבה....

זה אולי ישמע לחלקכם טפשי, אבל גם זה קורה - אותם אנשים נחמדים העומדים מסביב לאופנוען הפגוע, אותם אנשים שנראים כאילו הם רוצים לעזור - הם לא תמיד כאלה. יש חלאות שגונבים את הארנק או איזה חלק באופנוע או כל מיני דברים כאלו! ראיתי את זה קורה! אם יש בנו קצת הגינות כבני-אדם, אנחנו חייבים לעצור במצבים כאלו ולעזור גם אם רק צריך להסתכל....
 

קוליVFR

New member
ועוד קצת...אם אנחנו כבר פה

מעבר לרוכב... יש לדאוג לסגירת ברז דלק באופנוע (אם קיים) ולוודא שהמנוע כבוי.. אם לא, לכבותו מיד. אבל אין להזיז את האופנוע בשום אופן עד שמגיע הבוחן המשטרתי עוד בטעות לא יאשימו את הרוצח התורן.....בזכות זה.
 

קוליVFR

New member
ובלי קשר לתאונות דווקא

אני עוצר לכל דו גלגלי שנראה עומד מיואש בצידי הדרך.. לא פעם עצרתי ליד מישהו שסתם נח לו, או מצפה לטלפון ואם כבר שרפתי קצת את הבלמים.. אז בכל זאת מנצלים את המצב לסיגריה ושיחה מרעננת...אם אני לא ממש ממהר..
 

OMERVFR

New member
סוף סוף משהו שמדבר לעניין

סוף סוף משהו שמדבר לעניין.איך הייתם מרגישים אם היה עובר אופנוען,מסתכל עליכם כשאתם שוכבים על הכביש וממשיך בנסיעה. אני הרגשתי זוועה למרות שלא שכבתי על הכביש בתאונה שלי.
 

lalali

New member
על הכביש {או על הפנים }

אז ככה אני היתי על על הכביש ועבר איזה בחור על טוסטוס קילל את הנהג שפגע בי {וכרגיל אני לא היתי אשם }והמשיך הלאה שכבתי על הכביש ופשוט נקרעתי מצחוק מהמצב.
 

M.Z

New member
נראה לי שלא הובנתי כראוי

בזמן הנסיעה כאשר ראיתי את התאונה היא היתה נראית לי טראגית וכפי שכתבתי לפני כן "חשבתי לרגע לא לעצור" (קורה-חושבים-אתה יודע) אז הבהרה : כן עצרתי וכן הזמנתי אמבולנס ומשטרה ומטרת הידיעה היתה לשימחתי שלמרות המראה המחריד של האופנוע - האופנוען בסדר גמור. וזה אומר שכן עצרתי.
 
ראשית לעצור ולהגיש עזרה!!!

שנית בסיס העזרה צריך להיות כך שלא מזיזים את הנפגע, רק אם הדבר מצריך הצלת חייו. זיכרו תנו לאנשי המקצוע לטפל בו קריא מד"א. וסתם שתדעו בעברי הייתי נהג אמבולנס
 

gregovihs

New member
אחת הסיבות שעשית קורס מד"א ואני

מתנדב היא שאני רוכב על אופנוע ואם אני אטייל עם חבר וחס וחלילה יקרה לו או משהו או יצא לי להיות בסביבת תאונה אני יוכל לעזור. אגב מד"א, לפני כחודש נהרג מתנדב בוגר של מד"א מחיפה בתאונת אופנוע מזעזעת. אחיו נהג אמבולנס גם כן.
 
למעלה