אתמול בקניון מישהי אמרה לי:

Lilachel

New member
אתמול בקניון מישהי אמרה לי:

"נכון שיש לך בן?" שאלתי אותה איך ידעה והתשובה היתה : "יש לך בטן גבוהה" תשמעו - נכון שיש על זה הרבה בדיחות - אבל הגברת צדקה!!! (נכון שזה הימור של חצי חצי כך שזו לא חוכמה אבל עדיין... דווקא נורא עשתה לי טוב השאלה הזו (שמעתי כבר תלונות על משפטי "קלעפטא" וקוודא לי זה עשה טוב). הדבר היחיד שהפריע לי זה שהיא נעצה לי (כל זמן שהייתי בחנות) מבטים בבטן שלרגע חשבתי שהיא חושבת שזה יעבור אליה אם היא תבהה.. ובעצם הפרי לי גם שהיא חשבה שאני בחודש שמיני!!! ואני רק היום התחלתי שישי!!! אני מקווה שזו לא אישה שיש לה בעיות פוריות... חוצמזה - קניתי ב"מתאים לי" שני זוגות מכנסיים - די מציאות - ג´ינס ב 50 ש"ח וזוג נוסף ב89 ש"ח (160 בעונה). ראיתי שהתנהל פה דיון על מתי לקנות בגדי הריון - אני קבעתי לי חוק מתחילת ההריון: אני קונה רק במבצעים (דברים יפים - אבל במבצעים) - הרי יש כל הזמן מבצעים - קניתי בהתחלה בגדים גם כשלא ממש הייתי צריכה - כי ידעתי שעוד חודש אני אצטרך וכדאי לי לנצל את המבצע... יש כזה מבחר שבאמת חבל לשלם מחיר מלא - גם אם אני רואה משהו יפה - אני מוותרת אם הוא במחיר מלא - יש המון בגדים יפים במבצעים.
 

מירי פ

New member
לילך בקושי יש לך בטן מה היא רוצה???

או שתוך שבועיים מאז המפגש פתאום היא צמחה לה?
 

מירי פ

New member
אפרופו הערות מפגרות....

אז תשמעו קטע- יש לנו 2 זוגות חברים טובים שאחת מבנות הזוג ממש דפוקה. לא מזמן נפגשנו וידעתי שאיך שהיא תכנס היא תפלוט משהו מפגר כהרגלה (עד עכשיו תמיד זה היה: "יו, איזה שמנה את!"- כאילו דהא? אני בהריון? אבל הפעם זה היה שיא של כל הזמנים: "ואאו, את מה זה ענקית! את בטוחה שזה נורמלי?" וכשהרגעתי את רפת השכל ואמרתי לה "כן, אני בטוחה שזה נורמלי (יא...)" היא ממשיכה ושואלת- "באיזה חודש את? ואני עונה- "עוד מעט תשיעי" והסתומה- "זה לוקח לך המון זמן! את כבר מלא זמן בהריון!" נו, לא לבכות? (מצחוקים?)
 

מיה :)

New member
יווו הרגת אותי!!!!../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

היא ממש מסכנה... אולי היא חושבת שזה צריך להיות חודשיים, כמו אצל כלבים????
 

מיה :)

New member
אצלי מתעקשים שיש לי בן

כי הבטן שלי אסופה ולא מרוחה כמו בבנות. אבל הבטן שלי דווקא למטה... וגם אני בעד לקנות במבצעים. לא רק עכשיו, כל השנה! אבל אני לא בקטע של אופנה ומה שמוצא חן בעיניי עכשיו ימצא חן גם בעוד חודשיים, אז אני לא דוגמה.
 

tonti

New member
גם לי כולם אומרים שיש בן

אבל כולם! מאיפה הם יודעים??
 
למעלה