אתמול בערב

thila

New member
אתמול בערב

אתמול בערב חיפשתי את הרקדן שלי. כן, ההוא מ"ריקוד מושחת". אני לא יודעת עליו דבר חוץ מאת שמו, והאמת.. זה לא ממש מעניין אותי. רציתי להתמכר שוב לחוויה, לחוש אותו עוד ערב, אבל הוא לא היה. במקומו פגשתי כל מיני קטינים (25-) ובחורים משעממים. גם הם ניסו לגעת במסווה של ריקוד סלסה סוער, אבל זה ממש לא היה זה... כנראה שלרקדן שלי בכל זאת היה קסם מיוחד. הדבר היחיד שאני זוכרת ממנו הוא ריחו.. בושם משובח מהול בזיעה ואלכוהול. אני חושבת עליו כשאני שוכבת עם בן-זוגי.. האם זה גרוע? וכמה? האמת.. הייתי רוצה לפגוש בו, לרקוד איתו ו ל ה ז ד י י ן איתו, עד כלות הנשימה. ואני בכלל לא מכירה אותו, וזה בכלל לא משנה לי. אתם מבינים, אני אף פעם לא התקרבתי אפילו למישהו שלא ידעתי את כל סיפור חייו, מידת תחתוניו ומספר חשבון הבנק שלו.. ועכשיו.. אני לא רוצה לדעת עליו כלום. רק להיסחף איתו למחוזות הפנטזיה. כיף להרגיש מופקרת! ההרגשה מאוד משחררת. בטח אני נשמעת מוזר... מה אתם חושבים?
 
בשם האהבה אל התאווה.... ../images/Emo4.gif

שלום אשה תכליתית אשר אש חישקה בי לא תצית. סיפור חייך פירטת בהרחבה ואת רעבך לתאווה ציינת בהדגשה. רצית חיים הוללים שבך ישכנו אך רק הזיות עימך התקיימו, אשת איש תמימת יופי שביקשה חייה לנהל בלי אופי ובשם הההפקרות ליבה נאטם וגופה רק הוא נחשב. מה דחף לשינוי בחיים? מה הצית הרצון להרגיש? אלו השאלות ולך המענה ואני בכלל לתשובות לא מצפה. אני על מהדורה כזאת לא נדלקתי וכל מילותי אליה כיוונתי. כל ההתלבטויות והלבטים שבקול נאמרו לשני הצדדים את מקומם הבהירו, המציאות תמיד תיטפח על פנינו כי מגדלים באוויר בנינו- אני בשם האהבה ואת בשם התאווה.
 

עליזה..

New member
בעקבות האהבה....תאווה. ../images/Emo24.gif

בך אני מגלה את השיטה הנכונה בשם האהבה אל התאווה. עליזה
 
כמו שאמר אלי וולך בסרט....

...הטוה הרע והמכוער(אלי וולך) אם אתה רוצה לירות, תירה!!! אל תדבר..... If you wan´t to shoot, shoot. Don´t talk וירה בעזרת אקדח הטבול באמבטיה בשודד האחר........ אז זה הרמז.......
 

עליזה..

New member
נוסע.....אלו רמזים??? ../images/Emo8.gif

אני הטובה כמובן.... תבחרו אתם מי הרע ומי המכוער... עליזה
 

thila

New member
ארבל.. איזה מגדלים בנינו?

אולי לא הבנתי, אבל אני לא זוכרת שבניתי איתך שום מגדלים. האם אתה מתכוון שאשה כמוני מרתיעה אותך? אם כן, זכותך. אבל אתה יודע, שיפוטך מהיר מדי. כיוון שאילו היית מכיר אותי לפני שנה בטח היית חושב שאני אשת חלומותיך.. מתוקה, שמורה, הגונה ותמימה עד גועל! ומתתי מבפנים! זה היה חשוב למישהו?! כן, אני אשה. ולנשים, כנראה, אף פעם אסור להגיד בקול רם שפשוט בא להם ל ז י י ן. הן צריכות לאהוב, להרגיש.. ואם יש להן תשוקות ויצרים, אז כדאי שיתרגמו אותם ליצירתיות בבישול או פשוט ימתינו לחסדי בעליהן. ואם לא טוב להם במסגרת.. הן חייבות להיות הגונות! חייבות לקום ולפרק את החבילה! אסור להן להשתעשע קצת.. מה פתאום? השעשוע נמצא שם בשביל הגברים. הן צריכות להיות צדיקות, טהורות ומסורות.. אסור להן לבדוק, לנסות, להעז.. אז אני מצטערת שאני לא מרגישה אשה. אני מרגישה אדם. וכאדם יש לי תשוקות ויצרים, מתוקים או אפלים, בדיוק כמו שלך יש. ואני גם מצטערת שאני כזאת ישירה וכזאת כנה. וחייבת ללכת עם האמת שלי עד הסוף..! אבל מה לעשות.. זאת אני! ודרך אגב.. יש לי גם צדדים רכים ויפים יותר.
 
בנינו מגדלים אך לא ביחד.... ../images/Emo8.gif

בעת שבניתי קשריי האינטימיים, בחטא כמובן, לצורך חיפוש מיצוי יכולותיי הרגשיות, תוך ובגין הרגשות הללו,גם מגיע למיצוי עילאי של התאווה, הרי שאת קראת תגר על הרגש ורוצה להזדיין כמו חיה. אני בניתי מגדלים אל האהבה ואילו את בונה מגדל עם יסודות חלשים בשם תאוות הבשרים נטו, ורומנטיקן כמוני לא יכול לקבל זאת. אני סבור שבמגדל שלך מתחלפים ה´דיירים´ כל יום.....ללא זמן מספיק אפילו לגלות את צדדיך הרכים והיפים יותר.... בין האופצייה להיות הגונה, תמימה ונאמנה לבעלך ובין האופצייה נטולת הרגשות שלך, שוכנת האופצייה שלי המשלבת סקס טוב על בסיס רגשי....וכך אני יוצא נישכר פעמיים.
 
מי אמר שאסור? מותר לחלוטין

רק צריך לחשוב לפני מה זה יכול לעשות לך ואם מתאים לך לכי על זה בטח להתנסות אחת השמיים לא ייפלו. רק אל תמותי מבפנים מיותר. מליוני נשים לאורך ההסטוריה מתו מבפנים כי ככה היה מקובל וככה רצו הגברים. אנחנו ב2001 אין שום סיבה למות מבפנים. קחי את החיים שלך וקחי אחריות על ההחלטות שלך. את יצאת למסע-שאת לא יודעת מהו סופו. ואם את "גמבלרית"אז תהמרי ואם לא- תשארי במקום שייעדו לך. לכי עם מה שמתאים לך. לא לארבל אלא לך!!!
 

SOSANAA

New member
לארבל ולתהילה ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif

קראתי את מלותייך שיצאו מן הלב- הכן קראתי את תשובתו של ארבל - גם כן כולי אתך -תחושותייך נוגעות, ולארבל כלל אינן מזיזות. אז נכון הוא באמת בחור עילאי שמעולם ,מעולם לא התוודה כאן בפומבי: על סתם סטוצים, על סתם גחמות.... רק דיבר על אהבות כנות על אהבה שהאירה דרכו, כשדרכך- ממש זרה לו. אז איך יסביר לנו ארבל כן כן ההוא מהכרמל......... שלעיתים הננו מפנטזים על ההוא או ההיא מהסרטים? אז רוצה לשמוע ארבל יקר רוצה לשמוע משהו ממש מוזר? אם פתאום על דלתי יידפק תום קרוז לא אסרב לו -בכלל וזאת מבלי להכירו כלל מה שתגיד תצדק כשאני במסתרים- אצעק...........
 
ל-SOSANNA !!! ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo8.gif

מה הדרמטיות הזו עלייך? האם באמת לחלומות הרומנטיים על שחקני קולנוע התכוונה תהילה?! וכך היא התבטאה!:"כן, אני אשה. ולנשים, כנראה, אף פעם אסור להגיד בקול רם שפשוט בא להם ל ז י י ן. הן צריכות לאהוב, להרגיש.. ואם יש להן תשוקות ויצרים, אז כדאי שיתרגמו אותם ליצירתיות בבישול או פשוט ימתינו לחסדי בעליהן. ואם לא טוב להם במסגרת.. הן חייבות להיות הגונות! חייבות לקום ולפרק את החבילה! אסור להן להשתעשע קצת.. מה פתאום? השעשוע נמצא שם בשביל הגברים. הן צריכות להיות צדיקות, טהורות ומסורות.. אסור להן לבדוק, לנסות, להעז.. אז אני מצטערת שאני לא מרגישה אשה. אני מרגישה אדם. וכאדם יש לי תשוקות ויצרים, מתוקים או אפלים, בדיוק כמו שלך יש. ואני גם מצטערת שאני כזאת ישירה וכזאת כנה. וחייבת ללכת עם האמת שלי עד הסוף..! אבל מה לעשות.. זאת אני!" לי זה לא מתיישב עם דברייך !!!!
 

SOSANAA

New member
ארבל ../images/Emo10.gif ../images/Emo52.gif

יותר משהאזנתי לדברי תהילה האזנתי לדבריך והם קוממו אותי...... הו הם קוממו אותי..... "בעת שבניתי קשריי האינטימיים, בחטא כמובן, לצורך חיפוש מיצוי יכולותיי הרגשיות, תוך ובגין הרגשות הללו,גם מגיע למיצוי עילאי של התאווה, הרי שאת קראת תגר על הרגש ורוצה להזדיין כמו חיה. אני בניתי מגדלים אל האהבה ואילו את בונה מגדל עם יסודות חלשים בשם תאוות הבשרים נטו, ורומנטיקן כמוני לא יכול לקבל זאת. אני סבור שבמגדל שלך מתחלפים ה´דיירים´ כל יום.....ללא זמן מספיק אפילו לגלות את צדדיך הרכים והיפים יותר.... סליחה האומנם טעיתי בהבנה?
 

SOSANAA

New member
כי מותר האדם מן הבהמה אין? ../images/Emo41.gif

אם נמשכת הנני לאדם עוד בטרם הכרתיו?
 
נדמה לי שאת לא מבינה......

תהילה הלכה לפאב, ראתה מישהו-רק ראתה! ולא תהתה על קנקנו. אפילו לא החליפו מילה ! האם את מסוגלת לעלות לאוטובוס , לראות את הנהג , לזנק על מושבו ולאנוס אותו?---אני משוכנע שלא ! אני משוכנע, ורוצה להאמין שדברייך כוונו להכרות וירטואלית , בה שוחחת והתכתבתעם האובייקט, יודעת שהוא מוצא חן בעינייך מבחינה זו או אחרת, החלפתם תמונות וכל הרקע הזה יביא אותך למחשבות אירוטיות עליו מקרה כזה איננו דומה למצג של תהילה.....
 

thila

New member
הורדת את רגשותיי לרמה של ...

לא ציפיתי למצוא כאןבפורום "חטאים ושירי זימה". האם אני קוראת תיגר על מסגרותיכם? האם אני פוגעת בסדר הטוב, או בדרך שבה אתה (כן, אתה) חושב שהדברים "צריכים להיעשות"? למה כל כך מקומם אותך שאני מרגישה קודם כל אדם, הרבה לפני שאני מרגישה אשה? האם זה מעמת אותך עם הפחדים שלך? עם האמונות ה..? לידיעתך ולידיעת כל קוראי השרשור אביא את הידיעה המצמררת הבאה: כל חיי (!) ועד לרגע זה ממש (!) ידעתי ר ק ג ב ר א ח ד ! ! ! 10 שנים מתוך 25 שנות חיי ראיתי, פגשתי, חשקתי והתאוותי.. והכל נותר בגדר חלום מתוק... שאח"כ הפך להיות כאב עמום.. אף אחד לא נגע בי, לא קרב אליי שאוכל להריחו, לא העניק לו מחומו.. נהגתי לומר שאני "כמו נרות חנוכה.. לראותן בלבד". אז פלא שכך אני מרגישה עתה? פלא שפינטזתי על בחור שלא הכרתי, אך כבש (ואפילו לרגע, ללילה) את רגשותיי? קרבתי אליו, הרגשתי אותו, הסתממתי מריחו.. זה הרבה-הרבה יותר קרוב ממה שהגעתי עם גברים אחרים עד היום.. ואני לא מצטערת על שניה!! אני אצטער רק אם לא אפגוש בו שוב ולא אוכל לשקול מצב ל ד ע ת אותו, על כל שריר וניע בגופו!! אז מכמה מחשבות "הסוטות מדרך הישר" שחשבתי שניתן לפתח בהם דיון מעניין עם אנשים "פתוחים ואינטיליגנטיים" שחשבתי שאמצא בפורום "חטאים ושירי זימה", הורדת, ארבל, את רעיונותיי ורגשותיי לרמה של זנות... השוות אותם למעשה החיות!! או, הצדקנות המעושה! אוי, האגוצנטריות! והאימה מן השונה!! החיים בתוך השקר וההיכנעות לתכתיבים של החברה.. דווקא כאן???!!!
 

משאלה

New member
הקשיבי

עשי את שליבך חפץ פעלי לפי רגשותייך תמיד אל תחפשי חיזוקים כי אם הנך מחפשת אותם כנראה שלא שלמה את עם מעשייך. הנך צעירונת אל תחמיצי את החיים תהני מהם עשי בהם כרצונך תוך התחשבות במשפחתך. והעיקר בכל היי שלמה עם מעשייך זה החשוב מכל. שתהא לך שנה טובה חמודה.
 
תדהרי אל הלילה אם צריך ../images/Emo29.gif

תדהרי אל הלילה אם צריך אמנם חשוך שם ולא רואים שום דבר אבל אין לך מה להפסיד בובה.. תעלי על הסוס ותדהרי תדהרי כאילו זו ההזדמנות האחרונה בחייך אף אחד לא מבטיח את המחר, ואף אחד לא מבטיח לך שמה שאת מרגישה עכשיו תרגישי גם מחר... אז תדהרי אל הלילה אם את צריכה רק בשביל להרגיש את החיות, את הלילה את הזימה , את האישה.... תחיי , תנשמי, תגבירי את הדופק ...תחיי לעזאזל....תחיי
 
למעלה