אתמול ביקרתי אצל "מרגרט תייר"

יניבניב

New member
אתמול ביקרתי אצל "מרגרט תייר"

בפעם המי יודע כמה... ושוב הוכח לי מעבר לכל ספק, ש"מרגרט" היא עדיין אחת מחמשת המסעדות האהובות עלי בארץ. מרגרט היא פשוט קוסמת, כל מה שהיא נוגעת בו, גם חומר גלם הכי פשוט הופך זהב, היא ההוכחה החיה שלא המתכון עושה את האוכל אלא מגע היד הייחודי. חיים כהן אמר עליה פעם שביום טוב שלה היא מנצחת גם שפים של מסעדות כוכבים בצרפת וזה כל כך נכון. אז מומלץ מומלץ מומלץ מרגרט תייר, מול המשטרה, ליד השעון, על שפת הים ביפו, הדרך המושלמת לבלות אחר צהריים של שבת קייצית.
 
עכשיו אתה אומר?

לפני שבוע וחצי ביקשתי המלצות ולא שמעתי עליה... טוב נו, לפעם הבאה. בטח אשכח עד אז.
יעל
 

oh yes

New member
כף רגלי לא תדרוך אצלה יותר

לא שהאוכל לא היה טעים, אבל חוייבנו במחיר כל כך שערורייתי...
 

יניבניב

New member
שילמנו 220 ש"ח לזוג שאכל

עד שהתפוצץ... בארקדיה שילמתי כפול ונהנתי פחות.
 

droli

New member
המסעדה הכי הכי אהובה עלינו,

וכן יקר אצלה מאד. אומרים שהיא מתמחרת לפי הבגדים שהאדם לובש. כדאי ורצוי לבוא בבגדים פושטים, אולי זה יעזור. האוכל אצלה משגע. סלט חצילים מדהים - יניב, יש לך רעיון איך עושים כזה? או אפילו דומה? והקוסקוס כבש ואפונה שלה, חבל"ז. בקיצור - מומלץ מאד!
 

יניבניב

New member
מיכלי יש לה שלושה סוגים של חצילים

לאיזה את מתכוונת? אני יכול לתת מתכון דומה, אבל שוב, זה לא המתכון אלא מגע היד המכושף שלה. ואגב אם התמזל מזלכם, אז רק לשמוע את הצחוק המתגלגל שלה מהמטבח שווה לבא.
 

יניבניב

New member
ובכן

הסוד בחצילים עצמם זה שהם פרוסים עבה מאוד, מה שמשאיר אותם בפנים עסיסיים ובשרניים, הרוטב הוא למיטב הבנתי שמן זית, שום ונענע טחונים למעין "פסטו" גס מאוד
 

beagle

New member
כן, יקר, וכן היא מתמחרת לפי האדם../images/Emo13.gif

וכן, שווה. כשהייתי סטודנטית תפרנית. רגע, לא מתאים. אני היום סטודנטית תפרנית... אוקיי, כשהייתי סטודנטית תפרנית שעבדה בעבודת סטודנטים, עבדתי בבית קולנוע. יום שבת אחד, לפני העבודה, קפצנו כמה מהעובדים בקולנוע לאכול שם. קודם כל, מקסימה מקסימה מקסימה. קיבלנו סיור במטבח והצצה לכל הסירים. האוכל היה נפלא גם הוא, והסלטים... אח"כ הזמנו, ובהגיע החשבון, קלטנו שאין לנו כסף לטיפ... אבוי לפאדיחה. אני חייבת לציין שמאז מעולם לא נתקעתי בלי כסף לטיפ, הרגשנו כ"כ רע, והיחס היה מדהים, גם אחרי שהתנצלנו, ואז עוד קיבלנו הנחה. ריחמה עלינו... מיותר לציין, שאח"כ נתקלנו בה בקולנוע (היא היתה לקוחה קבועה שם) והיא קיבלה הרבבבבבהההה פופקורן חינם.
יצאתי משם עם כזה טעם טוב בפה, והרגשה טובה.
 

יניבניב

New member
למיטב ידיעתי

בגדים לובשים ואחר כך פושטים יש טוענים אפילו שזה החלק היותר חשוב...
 

יניבניב

New member
האמת, מרוב ביקורים שם

מרגרט כבר נורא אוהבת אותי, אתמול זכיתי אפילו לכינוי "מאמי" ולעלי גפן (הכי טובים שטעמתי אי פעם!!) על חשבון הבית, וזה עוד לפני שפשטתי כלום...
 

יניבניב

New member
אבל למה כשעזרא קדם לוקח 120 ש"ח

למנת טלה זה בסדר? עם כל הכבוד יש קוסקוס ששווה לשלם עליו 70 ש"ח וזה של מרגרט הוא בהחלט כזה, גם בגלל היצירתיות המתפרצת גם בגלל מגע היד המכושף וגם בגלל ההקפדה על חומרי גלם וטריות באיכות מאוד גבוהה.
 

alex

New member
יניבניב ! אפשר ...

פעם הערה רצינית ? יכול להיות שאכלת אצלה עם חיים ? כי אם כן - אז יכול מאוד להיות שהיא זוכרת/מכירה אותך (על אחת כמה וכמה אם היית איתו שם כמה פעמים) ואז יש לך מחיר ל"מקורבים". גם אנחנו אכלנו שם לפני הרבה שנים והיתה לנו הרגשה ש"דופקים" אותנו במחיר בגלל צבע עורנו הבהיר . בכל מקרה - לא היתה קורלציה בין העממיות שהמקום שידר לבין המחירים שבאמת היו רצחניים.
 

cv

New member
אולי בפעם הבאה בת"א שווה לעבור שם

עם יניבניב
 
למעלה