אתמול, בין ערביים, בים - שיחת נשים

אתמול, בין ערביים, בים - שיחת נשים

ישבנו עם זוג חברים וכרגיל, השיחה מתחלקת בין שני הזוגות. הגברים לחוד והנשים מלחששות. החברה, שאין לה כמובן כל קשר לפורום הזה ול"ענייניו", מדברת איתי על טיפולים קוסמטיים שהיא עושה והגיעה גם לנושא "הכוס המגולח". כשסיפרתי לה שאצלי אין שערה אחת למחיה, התעלפה לרגע, פלטה: "איכס, זה לא מגעיל? זה כמו ילדה..." אמרתי לה שהיא לא יודעת על מה היא מדברת. והיא אומרת לי: "זה בטח מגעיל גברים". אמרתי לה: "תגידי, איפה את חיה?" והיא בשלה: "את לא מבינה מהחיים שלך, הרבה יותר יפה כשיש שם שיער למטה. זה נשי, זה טבעי, ככה אלוהים ברא אותנו." המשכנו את הדיון ואת הוויכוח שגלש גם לנושא גברים שעירים וגברים חלקים ומסתבר שאנחנו באמת לא חושבות אותו דבר בנושא. מה דעתכם? מה דעתכן? זה רק הפורום הזה שיש לו שגעונות של גילוחי כוס? או שגברים באמת מעדיפים את זה כך?
 

Angelos 1

New member
כל אחד וההעדפות שלו

למרות שאישית מעדיף מגולח או שעווה מה שבא לך העיקר שתבואי כבר
 

Angelos 1

New member
וסיכמנו שאת גם מגולחת אז...........

תעלי על הרכב זה בטוח יותר מהר מסקטים נו מהר לפני שיגדל
 
אורלי........./images/Emo25.gif

אני מסכים איתה, לגמרי מגולח זה באמת כמו ילדה............ תשאירו משהו...........
 
אורלי? חחחח - זה חידוש

אני לא אורלי. לא הייתי ולא אהיה. גם לא אורה. ואתה, קח גם בוסה לכיס האחורי של הבוקסר ה"הוא"
 
לי באופן אישי

לא משנה אם הוא "טבעי" או מגולח. אגב, לא כתבת את דעתך/דעתה על החלק השני של השיחה... ואני בדיוק הצטרפתי לסגל השחקנים של הטלנובולה החדשה "שעירים חסרי מנוע"...
 

נועלה4

New member
זה הדבר הכי סקסי

שקיים שאישה מגולחת לגמרי, זה נקי, זה בולט זה פשוט פשוט המממ.. הכי יפה שיש..
 

בת עולם

New member
בדיוק מתלבטת כרגע

מה לעשות בנושא...להמשיך להוריד או לא? נתקלתי בגברים שאוהבים נקי לגמרי, באדישים לנושא ואחד שאוהב טבעי כל אחד ומה שהוא אוהב... מאז שאני מגלחת שמתי לב שהמגע יותר נעים או לפחות מרגישה אותו אחרת ולגבי גברים אין לי העדפה אצלי העדפה רק בחזה- שעיר יותר יפה וסקסי!
 
למעלה