אתמול (אולי ט')

התירוץ היחיד שהצבא נותן

זה ללבוש בגדים ממש מגעילים יום אחרי יום. כל השאר זה תירוצים שלך. הגעת עד לפה, את כבר כמעט "שם", בבריאות המלאה, האמיתית. זה לא הזמן להרים ידיים, זה הזמן לקחת אחריות! אין סיבה שלא תצליחי לעשות את זה. "אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן" (נ נח נחמן אמר את זה).
אפרוחה
 

pasiflora1

New member
../images/Emo24.gif

תודה, את עוזרת לי להבין את מצחיקה אותי את גורמת לי לחייך את גורמת לי להאמין אז פשוט תודה!
 
אהובתי!

חיכיתי לך כאן, ידעתי שתגיעי, לא משמח אותי, אבל אני מכירה אותך:) שלחתי לך מייל נדמה לי. כבר אמרתי לך מה אני חושבת אבל חוצמכל מה שאמרתי לך וחוץ מזה שאני אוהבת אותך, אל תציבי לעצמך מטרות גדולות מדי, אפילו לא -"היום אני אוכל מסודר" זה מלחיץ אותך ישר, קחי כל צעד לבד, תתמודדי כל דקה לא כל יום, תתמודדי עם כל ארוחה בלי להתחיל להילחץ מאלה שאחריה. תאכלי ארוחה ואל תתרכזי בזאת שהייתה לפניה או בזאת שאחריה כי לפעמים זה גדול עלינו.. אז עושים את הדברים בקטן:) לאט:) קטן ממש כמונו:) והכי חשוב אל תדאגי, כבר עשית את זה פעם אחת, עכשיו זה רק השידור החוזר.. אין עליך בעולם. את חזקה יותר מכולם ואת יודעת את זה רק תנסי לזכור את זה בארוחות. אני עדיין לא יודעת איך, אבל יהיה בסדר. ואת כן צריכה לחשוב איך למנוע מעצמך להגיע לשם...כי כל ארוחה שלא אוכלים מקרבת אותנו לשם. את לא חייבת להיות פיזית במחלקה סגורה בשביל להרגיש שם. בשביל להיות אסירה. את יודעת שאני הייתי שם, זה לא סוד, זה לא כיף. זה גם לא כל כך נורא, אבל את כבר בתחילת החיים שלך, את לא רוצה לעצור הכל בשביל מחלה מסריחה. את מיוחדת גם בלעדיה, את מיוחדת אפילו יותר כשאת מנצחת אותה. את יפיפיה, את עושה דברים חשובים בצבא, יש לך מה להפסיד אז תעזבי אותה..לפחות תזיזי אותה הצידה.. אני ממש ממש מצטערת שאני מדברת כל כך הרבה...מבלבלת לך את המוח אני פשוט מרגישה קצת חסרת אונים כי אני יודעת שהרוב פשוט לא נכנס לראש אז אני כותבת הרבה בתקווה שכמה משפטים כן ייכנסו..שכמה מהם חזקים מהמחשבות שלך. אני כל כך אוהבת אותך, את לא יכולה לדמיין את עצמך שם??? אם את תהיי שם אני אשתגע! אהובתי, לאט לאט, צעד צעד, רק ככה עושים את זה בלי לחשוב קדימה בלי לחשוב אחורה, רצוי בלי לחשוב בכלל:)
 

pasiflora1

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

את יודעת שאני לא נשברת בזכותך??!!!!
 
../images/Emo23.gifבזכותי...בזכותך..

מה היה קודם האפרוח או הביצה? אני לא נשברת בזכותך...את לא נשברת בזכותי שלא נשברת בזכותך.. העיקר ששום דבר לא נשבר. שברת- שילמת! חולה עלייך- למה חולה?...בתהליך החלמה עלייך:)
 

pasiflora1

New member
יפה שלי ../images/Emo23.gif

את מכירה אותי טוב מידי.... וכל כך עזרת לי גם אתמול לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך... אמנם כבר עשיתי את זה פעם אחת, אבל הפעם זה שונה, ואני באמת לא יודעת מה לעשות, אני כבר אובדת עצות, ואני רק רוצה פעם אחת להצליח, אפילו שבוע אחד, שיראה לי שאני כן מסוגלת, אבל בקושי יומיים אני מצליחה... אני מנסה, באמת שאני מנסה... הלוואי ויום אחד אצליח. אוהבת אותך!!!
 
ברור שתצליחי!

זה לוקח זמן.. נכון שלפעמים מתחשק להיות רובוט? שפוט לאכול בלי להרגיש?..לפעמים.. אני איתך אבל לא לידך, הלוואי והיית מספרת למישהו בשביל שאני אדע שמישהו לידך עוזר לך.. אני יודעת שאת לא רוצה לספר..רוצה, אבל לא רוצה.. מקווה שתספרי בכל זאת ואז יהיה לך יותר קל. אני יודעת שכשקה לי אני נשארת קרוב לבית מתחת לעין של אמא, ככה אני לא יכולה לעשות שטויות גם אם אני רוצה.. תשתדלי למצוא מישהו כזה? שישים עלייך עין? שתהיי פחות חופשייה.. הכי עצוב שמבחוץ אנשים לא רואים שאת חולה..אני חושבת שזה מבלבל גם אותך קצת.. אני ממש רוצה שתבקשי עזרה, הרי את יודעת שאת תביני בסופו של דבר שלבד אי אפשר..אז למה לדחות את זה..?
 
אלי, בובי,

לא ידעתי בכלל שאת בפורום.. את שמה לב שאני בדר"כ לא שואלת אותך על אוכל.. לא יודעת למה..שפוט לא שואלת כי אני יודעת איך זה שכל העולם כבר מציק.. אבל אולי כאן בפרום..במקום שאנחנולא יכולות להתנשק:) תספרי לי קצת מה קורה איתך? איך את אוכלת? אוהבת אותך 777! עוד שנה בניו יורק הבנויה- בעזרת השם.
 
ב"ה!

חופשי ב"ה! אז ככה תאמת שקצת חזרתי לשטויות שלי בניו יורק כי לא רקדתי ולא היה מי שיציק לי כי רוב הזמן הייתי לבד... אבל חזרתי וניראה לי שאני הולכת לעשות צעד דרסטי והפסיק לרקוד לזמן מה גי ניראה לי שזה תורם גדול... ואפילו ניראה לי שאני חוזרת לפסיכולוג... כי די נימאס לי להיות אנורקסית שאוכלת ובולמית שלא מקיאה:/ בא לי להיות קצת כמו כולם... לפחות כמו הרוב... בסדר אני מאמינה שיהיה טוב ב"ה!!!
 
טריגר מעליי,

אלי תכתבי לי במסרים בכנות מה את אוכלת.. את יודעת שאני איתך בכל מקרה נכון??
 

Tidal

New member
טחח. טריגר מעליי.

עוד יגידו שאני תוקפת אותך, אבל מה שאת עושה זאת מחלה טהורה. עכשיו סייף תבוא ותצעק עליי שאני כלבה, אז אני אפסיק להגיב לך מ-ע-כ-ש-י-ו.
 

גילי 69

New member
למה את רוצה לדעת מה היא אוכלת?

פרינצי, את מחפשת חולי בכוח? עזבי אותך. איש איש וצלחתו עמו.
 
אולי אתן לא יודעות

אבל היא חברה שלי בהבית שנים!!!!!!!! ואני הולכת להיות אצלה כל השבוע! אני דואגת לה ורוצה לדעת מה בדיוק היא עושה... באיזה שלב היא עכשיו, עד שהיא עברה דירה ראיתי בדיוק איך היא אוכלת..ועכשיו אני לא ובגלל זה אני דואגת לה ואני רוצה לדעת, כי אני כבר לא רואה אותה כל יום. אנחנו מדברות על זה, מה יש לכן שתיכן שאתן תוקפות אותי בל לדעת איזה שטויות יוצאות לכן מהפה??
 

נשמת

New member
אני לא יודעת

אם אי היכולת להפסיק והרצון לא ללכת לשם באמת חזקים או שאחד מהם עולה על השני. כדאי לברר עם עצמך, בין 4 קירות, אולי להכניס אדם שעליו את סומכת, אבל ראשית את עצמך- זה או להפסיק, או להיות אחת מהן. במה את בוחרת?? היי הכי כנה שאפשר. אין לך מה להסתיר מעצמך.
מייחלת לשיפור במצבך...
 
למעלה