אתם שואלים את עצמכם למה

israel or

New member
אתם שואלים את עצמכם למה

הזמן רץ כולך מהר? למה? אז ככה:בעולם המודרני בני אדם מקימים יחסי מין בגיל צעיר ומיצד שניי תהליך היתבגרות הולך ומתארך אנחנו נישארים ילדים מחפשים את עצמנו שאנטי שאנטי מעשנים עשבים סגריות מדליקים מדורות כורתים יערות שמש העולם יותר תעשיתי וכך נוצר החור באוזון אלפי ברוזי קולה מתים כגוזלים או מאושפזים במחלקות הסגורות. בגלל החור באוזון נוצר הפקט החממה (שדרך אגב גם לא בריא לברוזים...) כדור הארץ הולך ומיתחמם הולך ומיתכוץ (כדורי ארץ בחם מיתכוצים כמו סוודר במיבש...) ככול שכדור הארץ מיתכוץ הסיבובים שלו מין הסתם הופכים למהירים יותר זיהום אויר מוביל לחור באוזון שמוביל להפקט החממה שמכוץ את כדור הארץ שמיסתובב מהר ומהר יותר ולכן אתם מרגישים (ובצדק) שהזמן רץ.
 
למעלה