אתם עושים גיבויים? (שרשור מודעות)

amazone

New member
לא אמרתי שזה רע

אבל לשמור באמצעות לחיצה על ה-X? ctrl+s זה בהחלט פתרון עדיף [לעומת זאת, מדובר בלחיצה על 2 כפתורים במקביל כש-F12 דורש רק כפתור אחד וגם קובע את הנתיב. ומלבד זאת, מה רע בלהשתמש בעכבר כדי ללחוץ על ציור? - כל אחד ואיך שבא לו]
 

the new L

New member
לדעתי עדיף להתרגל ל ctrl s

קודם כל - ודאי שעדיף מקלדת על עכבר, עבודה על מקלדת היא מהירה בהרבה. (אחד התרגילים שעושים בקורסי מתכנתים בצבא הוא לנתק להם את העכבר בשביל שילמדו לעבוד עם המקלדת, משום שעבודה עם מקלדת היא מהירה בהרבה). לגבי F12 - האם זהו קיצור ייחודי ל WORD? לגרסה מסויימת של WORD? בכל מקרה - ctrl+s הוא קיצור סטנדרטי שעובד כמעט בכל תוכנה (פתוחות לי ברגע זה 4 תוכנות שונות על המחשב, בכולן הוא עובד ו F12 לא עובד באף אחד מהן).
 
תודה. מכירה. היתה טעות

אתם צודקים בד"כ אני אכן שומרת באמצעות האייקון של הדיסקט או בקונטרול s. הפעם - מכיוןון שרציתי גם לשנותא ת שם הקובץ עשיתי שרשרת של מהלכים, וכנראה שגם הראש שלי היה בעננים, והמחלה של שהבועיים האחרונים עדיין בעיצומה, אז כנראה גם היא עשתה אפקט. בקיצור - וידאתי שוב מדוע אופציית השמירה האוטומטית לא עבדה לי עד עכשיו, מקווה עכשיו תעבוד (אף שהית המתוכנתת, אבל לא שמרה), עושה שמירה כל כמה שניות וגם - כמובן - דיסקאוןקי. העיקר - הצלחתי לשחזר את העמודים החסרים...
 

amazone

New member
משתמשת בכפתור רק לוורד

לרוב אין לי צורך לשמור בתוכנות אחרות - וכל אחד איך שמתאים ונוח לו - כל עוד אין פדיחות כמו איבוד של 13 עמודים
 

Unicorn98

New member
ועוד איך...

אצלנו אנחנו עושים גיבויים דינאמיים (יש לנו רשת ביתית אז אשתי ואני מגבים צולב על המחשבים), ופעם בתקופה גם גיבויים סטאטיים (DVD, CD). לא קרה אף פעם אסון, אבל אני טיפוס די מוכני באופן כללי
. אגב, אני יותר מוטרד על האוסף העצום של התמונות שלי (25GB) ופחות על הסיכומים. המחקר הקודם שלי מגובה אבל הדבר הכי קריטי זה הקובץ של word/pdf הסופי, וממילא אפשר לבקש אותו מההוצאה אם יקרה משהו
.
 

I Was Hoping

New member
ג'ימייל ודיסק און קי 4 ג'יגה

באובססיביות נוראית. זה אחד הפחדים הכי גדולים שלי. אני לוחצת על save אחרי כל פסקה (אינסטינקטיבית) ושולחת לעצמי את הקובץ לג'ימייל, ומיד מוחקת משם גם את הגרסה הקודמת (יש לי גם חרדות לגבי space ב-inbox למרות שבג'ימייל זה לא יכול לקרות...). אחת לכמה ימים מעבירה הכל גם לדיסק און קי. אני מתכננת לקנות עוד אחד ופשוט לתת אותו לאחי ולעדכן מדי פעם.
 

Imperia

New member
במקומך לא הייתי מוחקת את הגרסה הקודמת מג'מייל

אם אתה כבר שולחת לג'ימייל, למה לא לנצל את זה ולהשתמש בזה בתור מאגר של גרסאות קודמות? אולי פעם תעשי שינוי שתתחרטי עליו? אני חגגתי בדיוק בשבוע שעבר ג'יגה בג'ימייל. אני זוכרת שכשפתחתי את החשבון זה היה נראה רחוק כל כך... מזה שעכשיו כבר יש 6 ג'יגה.
 
כל הזמן ובצורה חולנית

אני אפילו עוד לא כ"כ כותבת, ובעיקר מעבדת את הממצאים. אבל דברים שכבר יילכו לעבודה עצמה, כמו חלקים מההצעה, נתונים סטטיסטים וכו נשמרים אחר כבוד על ההארד דיסק שלי, של ההורים ושל עוד ידיד. במידה וכל המחשבים האלה יקרסו באופן פתאומי יש הכל גם על המייל שלי, ובדיסק און-קי.
 

gilgalad

New member
כן, אבל לא במידה הראויה

הנתונים יושבים במחשב במעבדה, בבית ובdiskonkey. ככול שיצטבר המידע אני אהיה יותר היסטרית ואגבה יותר.
 
ממליצה בחום על דיסק קשיח חיצוני

ישנם כאלה במחירים סבירים יחסית, רובם יודעים לגבות רק את החידושים ולא לגבות את הכל מהתחלה בכל פעם, והשימוש בהם קל ונוח. אחרי זוועות המחשב הקודם, נשבעתי שאני מגבה כל מה שאני יכולה. חוץ מליפול בגלל ויסטה פעם אחרי פעם (כן, זה קורה וזה מייאש), בינתים - טפו - הכל שמור היטב.
 

seani

New member
מגבה על דיסק קשיח נייד, DOK מחשב נוסף

ואימייל. קיבלתי המלצה מחבר לפתוח 2 תקיות גיבוי בכל מקום ולגבות פעם בתקיה אחת ופעם בשניה כדי שאם תקיה אחת תדבק בוירוס אז תשאר תקיה אחרת "נקיה"
 

the new L

New member
אין לי יותר מידי מה לגבות

פשוט כי אני יודע מה הן התוצאות שהגעתי אליהן במחקר. מידי פעם אני מפתח קצת כלים טכניים שמשפשטים לי חישובים, אז אני שולח אותם אל עצמי ב gmail.
 

amazone

New member
גיבויים על גיבויים על גיבויים

קודם כל להדפיס כל דבר אחר כך לשלוח לאימייל ואז לצרוב על דיסק ולהעביר לדיסק או קי
 

Kalla

New member
מגבים בכל מיני דרכים.

ראשית, כמובן, שצריך לעשות שמירה אוטומטית כל כמה דקות. שנית, יש תוכנת גיבוי אוטומטי שפועלת כל לילה. שנית, ניתן לגבות את כל החומר על דיסק נוסף. שלישית, למי שיש רשת ביתית - מאוד מומלץ לעשות רייד (כמה דיסקים ששומרים במקביל את אותו המידע, כך שגם אם אחד קורס, המידע נשמר על האחרים). סליחה אם ההסבר שלי מאוד שטחי, אישית אני לא מבינה בזה הרבה, זה התחום שרק בעלי מתעסק בו. אני רק יודעת שהוא דואג לעשות את כל הדברים האלהי.
 

מממאיה35

New member
אצלנו עושים גיבוי חיצוני

פעמיים בשבוע יש הארד דיסק חיצוני שיושב במחשב של המנחה שלי והוא מגבה את כל הקבצים שלי ושל כל שאר החברה של הקבוצה.
 
חשוב שתקראו

אני סיימתי מאסטר ודקטורט, במאסטר שלי למדתי לקח חשוב בעניין של גיבויים, אני כתבתי ישר למחשב, ועשיתי גיבוי, ויום אחד המחשב קרס יחד עם שליש מהמאסטר, ואז גם הגיבוי לא רצה לעלות למחשב. מאז למדתי שמעבר לזה שעושים גיבוי ומדפיסים - תמיד להקפיד שתהיה גירסה מקבילה על מחשב נוסף!!!! בהצלחה לכולם!
 
למעלה