אתם עולים לאוטובוס,ו,,,,

פמלה 27

New member
אתם עולים לאוטובוס,ו,,,,

אתם חרמנים עד כדי אי נוחות, החלק האחורי ריק מאדם ,אתם מתישבים בסוף פותחים כפתור וריצרץ` והופ היד מתחלקת למטה, היתם מעיזים? זה נורמלי? היתם זורמים עם המצב או נרתעים?
 
מה שמשכר

זו את - שכותבת לנו מהמושב האחרוי באוטובוס, בזמן שהאצבעות שלך שם למטה
 

mr blue sky

New member
../images/Emo99.gif לגברם זו בעיה בעיה, לכן הנשים

יכולות אפילו באוטובוס מעט מלא כשהספסלצ האחורי ריק, מה הבעיה בשבילכן לפתוח את הריצ'רץ' לשים ת'תיק שיסתיר ולדחוף אצבע או ארבעה, ולגנוח בשקט, אנחנו צריכים להוציא את האנטנה ולהזיז את היד נמרצות, ובכלל אם השפריץ יגיע לזקנה שיושבת שלושה ספסלים לפניך
אתה בצרה צרורה, מעשה מגונה בפומבי!!!! לא נשמע טוב
 

פמלה 27

New member
ואם אתה חוזר משופינג רציני

אז יש לך תיק +5 שקיות מניר של מגון חברות ובשלל צבעים ,אתה טובע בשקיות שבקושי גם רואים אותך אז אתה בכלל מסודר
 

לולו 64

New member
אני חושבת

שזה היה בכיתה ו' באמצע השיעור מתחת לשולחן.(במקום ציבורי)
 

seymore butts

New member
הזכרת לי תקופה בנעוריי

הייתי בערך בן 15 וחרמן 24 שעות ביממה. נהגתי לעשות ניסוי בכל פעם שהייתי עולה לאוטובוס - להגיע מכוח המחשבה לזקפה ואז לנסות בלי להוציא את הזין ובלי להכניס לתחתונים את היד להגיע לאורגזמה, רק מכוח החיכוך של הזין הזקור בתחתונים.
 

פמלה 27

New member
כל אחד משחק אותה "בנעורי "

ואם אתם במקום ציבורי וחרמנים,אז מה אתם עושים ?
 

seymore butts

New member
לאונן במקום ציבורי

לא שווה את הסיכון. הייתי מתאפק עד שאגיע למקום שאפשר לאונן בו, בהנחה שהחרמנות לא הייתה נרגעת. אם יש אפשרות לפורקן עם פרטנרית שמסייעת, זה כבר סיפור אחר.
 

mr blue sky

New member
הייתי מתקשר אליה ומברר אם אפשר לבוא

ועכשיו היא איננה תפסה פרטנר אחר
מצורפת תמונה (כמובן לא שלה
) או מתקשר לקבועה שלי מרביץ הנאה רצופה של כ 40 דקות משלם והולך להנאתי
 

סאלי31

New member
חחחח אוטובוס מזכיר לי...

בחילות והקאות. לא סובלת אוטובוסים וכבר שנים לא עליתי על אוטובוס. אבל כנראה שהפסדתי את החגיגות האלה :) רק אם נאלצת אני נוסעת באוטובוס. רק אם זה טיול...
 

seymore butts

New member
גם אני ממעט לנסוע באוטובוס

אבל לא בגלל שאני לא סובל אותם. להיפך, יש לי אפילו פנטזיה למימוש בנסיעה....
 

פמלה 27

New member
את הפנטיה הזאת אני כן יכולה לממש לך

יש לך אפשרות גם לבחור נהג/ת , קורדיון או רגיל, מה שתרצה.
 
ולי הזכרת בנעוריי ..

שבאותה תק' לעמוד באוטובוס עמוס תלמידים היה ממש סכנת נפשות.. כל מיני נערים מתבגרים היו נצמדים כאילו "בטעות".... והחיכוך הזה כאילו שלא במתכוון.. התחשק לי להעיף להם מרפק או מינימום איזו בעיטה בביצים
 

פמלה 27

New member
גרררררר

היה שווה לפתוח ת`פוסט הזה שלא במתכון רק כדי לראות אותך,מציצה מן החרקים . שלום לך התגעגעתי /tapuzforum/images/Emo25.gif.
 
שלומות גם לך פומלית../images/Emo141.gif

התכוונת בטח מן המרחקים.. כי חרקים אני ממש לא סובלת
 
למעלה