אתם עוד פה? יש פה מישהו?

אתם עוד פה? יש פה מישהו?

פליז, חייבת לדבר עם מישהו, כנראה שהתייבש לי המוח, למרות שאני שותה!!! מרגישה זוועה שבמילים די קשה לי לתאר אותה! הגוף שלי פתאום משתגע, נהיה כזה חלש! לא יודעת למה! אבל כאב הראש התחזק לעוצמות קטלניות, אמנם סבלתי ממגרנות, אבל לא ככה, ועוד בשילוב של כאבי הבטן ושל המזון שעולה ויורד בושת שלי,עדיין. קשה לכתוב, אבל זה עדיף לי מלהתמקד בכאב! אוהבת ומקווה שיש כאן עדיין מישהו
 
תודה מאמי! תודה על כל החיבוקים...

כנראה שגם אני זקוקה להם מידי פעם! רק שכבר לא תצליחי לחבק אותי מרב שאני שמנה! אוףף איזה דיכי אני, אני שונאת את עצמי ככה! ואני כל כך כועסת על עצמי עכשיו שויתרתי להורים שלי כל כך בקלות כשהם מאיימים עלי שאם אני לא יאכל אז יאשפזו אותי שוב! אז אכלתי את התפוח אדמה והסלט הארורים! נמאס, מה הם רוצים ממני, הרי אני צריכה להתמודד עם הגוף הדוחה שלי, יום יום! דיי אני מרגישה שהם שולטים עלי ואני לא!!! אוהבת אותך חומד עד אין סוף ואלף תודותתתתתתתתתתתתת, התמיכה שלך ושל כולם, אני כנראה כל כך זקוקה לה בתקופה זו. לא נעים לי כל כך לבקש אותה. אז תודה! וסליחהההההההההההההההההההההההההההההההה
 
עכשיו אני מאיימת!

יש חוקים בפורום!-אסור לבקש סליחה בפורום!- הכל נאמר מאהבה! אני יודעת שקשה עם האוכל.. אבל הטיפול בא יחד עם פסיכולוג נכון?- ובכן- יש לך אמצעים (או גלגלי הצלה) ומליונים האחזי בהם, בנו...באנשים שרוצים לעזור לך! תצאי מזה ! את לא צריכה את המחלה הארורה! יגיע יום שתיהי כאן בפורום ותכתבי את אותם המילים שאני כותבת לך עכשיו, ובסוף תוסיפי גם ``מנסיון`` כי את תצאי מזה שמעת!?!??! ואני שולחת לך חיוך.. (ואני כבר במינוס...) :)
 
למעלה