אתם ממש מצחיקים אותי עם הסיפור הזה של הויטו

BB FuNaTiC

New member
אתם ממש מצחיקים אותי עם הסיפור הזה של הויטו

מה נסגר??!? אתם חושבים שיש משהו לא כשר בטרייד בין אמיר לדייויד? נכון, אני גם לא חושב שזה טרייד חכם אבל עובדה שיש מישהו שחושב בדיוק הפוך ממני וחושב שזה טרייד דפוק בשביל דייויד ואני חושב שזה דפוק בשביל אמיר. אבל יש פה משהו לא כשר??? מדובר פה בליגה בלי כסף שמשחקים בשביל הכיף, מישהו פה קיבל שוחד בשביל לבצע את הטרייד הזה לדעתכם? מה נסגר? טרייד שלא נראה לכם שווה זה לא סיבה לויטו אלא אם כן זה הופך את המאזן של הליגה על פניו מרוב שהוא כל כך מופרך. לא היה טרייד כזה עדיין בליגה הזאת אז למה שני אנשים עשו ויטו על הטרייד בין רשף לדייויד?!!?! זה מגוחך. חלק מפנטסי זה שיש טריידים חד צדדיים לפעמים, זה לא אומר שאסור לתת להם להתבצע. בדיוק כמו בבייסבול אמיתי.
 

JayneCobb

New member
אני יכול לענות רק לגבי עצמי

ואני חושב שעצם העובדה ששחקן אחד ויתר על העונה הזאת ומוכן למכור את עצמו ואת הרוסטר שלו בזול,בשביל בניה פוטנציאלית לעונה הבאה, בעוד ששחקן אחר מצא דרך לחזק את עצמו באופן מיידי בצורה משמעותית, בהכרח עושה את זה לטרייד לא הוגן...אני למשל הצעתי על גרסיה הרבה יותר... אני לא חושב שהטריידרים שהצעתי לדייויד היו חד צדדיים בצורה גסה כמו זה שהתקבל עכשיו... אבל זה אני וכמובן שאני לא אובייקטיבי לחלוטין
 

daveyac

New member
For The Record

In regards to this trade, I by NO means am giving up totally on the season. Do I think I can win 12 in a row? Possibly.. But realize I replaced A-rod with Zimmerman (another top 3b) and I have starters coming off the DL so I need to move someone . Its not always so simple as you think. I feel strengthened now and for the future in both trades...
 

Amir BA

New member
Reshef your argument is wrong

Its up to David if he wants to rebuild for next season. Just like its up to the mariners to trade cliff lee because they figured they're not going anywhere this season. As long as the trade are reasonable I don't see a problem with it. regarding my trade - I think its a good trade for me because I want to try and win THIS year, so I gave a potential keeper (Zimmerman) who I'm a little dissapointed with anyway (he's only 9th among 3ed basemen this year). David decided to start rebuilding for next season. As for tzvi's trade with David - In the beginning by just looking at the names I thought its not a fair trade, but after looking at the numbers and seeing Crawford is the best offensive player in our league, its not that one sided of a trade. its basically a keeper for a keeper (Arod for Crawford) with 2 extra players to wrap it with. Only time will tell who got the better end of it. Yhe main problem I had with tzvi's trade is that it went through without anyone seeing it and him approving it right away.
 

omri1234567

New member
אני חושב שעל הנייר צבי מקבל שני שחקנים שהם

קיפר מול אחד בלבד שהוא מוותר אחד שאולי מוביל את הניקוד(כוס אמא שלו הוא היה אצלי ולא שמרתי אותו כי הייתה לו שנה לא טובה שנה שעברה) אבל מקבל שניים מעולים בתמורה שביחד מביאים יותר ניקוד מקרופורד וסאנצ׳ז ולכן אני עשיתי וטו. למרות שאני רואה איך אתה מסתבך עם הקיפרים שלך לשנה הבאה צבי , יש לך המון תותחים בקבוצה אחת.
 

BB FuNaTiC

New member
נכון עומרי על הנייר לשנה הזאת, זה טרייד יותר

בשבילי. אבל כשיגיע הזמן לבחור קיפרים היה עדיף לי לשמור את קרופורד שהכי טוב מה 3. בגלל זה זה טרייד ליגיטימי לגמרי. אני מקווה שאתה מבין שבשביל לעשות ויטו צריך להיות מדובר ביותר מאשר "על הנייר". בגלל זה אני מתעצבן. לא איכפת לי אם אתם חושבים שמישהו אחד ניצח בטרייד הזה. זה לא סיבה לבטל אותו.
 

omri1234567

New member
עדיין אם תחליט לעשות לשניהם קיפר הם יביאו לך

יותר נק מקרופורד , ותחשוב שאיי רוד יחזור לעצמו הוא שווה בד״כ יותר נקודות מקרופורד בנוסף לאית׳ייר ויצאת מלך בטרייד הזה. בינינו סאנצ׳ז סתם נדחף שם.
 

BB FuNaTiC

New member
ברור שסנצ'ז נדחף שם.... הוא לא היה חלק

משמעותי בטרייד בכלל.... אבל עומרי, שוב. יכול להיות שזה טרייד לא הוגן. אבל זה לא אומר שצריך לבטל אותו. יש הבדל מאד גדול בין השניים. ואתה שוכח משהו מאד חשוב! שומרים את השחקנים האלה לעד. איירוד בן 35. גם אם הוא קיפר השנה, כנראה שהוא לא יהיה בעוד שנתיים שלוש. הוא בסוף הקריירה יחסית ואין שום פסול שדייויד מאמין (וגם אני דרך אגב) שקרופורד זה לא מזל וזה באמת היכולת שלו. ויותר מזה, יש כאלה שמאמינים שהוא יהיה ביאנקיז שנה הבאה. זכותו של כל אחד לחשוב מה שהוא רוצה אבל זה שאתה לא מסכים לא אומר שמדובר פה בחד צדדיות ברמת הויטו. ויטו זה מאד קיצוני מבחינתי כי בעצם אתה אומר "אני לא מסכים שתעשה את הטרייד הזה", וזה מאד קיצוני. עובדה שבחיים לא היה דבר כזה עד עכשיו והיו טריידים הרבה יותר חד צדדיים....
 

JayneCobb

New member
אז שאני אבין משהו...

במסגרת הליגה הזו,אם לדעתינו טרייד כלשהו לא הוגן, אנחנו צריכים לסתום את הפה? אף אחד לא טוען שהיתה כאן שחיתות או שיתוף פעולה כלשהו... אבל כמו שאתה לא יודע איפה איירוד יהיה בעוד 3 שנים מבחינת קריירה, או קרופורד, או מי שלא יהיה, באותה מידה,אתה לא יודע אם בשנה הבאה אתה בכלל תהיה חלק מהליגה הזאת או לא... אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מראש מה יהיה בשנה הבאה ב MLB או בליגה שלנו, ולכן, קיפרים או לא קיפרים...תוכניות לעתיד או לא תוכניות לעתיד, אסטרטגיה או לא... מה שמשפיע על ההחלטה שלי זה מה שאני חושב שהוגן כאן...ואני לא חושב שזה היה הוגן לחלוטין... לא זה (שאישרתי אותו בסופו של דבר) ובטח שלא הטרייד השני (שעשיתי עליו וטו). ולא איכפת לי מה אתה עושה בליגות האחרות שלך ואיזו אסטרטגיה יש שם... אם זה לא בסדר מצידך, תודיע לי עכשיו, ותתחיל לחפש מחליף לקבוצה שלי.
 

BB FuNaTiC

New member
תשמע התגובה שלך קצת חריפה אבל בכל מקרה

נראה לי שפספסת את מהות הליגה הזאת אם זה ככה. אף אחד לא אמר שאתה חייב לחשוב שהטרייד הוא הוגן. ואך אחד לא אמר שאתה לא יכול להביע את הדעה שלך. ובסופו של דבר אני לא יכול להכריח אף אחד לא להצביע נגד טריידים. אבל זה ליגה שאתם רוצים להיות בה? כל טרייד שאתה עושה, אז אם כמה חושבים שמישהו אחד ניצח יותר מהשני אז יבטלו אותו? מה הקטע? תנו לאנשים לעשות את השיקול דעת שלהם ואת הטריידים שלהם מי אנחנו שנתערב? יש הבדל בין להביע דעה לבין להגיד לשני אנשים שאסור להם לעשות טרייד כי הוא נראה לא שוויוני. ברור שיש טריידים לא שוויוניים אבל וטו זה מהלך הרבה יותר חריף מלא להסכים. אתה אמרת אפילו "לא חושב שזה היה הוגן לחלוטין". זה סיבה לבטל? זה ויכוח מגוחך לדעתי. שאלתי כמה וכמה אנשים שמשחקים פנטסי איתי בליגות אחרות וכולם אמרו לי שמה שהולך פה מגוחך ושלא היה פה טרייד שקרוב להיות ראוי לויטו. ורשף, עם כל הכבוד שלא איכפת לך מה אני עושה בליגות אחרות ואיזה אסטרטגיה יש שם, אולי זה היה מיותר מצידך להגיד. אולי אתה יכול ללמוד משהו מזה במקום ישר לקבוע דברים. הרי זאת השנה הראשונה שלך בפנטסי בייסבול לפי מה שאני זוכר. אתם מנצלים את המערכת של ESPN שמחזיקה באפשרות של "וטו" בכדי לשלוט בקבוצות של אנשים אחרים וזה הורס את הכיף. ואצלך רשף זה בכלל הגיע יחסית ממניים אישיים. אולי צריך לעשות הסכמה כוללת לגבי מה זה VETO בכלל. כי נראה לי יש פה אי הבנה אחת גדולה. ואם נגיע למסקנה שVETO זה סתם כל טרייד שנראה לא שוויוני ושבעצם אני חייב לבקש רשות מ 9 אנשים אחרים כל פעם שאני רוצה לבצע טרייד, אז אני לא יודע כמה אנשים ירצו להישאר בליגה הזאת. אם אתם רוצים אני יכול להעלות סקר אחרי כל טרייד ואנשים יצביעו מה שהם חושבים על הטרייד, אבל VETO זה אמור להיות מקרה של חריג שבחריגים, ואתה רשף כנראה לא הבנת את זה. ואתה לא היחידי.... בכל מקרה, אני מבקש שלא תציב אולטימטומים. אם אתה רוצה שנמצא לך מחליף, אז זה יהיה מאד חבל כי אתה מצליח יפה בליגה בשנה הראשונה שלך, אבל זה מה שאתה ממש רוצה אז נעשה את זה.
 

JayneCobb

New member
התגובה הראשונית שלי ממש לא היתה אולטימטום

היא היתה בקשה להסבר ממך בתור מנהל הליגה הזאת. נכון זאת השנה הראשונה שלי בפנטזי בייסבול. ונכון, אני אולי לא ותיק בעסק כמוך או כמו חלק מהאנשים האחרים כאן. ויותר מכך, מאוד אפשרי שההבנה שלי בספורט או בניהול קבוצה שואף לאפס מבחינתך. אבל וזה הקטע החשוב - אני חושב שברגע שאתה מצטרף לקבוצה של אנשים שמנהלים "אירגון" שכזה כמו ליגת פנטזי,אתה מתחייב בפני כולם, שאלא אם הכרזת אחרת - העניין הולך להתנהל בצורה שיוויונית,כשלכולם יהיה קול שווה. וכמו שאתה לא תקבע מועד לדראפט כשרק 3 אנשים יכולים להיות בו, אני חושב שהסכמה על טריידרים צריכה,ואפילו חייבת להיות מלאה...כן,זה אולי יפגום בתוכניות של חלק מאיתנו,אבל אני אעדיף בהרבה להשאר בליגה שיש לי חלק בהשפעה על מה שקורה בה מאשר ליגה שבה אני סתם עוד מישהו שמשחק בשביל להעביר את הזמן... והעובדה שאני לא היחידי ש "לא הבין את זה" כדבריך, רק מחזקת את דעתי שזה המצב... להצלחה או הכישלון שלי אין שום חלק בדעתי על הטריידרים האלו, ובניגוד למה שאתה אולי חושב,הוטו שלי ממש לא בא ממניעים אישיים כי "נעלבתי" שדייויד לא קיבל את 4 ההצעות השונות ששלחתי לו...(החל מטרייד של 4 אליו תמורת 3 אלי, וכלה ב 2 אליו ו 1 אלי...) , הוטו שלי בא כי אני חושב שהטרייד הזה לא היה הוגן, חד וחלק. אבל מהתגובה שלך ברור שזה לא ממש איכפת לך,כי אתה שוב מתעקש להרצות לי "בתול פנטזי" שכמותי, על כמה אני לא מבין את העקרונות שבעניין. אז בסדר... אני לא מבין... אבל עכשיו, בלי אולטימטומים...תסיר את שמי בבקשה מרשימת הבעלים של הליגה... אני אחכה לעונה הבאה,ואמצא לי ליגה אחרת להצטרף אליה. תודה.
 

BB FuNaTiC

New member
שלחתי לך מסר אישי

בערך באורך של ספר
אני מקווה שאתה תקרא ותגיב. לילה טוב
 

Amir BA

New member
רשף - חבל שאתה סתם מתעצבן

תאמין לי שצבי לא דיבר באופן אישי אליך, אלא בכלליות. ולצורך העניין הנושא כאן נכון לכל סוג פנטסי בכל ספורט. סה"כ צבי בא ואמר שבליגה שלנו כמו כ-99% מהליגות האחרות (גם בפוטבול דרך אגב) אם שני שחקנים רוצים לעשות טרייד זכותם. בכל טרייד יש מנצחים ומפסידים, אין טרייד שיוויוני. יכול להיות שאתה חושב שטרייד X עדיף לקבוצה A ובעוד כמה חודשים יתברר שהוא עדיף לקבוצה B. לכל מנהל קבוצה יש את האסטרטגיה שלו. חלק אוהבים להסתמך על חובטים טובים, חלק על מגישים טובים. ואין שום סיבה שהמשתתפים האחרים יקבעו למנהל מסוים מה האסטרטגיה שהוא צריך לנקוט בה. עובדה שעד היום היו מספיק טריידים בליגה שלנו ואף פעם אף אחד לא צייץ חוץ מלהביע את דעתו על הטרייד בצורה עניינית שזה לגיטימי ואפילו מוסיף. אני יודע שלי אישית יש כאב ראש די גדול בלנהל שתי קבוצות בשתי ליגות, ואם אני אצטרך לנהל אסטרטגית את שאר הקבוצות בליגות האלו אני אשתגע.
 

omri1234567

New member
עדיין אם תחליט לעשות לשניהם קיפר הם יביאו לך

יותר נק מקרופורד , ותחשוב שאיי רוד יחזור לעצמו הוא שווה בד״כ יותר נקודות מקרופורד בנוסף לאית׳ייר ויצאת מלך בטרייד הזה. בינינו סאנצ׳ז סתם נדחף שם.
 

BB FuNaTiC

New member
מסכים עם כל מילה של אמיר +

הרי מה בכלל הרעיון בליגת קיפרים?? הרעיון זה לא סתם לצ'פר את הקבוצות הטובות שניצחו בשנה הקודמת בזה שישמרו על התותחים שלהם. הרעיון הוא גם לתת לקבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה בשביל מה לשחק ולעקוב. מדובר פה בבחירות דראפט וקיפרים. דייויד טוען שהוא לא הרים ידיים וזה אחלה. אבל בגלל שזו ליגה שנמשכת על גבי שנים, מותר לקבוצה להתחיל לחשוב על איך היא יכולה להתחיל את השנה הבאה במצב הכי טוב שאפשר מפני שהיא גם ככה לא תיקח כלום השנה. REBUILDING זה מונח בכל סספורט, ואומנם בפנטסי זה עובד בצורה שונה מאשר בבייסבול אמיתי, אבל זה על אותו רעיון. זה שזה לא מוצא חן בעינייך כי זה פוגע באינטרסים שלך לשנה הקרובה זה בעייה שלך בעיקרון. זה לא הופך את הטרייד ללא חוקי. אם הגענו למצב פה שאנשים מכתיבים לבעלים של קבוצות איך לנהל את הקבוצה שלהם אז באמת שהליגה הזאת לא ראויה להתקיים יותר. רק לשתף אתכם במשהו: אני משחק בליגת דיינסט- 20 קבוצות, 40 שחקנים בקבוצה שומרים על 35 מתוך ה 40, כל שחקן שמשחק בתור פותח נמצא בקבוצה של מישהו + כל פרוספקט נורמלי שבמערכת כבר נלקח. יש שתי קבוצות שבעונה הראשונה ראו שהיה להם חרא דראפט ואין להם סיכוי להגיע לפלייאוף והתחילו אחרי חודשיים (!) בריבילד. מישהו אחד נתן את בי ג'יי אפטון שהלך שנה שעברה בסיבוב הראשון באותו דראפט בשביל ג'ייסון הייוארד, קרלוס סנטנה ודרק הולנד שהיו אז ב AA. כל הליגה קפצה, התעצבנה. אנשים צעקו VETO. איך אפשר לתת שחקן של סיבוב ראשון בשביל פרוספקטים?!? אני גם הייתי אחד מאלה. כיום אני לא צריך להגיד לכם מי הבחור שצוחק. זה חלק מהכיף, חלק מההתלהבות. יכול להיות שאתה לא אוהב את הטרייד הזה אבל פיצ'ר שיהיה מס' 3 ברוטציה לכל היותר + מישהו שבקושי מצא את עצמו במייג'ורס השנה בשביל ראיין זימרמן זה רחווווווווווווווק מלהיות טרייד לא חוקי. זה שאתה עצבני כי לא קיבלת את מה שרצית זה משהו אחר, אבל לעשות על טרייד כזה ויטו ממניעים אישיים זה מאד לא ספורטיבי וצר באבחנה. צריך לראות את התמונה הגדולה. אני לא יודע מה הצעת לדייויד בשביל גרסיה אבל אני מנחש שהצעת לו כמה שחקנים קצת פחות טובים בשבילו כשמה שדייויד חיפש זה לקבל את השחקן הטוב ביותר בעיסקה בשביל לחזק את הקיפרים שלו. אני לא יודע מה הבעייה פה, טרייד כשר שבכשרים.
 
למעלה