אתם מכירים את הילדים שלא... H-)

אתם מכירים את הילדים שלא... H-)

מסוגלים לראות שום או בצל באוכל שלהם בשום אופן, צורה או דרך? ובכן... הילד הזה הוא אני. (ואל תתחילו לכתוב שבצל נותן את כל הטעם...) כבן לאמא קריאטיבית במיוחד, שסבלה מהמילה קוקה (כינוי לבצל) במהלך העשורים האחרונים. אימצה אמי, שיטה נהדרת, להחדרת בצל ושום למזון, מבלי שהם יראו. ``פירה בצל`` לוקחים שום ובצל, (ראש שום על כל שלושה בצלים בינוניים) וטוחנים אותם עד דק!!! במעבד המזון (מומלץ בלנדר. כך לא נותרות, שום חתיכות, שאינן מיקרוסקופיות ושמייד מעלות בי תחושת קבס) בכדי שהשניים יטחנו כראוי יש להוסיף נוזל. מכיוון ומים מוהלים למעשה את הטעמים, משתמשים בשמן. השמן גם מסייע בשימור התערובת. נוצרת תערובת חלקה שפשוט נמסה לה אל תוך התבשיל. התערובת מחזיקה עד שלושה שבועות בקירור. בשלב מסוים היא הופכת ירקרקה, אל תדאגו, זה טבעי לחלוטין (שנים של ניסיון) ולא פוגם בטעם. זהו, אני את המעשה הטוב שלי להיום עשיתי. תלתן.
 
למעלה