אתם לא מאמינים מה קרה- קיבלתי מייג'ור בטעות

אתם לא מאמינים מה קרה- קיבלתי מייג'ור בטעות

במקום המגה-מיינור שהזמנתי מדלפי! בדרך כלל קורים לי דברים הפוכים - יותר היה הגיוני שהייתי מקבלת "הוט הד" בהזמנה של מיינור אבל משום מה הוחלט שם למעלה לחוס עלי הפעם. אמנם החבילה הגיעה אחרי חודש, ושימו לב - אחרי שבועיים היא הגיעה כבר לסניף שלי בפתח תקווה - אבל משום מה לא קיבלתי שום הודעה על כך. כששלחתי מייל בירור לדלפי הם נתנו לי טרקינג נאמבר ובדיקה באינטרנט העלתה שהחבילה עומדת כמו אבן כבר שבועיים שני מטר ממני. כל כך מעצבן. הלכתי לשם היום כבר בבוקר- מעוצבנת נורא, ולשמחתי ולשמחתם - קיבלתי את החבילה.... כשבתוכה המייג'ור!!!!!!!! מה אתם אומרים? להודיע לדלפי שהם עשו טעות? או להנות מהמייג'ור שלי? מדובר במבער שיקר ב 160$ מזה שבאמת הזמנתי. נו, לא להאמין! יש למישהו משהו לספר על המייג'ור? הוא נראה יותר כמו נשק מאשר מבער - הוא ענק!!!!!! לפחות רוכבת עליו דיזה של מיינור כדי שעוד ארגיש בבית לפעמים.
 
בגלל שמדובר במייג'ור שעליו מורכב בעצם גם מבער

מיינור הוא מצונרר ככה. מפלצת, נכון?
 

glassarah

New member
אני לא יודעת הרבה על המייג'ור

חוץ מזה שזה המבער שלוצ'יו עבד עליו כשהוא לימד פה.
על הדואר אני דווקא יודעת הרבה, וקרו לי גם דברים כאלה, שנלחצתי בטירוף מחבילות ש"הלכו לאיבוד" ואז הסתבר שהן סתם יושבות להן בסניף שלי ואף אחד לא טרח להודיע לי על כך.
 

eytcor

New member
בעידן האינטרנט לא צריך לחכות לפתקאות הדואר.

כל חבילה שיש לה Tracking Number ניתנת למעקב, בתחילה באתר הדואר של ארץ המוצא ולאחר שעזבה את ארץ המוצא, באתר הדואר שלנו. כך אני עושה עם חבילות שמגיעות אלי מהונג קונג וארה"ב (משם רוב הקניות שאני עושה). בד"כ אני יודע מראש על הגעת החבילה (במקרה שלי למכולת במושב) יום לפני שהגיעתה בפועל..
 
במקרה של דלפי, אתה לא מקבל טרקינג נמבר אם אתה

לא מבקש במיוחד... עכשיו אני אבקש במיוחד מיד עם ההזמנה.
 

גאיליי

New member
איתן, אולי אתה תוכל לעזור לי :)

אני מנסה לאתר חבילה ששלחתי לאנגליה ואין בדואר ישראל הפניה לאתר מתאים, גם לא הצלחתי לאתר אותה לבד. יש איזה רעיון איך אוכל לבדוק אם היא הגיעה ליעדה או לא? (היא נשלחה ברשום : RR690954336IL)
 

eytcor

New member
יש בעיה עם של הוד מלכותה

לדואר הבריטי אין הסכם עם הדואר הישראלי לגבי מעקב משלוחים ואי לכך ברגע החבילה יצאה מהארץ לא ניתן לאתר אותה. אם זה היה נשלח ב-EMS אז כן היה ניתן לאיתור את החבילה באתר הדואר הבריטי ניסתי בכל זאת לבצע איתור באתר של הדואר הבריטי אבל ללא תוצאות. מתוך אתר הדואר: "ניתן לבצע מעקב אחר דואר רשום לחו"ל לאחר יציאתו מן הארץ באמצעות האתרים של המדינות הבאות: אוסטריה, איסלנד, אירלנד, ארה"ב, ברזיל, דנמרק, הונג קונג, טייואן, נורבגיה, ניו זילנד, סינגפור, ספרד, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, קוריאה הדרומית, קנדה, רומניה, שוויץ, תאילנד. המידע באחריות המדינות. * לגבי דואר רשום המיועד למדינות אחרות אין אפשרות למעקב באינטרנט לאחר יציאת דבר הדואר מהארץ. "
 
תראי... את יכולה לראות את הפן החיובי...

קיבלת מבער יקר יותר. אבל לצרכים שלך, אם הם חרוזים, לא קיבלת משהו שבהכרח טוב יותר. צר לי לבעס, אבל המייג'ור נחשב למבער בסיסי מאוד בין הבינוניים בגודלים, הלהבה שלו לא מרוכזת, מרובעת (פיזית) ובשביל הפרטים הקטנים יותר יש לך את המיינור למעלה. את שילמת לדעתי על מבער שיהיה טוב יותר מהמיינור, המגה מיינור. במקום זה קיבלת מיינור רגיל ועוד משהו שעושה אש גדולה (ומבזבז חמצן כמובן הרבה יותר מהמיינור). לדעתי, אם את בונה על להתקדם הלאה לעבודות גדולות יותר, תישארי איתו כי הוא יאפשר לך לעבוד על דברים מסיבים יותר מחרוזים, אבל אם רצית משהו שיתן לך להבה מרוכזת יותר, חמה יותר מהמיינור בשביל עבודות עדינות, לא קיבלת את מה שרצית ואולי שווה להתקשר לספק ולבקש פתרון.
 

גאיליי

New member
שלום לך אורח!!!

אני עוד אמשיך לחלום על תמונות הרבה זמן???? שרה אני רק מהתיאור שלה בטלפון אמרתי לה שזה נשמע לי כמו המבער שלוצ'יו עבד איתו בארץ חחח אילית, אני הייתי מבקשת מהם שיחליפו לי למגה מיינור. הוא ישרת אותך הרבה יותר טוב לצרכים שלך. זה כייף לאלה לעבוד על המגה מיינור, אני מאודדדדדדדדדדד נהנית ממנו!!!
 

glassarah

New member
יש משהו בדבריו

נראה לי שאני הייתי הולכת על המגה מיינור.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אבל אבל אבל...

נורטאל חברה רצינית, לחברה מספר ראשים שניתנים להחלפה בסוג אחר. שמעתי כבר על ראשי מיינור שנדרשה החלפתם, למייג'ר ראש עליון ששווה למיינור, אולם החיבורים תואמים למגה, מכאן שכאשר יוסדר ענין הבעלות החוקית על המבער, שווה לבדוק את אפשרות רכישת ראש המגה ולהחליפו בראש הישן שעל המייג'ר.
 
תודה אור, וסתם כדי לדעת בנוגע למייג'ור

אם אני רוצה לעשות חרוז גדול עם המייג'ור ואח"כ לעשות עליו עבודת סטרינגרים עדינה - אני עוברת למיינור שמעליו? או שעובדים על שניהם דולקים במקביל? איך זה הולך? אני במילא בינתיים לא מחברת אותו לשום מקום, אבל לידיעה כללית... למקרה שארצה דבר כזה פעם...
 

BALEDIN

New member
יש לי רד מקס שבקטע הזה הוא דומה

אם אני עובדת אם הראש הקטן אז הגדול מן הסתם מכובה אם אני עובדת אם הגדול בשביל הפרטים הקטנים או שהיה מוכן למקרה שזה חם לי מדי לחלק מסוים אני תמיד משאירה את הקטן טיפה פתוח אם אש קטנה... שתמיד אני יוכלה לשנות את האש למשהו נוח בלי הצורך להשתמש במצית בהצלחה
 
למעלה