אתם לא חייבים לקרוא את הקטע הזה...

אתם לא חייבים לקרוא את הקטע הזה...

סיימתי לכתוב את הקטע הזה לפני דקה....רק בשביל להזכיר להוציא את ההרגשות שמתרוצצות לי בגוף כרגע על כתב...אתם לא חייבים לקרוא את זה, במילא זה לא ישפיע על רובכם... ____________________________________________________________________ זה שלב? זה אמור לעבור לא? למה היא שוב מתכווצת מרב כאב...הבטן הזאת...הכל סובב סביבה.. כל החיים סבבו סביבה.... הבטן הזאת...הדבר היחיד שהצליח להבדיל אותי מאנשים אחרים. דבר ראשון הסתכלו עליה, אחר כך על הפנים ורק אז לנשמה... הבטן הזאת שדוחה את הבנים, הבטן הזאת שמכניסה לדיכאונות טיפשיים, הבטן הזאת שמונעת ממני לקנות את הגופייה או המכנסיים הצמודים, הבטן הזאת שמשפיעה על הלב שמשפיעה על העיניים שמורידות את הדמעות... לפעמים המח נמצא בבטן ולפעמים....רק לפעמים ההרגשה הזאת של הצורך להקיא מעצמך...הצורך לשלוח את האצבע ולהוציא את הבשר, את הגלידה והשוקולד, את הלחם להוציא את הירקות את הביצים...להוציא כל דבר שיגרום לה...לבטן...לגדול... אפילו אני...שהבטחתי לעצמי לעולם לא להכניס את המחשבות האלה לראש הכנסתי אותן. אפילו אני, שהבטחתי לעצמי לא להיכנע לאהוב את עצמי כמו שאני נכנעתי... השינאה גדלה...הכוח רצון בא והולך ובא והולך.... בא לי להאשים....לזרוק את הכל על אחרים...בא לי להטיח באמא ואבא האשמות למה יש לכם גנים של עודף משקל?! למה דווקא אצלי מכל האחים?!?! הכי בא לי להאשים את החברה המחורבנת הזאת, בדם ויזע נאבקתי על מקומי בין הילדים, ועד היום ה"קללה" שתמיד הכי תפגע בי תהיה "שמנה אחת"... 16 שנה של יחסי שנאה-אהבה-שנאה עם הגוף שלי...16 שנה שההמבורגר והגלידה מכניעים אותי....אני דפוקה..פשוט דפוקה...איפה הכוח רצון שלי?! לאן הוא נאבד לי עכשיו??! תראו אותי....כותבת כמו חולה!! פשוט חולה!! אני מגעילה את עצמי עם המחשבות האלה.... האצבע עדיין לא נכנסה לגרון, הדמעות עדיין ממשיכות לרדת...הכאב של המחשבה והצריבה של הדמעות תמיד ישארו לי בלב...סביר להניח שאני לעולם לא אצליח לשכוח אותן...הן תמיד יהיו שם כמו צלקות ששום ניתוח או טיפול לא יצליחו להסיר אותן....
 

ב ל

New member
אני כאן בשבילך

אני קוראת פה המון הודעות אבל לזו לבטח אצליח להגיב כמו שאומרים "been there' done that" כדי שלא תרגישי לבד, ואת לא לבד, אני הייתי בולימית, או שאפילו לא מותר לילומר הייתי, אני בולימית 8 שנים. זה לא קל. מקווה שלא תצטרכי לעשות את הצעד הזה פנימה למחלה הנוראית הזו שכל כך קשה לחזור ממנה החוצה, לחיים האמיתיים. התמודדות יום יום עם משקל זה לא קל, אבל עד שלא תצליחי לקבל את עצמך כמו שאת ולדעת שאת אוהבת את עצמך את האישיות שלך ומי שאת לא תוכלי לרדת במשקל, אם לא תעשי את זה בשביל עצמך אל תעשי את זה בכלל. החיים לא קלים ולהוסיף עליהם קשיים זה קשה. זוכרת את התקופה של הבית ספר, כמה היה קשה אם הייתי באובר משקל, וכמה היה קשה להיות בתת משקל ושוב לעלות לאובר וככה התמודדות יום יומים מול המישקל, הבטן והתחת, אותם דמעות שיורדות כל הזמן. מתוקה זה לא קל, אני חושבת שאולי כדי לך לנסות ללכת לטיפול, לא להשאר עם הכאב לבד. האוכל בה כדי למלא את החלל הגדול והכואב שנמצא בתוכך. ברגע שהחלל יעלם ותביני את עצמך יהיה לך יותר קל להתמודד. אני יכולה להמשיך ולכתוב לך כאן שעות על גבי שעות מכל חוכמת החיים שיצאתי עם המחלה הזו אבל רוצה לכרגע רק לגרום לך טיפה לחייך, טיפה להיות עם תקווה שיכול להיות אחרת... שאלו לא החיים, לתת לך לדעת שהמחלה הזו לא שווה את זה ויש דרכים יותר בריאות. וזה אפשרי. אל תפלי לתוך העולם הזה גם ככה קשה אל תכבידי על עצמך יותר. אני כאן בשבילך רוצה לעזור מושיטה לך יד אם תרצי להעזר בה לילה טוב יקירה תהיה חזקה טל
 

ב ל

New member
../images/Emo20.gifתמיד כאן בשבילך ילדה../images/Emo20.gif../images/Emo25.gif

 
למעלה