אתם לא חושבים שאתם כבר מתחילים להגזים?

dele

New member
אתם לא חושבים שאתם כבר מתחילים להגזים?

אתם לא חושבים שאתם יורדים מהפסים ? כל היום וכל הלילה "גלעד שליט" מספיק נמאס, לא שווה את המחיר, מצטער אם זה לא נשמע נחמד אבל יש כבר גבול למה שאתם מעוללים לציבור, אתם מתחילים להמאיס את עצמכם והציבור לא יהיה טיפש לשלם את המחיר של שחרור האסירים אגב, אני בן של נפגע טרור מהגדולים שהיו בארץ והאחראים לו יושבים בכלא, אז בלי שאלות והתחכמויות מיותרות, תתחילו לכבד דעה שונה
 

ישMצב

New member
כבודה של דעתך במקומה מונח

אבל היא רחוקה מלדבר בשם כל הציבור. ומי זה בדיוק "אתם"?
 

dele

New member
תתפלא לשמוע כי דעתי מייצגת את רוב הציבור.....

דווקא הדעה על שחרור במחיר גבוהה שכזה היא דעת המיעוט, צר לי שאינך מקשיב לרחשי הציבור, לשמחתי כבר התחילו להאמר דברים כנגד, סוף סוף אנשים לא מתביישים לומר לא לשחרור במחיר כזה, כמובן שיש אנשים שלא יאמרו זאת בפומבי אך בחדרי חדרים רוב האנשים מתנגדים לעסקת שחרור לא הגיונית שכזו. אם חלילה יתבצע שחרור שכזה גם אתה לא תוכל לשאת את תמונות השמחה וה"נצחון" של המחבלים, מה גם שמשפחת שליט תהיה אחת המשפחות השנואות בארץ, ועל כל פעולת טרור או חטיפה נוספת יצביעו עליה כאשמה, גם היום הנושא כבר מתחיל להמאס על הרוב שמביט קדימה על הימים שאחרי.
 

ישMצב

New member
לא שכנעת אותי.

אם תגבה את דבריך עם נתונים מדוייקים לגבי כל הציבור, אשתכנע. אבל זה מה שאני יודע בינתיים: חלק מהציבור בעד העסקה, וחלק הוא נגדה. בדיוק כמו שחלק מהציבור נוטה לימין, וחלק ממנו נוטה לשמאל. את דעתך האישית אתה יכול ומוזמן להגיד, אני לא מנסה לבטל אותה או לזלזל בה. אני גם בטוח שאתה שומע או רואה קריאות נגד העסקה, כי גם אני שומע אותן פה ושם, כמו גם את אלו שבעד. אבל אין מה לקחת את הדעות ששמעת בסביבתך הקרובה, בטוקבקים או בסקר באינטרנט, ולקבוע אותן בתור "רחשי הציבור". זה כבר אפילו לא משנה מה הדעה עצמה. כשאתה אומר "לציבור נמאס", זה נשמע כאילו אתה רץ לבחירות.
 
אז אולי אני אשכנע אותך

לדעת הרוב במדינת ישראל התייחסתי בבלוג שלי. אתה מוזמן לקרוא אותו. בכל מקרה, יש המון טוקבקים לכתבות, וגם הודעות כאן בפורום שמנוסחת בצורת רבים. אתה לא צריך להתרגש מדברים כאלה, ובטח שלא להתווכח על כל דבר. ככה עשתה גם המנהלת הקודמת (אמא של ילדה קוראת), עד שנשבר לה...
 

ישMצב

New member
לא מתרגש בכלל../images/Emo13.gif

פשוט הפריע לי הניסוח בהודעה הראשית. אני גם לא מהמתלהמים. תפסת אותי בתקופה של לו"ז צפוף, מקווה לקרוא בהקדם.
 

dele

New member
"הניסוח בהודעה הראשית"? זה מה שכל כך הפריע?

גלעד שליט הוא לא פרה קדושה שאסור לדבר עליה גם אם זה מאוד לא מוצא חן בעינך
 
רוב הציבור נגד משפחת שליט

כל הבלגן הוא בגלל חבירה לשמאל ולתקשורת, רב הציבור נגד עיסקה, אחרת לא הייתם עושים כל כך הרבה מהומה, העם היה אומר את דברו, אתם מנסים באמצעות התקשורת ויחצני"ם לטשטש את דעתו של הציבור שהוא נגד העיסקה.
 
זה אלו הבודדים ששמים קרטונים במקום בני אדם

אתם בודדים שעושים רעש של מאות, ושמים קרטונים של גלעד שליט כאילו אין רק חייל אחד אלא יותר, את כל תכסיסי ההונאה הציבורית ניסיתם.
 

קמנצינד

New member
אני רוצה להבין....

אתה חושב שהמפגינים מציבים הרבה קרטונים עם תמונה של גלעד שליט, כדי שיחשבו שיש יותר מחייל אחד בשבי ?
 

dele

New member
אתה תשתכנע רק כאשר.............

תכיר או תהיה קורבן טרור, אז אני באמת אמשיך לישון בשקט גם אם לא תשתכנע לעולם ....לשחרר 1000 רוצחים בשביל חייל אחד,איזו חוצפה
 

ישMצב

New member
שאבין, אתה מאחל לי להכיר או להיות קורבן טרור?

שים לב, שוב אני מסביר: אני מתייחס רק לאופן הניסוח. הניסוח שלך לא שכנע אותי, כי הוא לא מבוסס. לא התייחסתי לדעה עצמה. וממש לא בגלל שמדובר בפרות קדושות. איך נושא שנמצא כל כך הרבה זמן בראש סדר היום הציבורי יכול להיחשב כפרה קדושה? וכמו שנכתב פה, מי קבע שאסור לדבר על פרות קדושות?
 
אילו באמת היה לך טיעון הגיוני משכנע

אז הוא היה משכנע גם את מי שאיננו קורבן טרור. כאשר הטיעון משכנע רק את מי שהוא קורבן טרור, וגם אז, לא את כולם, אפילו לא את רובם, זה רק מעיד על כך שאתה מדבר נטו מהרגש. מקווה שישוחררו 10000 ולא 1000.
 
מעניין, כי אפילו הסקר שהזמין

"ישראל היום" - שלא ניתן לחשוד בו בנטיות שמאלניות - מראה פער גדול מאוד לטובת התומכים בעסקה. אה וכן, לומר שאתה בן של נפגע טרור (וצר לי מכל הלב לשמוע) לא בדיוק הופך את הדברים שלך ל"דעה שונה", אלא לתגובה רגשית פרופר.
 
למעלה