אתם יודעים מה הכי הרגיז אותי אתמול?

michali19

New member
אתם יודעים מה הכי הרגיז אותי אתמול?

אני יושבת מול הטלויזיה אתמול ולא מאמינה!!! יש עוד דברים כאלה??? טוב שמות אני לא זוכרת אבל היה שם את הבעל הג'ינג'י הזה שרגיל שהאישה עושה את כל עבודות הבית, והוא לא עושה כלום הוא אפילו לא מציע!!! ומה הכי הטריף אותי זה שהוא אומר: בשבילי לקרוא עיתון זאת עבודה! תכף תתפוס את אישתך בשערות ותגרור אותה למערה חתיכת פרימיטיב!!! מבחינתי זה היה מזעזע... בכל אופן, אחלה של סדרה, התרגשתי אתמול עד דמעות מזה ששני האחים חזרו לדבר והתחבקו... זה היה מאד מרגש... מיכל.
 

0זוהר

New member
מיכל צודקת בכל מילה-בסוף הוא למד

בסיום הוא אמר שהוא ישתנה והוא יעשה מאמץ לשאול ולהציע
 
את צודקת ומה שהכי מרגיז אותי

בסדרה שזה "עולה" על 10-15 דק' מ"כתב פלילי" בערוץ 1 ואז אני צריכה לזפזפ בזמן הפרסומות ויוצאת קרחת מכאן ומכאן.
 

Tali1912

New member
צודקת מאה %

לא אהבתי את הג'ינג'י הזה אשכרה שובניסט מצוי, אם לא היו מצלמות
נראה לי היה מביא לה כאפה, רק שהעזה להפריע לו בקריאת העיתון או בחדר מחשב ומשחק הכדורגל /כדורסל ובכלל שצבעה לו את הקירות בירוק הלכה עליו. העיניים שלו כמעט יצאו מהחורים. כנראה לא סתם אומרים לכל סיר יש מכסה, הוא ואשתו מתאימים. מה שכן אהבתי שאשתו הצליחה לעשות סולחה בין האחים ואת הבת שאמרה איך עבדתי עליה - על שחזרה בשעה מאוחרת. ומה שעוד אני אוהבת בסדרה הנשים באות בקטע של "אני רוצה הביתה"
הגעתי דרך שער
 

michali19

New member
לדעתי אמרו לו להגיד את מה שהוא...

אמר בסוף, שהוא למד שהוא גם צריך לעזור.. לא נראה לי שהוא התכוון לכך בכלל... חוץ מזה, זה שהיא אמר: "איך עבדתי עליה..." ושהילדים לא חזרו בזמן הבייתה והפרו את המילה של "האמא" זה אומר רק דבר אחד: שאין לילדים האלה גבולות, לאמא האמיתית שלהם קל מאד כי היא נותנת להם לעשות מה שהם רוצים, אז בטח שהכל בסדר, אבל שרק תנסה לשים להם גבולות נראה אותה אז... הם לא ישימו עליה קצוץ!!! עובדה!! הם שברו גם את המילה של האבא.. לידים האלה אין שום גבולות, ועם אמא כזאת אני לא מתפלאה.... יכול להיות שאני יותר מדי ביקורתית אבל שראיתי אתמול את הילדה אומרת למצלמה: "איך עבדתי עליה..." וצוחקת בלי בכלל להבין שמה שהיא עשתה לא בסדר.. זה כבר מראה את הכל... אשמח לשמוע תגובות.. מיכל.
 
אנימסכימה איתך במאה %, הילדים הם

כבר די גדולים ומאד קשה לשנות פתאום חינוך ועוד יותר שאיך שהאמא מחנכת שם, נראה לי שהיא בעצמה אוהבת את סגנון החיים הזה ולא מפריע לה שהילדים יהיו כמוה. האבא לדעתי הוא די "עציץ" ואין לו הרבה מה להגיד במשפחה, עובדה שהילדים עבדו גם עליו ולא כיבדו אותו בתור אבא. יכול להיות שזה מה שאמרו לסביון להגיד אבל אני גם מאמינה שיש לו אילו שהם יסורי מצפון לגבי התנהגותו. מצד שני אני חושבת שזה קשור גם לחינוך של האשה את הבעל מתחילת הנישואין. היא כנראה פינקה אותו והרגילה אותו להיות "שייח סעודי", ונראה לי שיהיה לה קשה לשנות אותו ואני לא בטוחה בכלל שהיא רוצה.היא נראית לי מאד מרוצה מצורת החיים שלהם. בשוחה התחתונה אני חושבת שלהיות הורים זה המקצוע הכי קשה בחיים.
 

0זוהר

New member
הילדים של ציפי מופרעים וצריכים כפות

בתכלס הילדים שולטים ולו ההורים עמונאל האבא רצה לצדד ולאכוף על הילדים משמעת של חזרה בשעה מסויימת והם שמו פס ןחרגו כי הם לא רגילים למשמעת וקשה לחנך בתוך שבוע חינוך אורך שנים
 

hodaya151

New member
הם גדולים, זה לא ילך!

חייבים שבתוכנית יהיו משפחות עם ילדים קטנים ממש, הם הרבה יותר תלויים באימהות שלהם, ולאמא יש הרבה יותר מה לעשות בבית, מאשר לשבת ולצבוע את הסלון, היא תעשה שיעורים, תיקח אותם לגינה, ולא להסתכל על אימון כדורסל של אחד שלא מזיז לו ממנה והיא סתם עושה לו פאדיחות!!
 

rokestar

New member
אבל תודי שכשהיא אמרה "עבדתי עליה"

התפקעת מצחוק חחחחחחחח דיי היא כל כך קרעה אותי...היא כזה אמרה את זה בטון כזה של "איזה אהבלה איך היא האמינה לי" זה היה ממש מצחיק... ובכלל כל המשפחה הזאת הייתה מוזרה לגמרי...מה עובר על הילדים האלה שהם ישנים על הריצפה!??!?!?!?!? מה הם אומרים "היא קרה" ...אהה אז כאילו חם להם אז הם ישנים על הריצפה הקרה כשיש להם מיטה...וואיי טוב שהאמא המחליפה קנתה להם מאווררים...למרות שיש לי הרגשה שהם יחזרו לריצפה...כמו ג'וקים.... ואם הייתי אבא של ילדים והחברים של הילדים היו מנגנים בגיטרה חשמלית בבית ב3 בלילה הייתי בועט אותם ל****.... והבעל ההוא הג'ינג'י היה מפחיד...היו לו עניים מוזרות ומבט של פסיכופט בעיניים זה נראה כאילו הוא הלך לשחרר על הדבה ההיא כאפה...אבל אהבתי אותה חחח כאילו היא הצחיקה אותי לאללה...ובסך הכל (אם כל זה שהיא מרשה לילדים שלה הכל ושהיא קצת מוזרה) היא הייתה בסדר...(יחסית לבעל הפסיכי חחח)
 
נראה לי

שהאמא ציפי כל היום על "גת" והאבא ממש מסכן ולא יכול להתמודד נגדה ונגד כל הילדים הלא מחונכים וחסרי הגבולות. אפילו פוחד להודות בבעיה שלו. מענין מתי הוא יישבר מהמצב... האמא השניה נראית לי הכי שפויה מכולם אבל עם כל כשרונותיה לא מצליחה לעורר את בעלה כי הוא יודע שהיא אשה טובה ולא תפרק את המשפחה בגלל התנהגותו. אני במקומה לא הייתי מוותרת לו וזה אולי אפשרי כי "לפי התכנית" הוא קצת התרכך בזכות ציפי...
 
אבל יכול להיות ש....

אשתו של סביון עובדת רק בחצי משרה כמדריכה בפנימיה ואילו סביון עובד המון שעות...ואז מובן שעומס העבודות בבית יהיה מוטל על כתפיה (היא הרי עובדת פחות שעות מחוץ לבית ויש לה יותר זמן). ובלי שום קשר, אני ממש אוהבת איך אנשים אחרים חיים... מעניין שכולם בבתים פרטיים, לא נבחרו אנשים שגרים בתוך בניין?
 
ועבודה בפנימייה היא בד"א אחה"צ-ערב

ואז יש לה את כל הבוקר למטלות, כשהבית ריק, מאד נוח.
 
ואז סביון נמצא עם הילדים הרבה אחר

אחר הצהריים, ולכן הילדים מורגלים לנקות ולארגן את הבית בעצמם. אין ברירה "אמא עוד מעט באה, סדרו מהר את הבית!!"
 
אפשר לחשוב מה כבר יש להם לסדר

אחרי שהיא גומרת הכל בבוקר. ראו אותם עובדים רק במטבח. בטח מכינים ארוחת ערב להם ול"עציץ" (סביון) ומנקים אחריהם את המטבח. לדעתי אחלה חינוך, הם רגילים שהאמא עובדת בערבים ומגיעה מאוחר ועייפה, מפנקים אותה ואז יש לכ כח למחרת לקום שוב למטלות הבית.
 

zebra25

New member
סביון

בתחילת התוכנית אמרו (נדמה לי) שסביון פרש מהצבא לגימלאות, ולכן הוא יושב כל יום בבית וקורא עיתון ומחשב. אם הוא יושב כל יום בבית - יכול היה לעזור לאישתו.
 

0זוהר

New member
חחחחחחחחח ציפי על גת את צודקת

ראית אותה עושה ספורט אחרי 5 דקות ריצה רצתה לאכול לפה
 
עשתה לי חשק לאכול גת, 25 ק"ג ?

רק ע"י גת
גמני רוצה. אני לא מאמינה לה ד"א. אולי בגלל הגת היו לה הרבה חישקוקים וכך שרפה הרבה קלוריות
 

michali19

New member
אני לא מסוגלת להביא 100 ש"ח זה די..

מבייש... חשבתי לקנות להם איזה משהו יפה לבית.. או כל דבר אחר, אבל זה לא מקובל להביא מתנה לחתונה... לא? אני כל כך לא יודעת מה לעשות.. כאילו ברור שהיא תבין, והיא יודעת שאין לי כסף אבל בכל זאת... אני ירגיש לא נעים...
 
למעלה