אתם חושבים שאביב צריך עידוד ?

אני לא במקום שאני יכול להציע הצעות

בגלל שכל המהות של אביב גפן מאוד מעורערת בעיני כרגע. אני לא כועס או מאוכזב כמו לפני כמה חודשים אבל אני ממש לא במקום להציע הצעות שיחסקו את אביב. אני למשל מת ללכת להופעה של בלאקפילד של הדיסק החדש אבל אני אמנע מכך כנראה בגלל שאביב הוא חלק מהסיפור. תשמע, אני לא יודע כמה אביב צריך שירשור אהבה. אני לא יודע מה טיב היחסים שלו עם התעויוט, ועם צידקי. יכול להיות שזה הכל מקצועי שם, אין לי שמץ. אני גם לא חושב שאביב הוא קרבן. אביב הוא היום מותג בעל כוח מכירה, הוא מוכר מה שבא לו. הוא לא נפגע מהסיפור. אבל ישראל, זה הלב שלך. אם מתחשק לך לכתוב משהו, תכתוב מכל הלב ותעביר לרונן. אני בטוח שרונן יעביר את זה הלאה. בסופו של דבר אביב גפן מאוד מרוכז באביב גפן ואני לא בטוח כמה העניין אם צידקי משפיע עליו. הוא בטוח מאוד עצוב, אבל לא נראה לי שהוא שקוע בזה. תחליט אתה.
 
1שאלות ילד על תנאי?

מדוע אתה מונע מעצמך ללכת להופעה של בלאקפילד??? לא הבנתי,,, אתה רוצה את זה לך על זה בתנאי שיש לך יכולת כלכלית,
 
אני לא מתכוון לתת גרוש לאביב גפן

כשפוריופיין טרי יבואו לארץ אני אלך בשמחה כי סטיבן ווילסון הוא באמת באמת מוסיקאי למופת ויוצר כנה. האמת, פעם לא הערכתי את זה ככה כי לא הכרתי את ווילסון אבל אני חייב לומר שזה כבוד רב לאביב גפן שסטיבן ווליסון מופיע איתו. מדובר בקנה מידה אחד, בסוג אחר של אנשים, במוסיקאי עם עקרונות לעומת אחד מעוניין למכור ועצם זה שסטיבן מעריך את אביב כמוסיקאי זה כבוד גדול.
 
כן באמת כואב לי על גפן,

אני בטוח שזה מכאיב לו כי אני יודע שאם אני הייתי הוא זה היה גורם לי לכאבי נפש/לב מאוד גדולים כי זה לדעתי משבר אמון בלהקה של אביב ובמהות לפחות מנקודת המבט שלי כישראל לגבי הלהקה של אביב אבל באמת כואב לי על אביב למרות שאינני קרוב אליו כלל אבל אני חש עצבות למה שיקרה לטעויוט ולגורל הלהקה
 
לא יקרה כלום הוא יחליף באסיסט

מבחינתי עצם זה שדניאל כבר לא מנגן שם זה חצי להקה בטח כשבא הסוחר המוסיקלי מיטלמן שהוא בכלל מבחינתי סתם איש שיודע לנגן וכלום מעבר לזה. בכלל, מה זה התעויוט? הכל זה נגנים שמתחלפים חוץ מבן-עמי. הכל סובב סביב אביב. ותאמין לי שאביב לא נשבר מזה.
 
בכל אופן פרידה

מחברים קרובים זה דבר קשה, אני בטוח שאביב אם יאלץ להוזיז את צדקי מהלהקה זה יהיה לו צעד קשה כי פרידה מחברים , חברים שהיו איתך הרבה הרבה שנים זה קשה קשה מאוד
 

yafit17

New member
חחחח

לא הוא באמת אדם נחמד פשוט חשבתי אחרת וגיליתי שלא..
 

yafit17

New member
לדעתי אביב הוא בן אדם..

והוא כן צריך את החיזוקים מהקהל שלו כמה שהוא מרוחק מהקהל...
 

sexit7

New member
שלומי צידקי

מה נסגר עם שלומי בסוף אתה יודע? מישהו יודע???
 

sexit7

New member
שלומי צידקי

מה נסגר עם שלומי?? אתה יודע?? מישהו יודע???
 
למעלה