אתם חושבים שאביב צריך עידוד ?

אתם חושבים שאביב צריך עידוד ?

אתם חושבים שאביב צריך עידוד ? יש לי הרגשה אם אני חושב על זה בעקבות מה שקרה וקורה עם צידקי אני די בטוח שאביב גפן יש לו לילות לבנים בגלל זה זה אולי יביא לפירוק הלהקה, (גם בגלל שדניאל פנה לדרך הופעות עצמאית-כך זה ניראה) אז אייך אתם חושבים אפשר לעודד את אביב ומה הייתם אומרים לו שיעזור לו להרגיש טוב???
 
עידוד? מאיתנו?? אנחנו אפר לרגליו,

ממנו הוא לא יתעודד כי אנחנו כלום בשבילו.... תפנימו אצה!
 
כל בן אדם זקוק,,,,

לעידוד מאחרים זוהי מהות האדם להיעזר באחיו בעת צרה כן אני משער שגפן אולי זקוק לעידודים בלילות אילו אני חושב שפרשת צידקי הכתימה גם את שמו בציבור למרות שזה ידוע שלא איין שום קשר לזה וזה אולי משפיע עליו והשאלה אייך אנחנו יכולים לעזור לו לעודד אותו... הרי אנחנו הקהל של אביב גפן לא של שלומי צידקי!
 

שחוררר

New member
קודם כל

זה עצה. ולמה אפר לרגליו!? תאמין לי שיש לו הערכה כלפינו, טוב שלא הפכת אותו לאמן פופ זול... אביב הוא מה שעשינו אותו וגרמנו לו להיות- בלי כל ההזדהות וההכרה שאנחנו מגלים כלפיו וכלפי השירים שלו, אפילו להתמסחר הוא לא היה מצליח. אני בטוח שהוא מעריך, ומאוד. אבל סה"כ מוזר לי בכל הסיפור של הבסיסט, איך אביב לא ידע את זה. אחרי הכל הם באותה להקה- הופעות, מסיבות, חברים ומוזר שאביב לא ידע דבר כזה על חבר שמנגן איתו. קיצר משהו מסריח כאן.
 

yafit17

New member
הוצאת לי ת'מילים מהפה

אמן לא יכול להתקיים בלי קהל אם לא אנחנו מי יקנה את הדיסקים שלו ויבוא להופעות מי יפרנס אותו בקיצור.. ואני בטוחה שאביב ידע לפני זה על שלומי צדקי הם חברים שנים כניראה אביב לא התערב לו בחיים
 
אני שואל למה הוא לא עצר את זה,,,

אם היה לו מידע הקטן ביותר לגבי זה.... אני שואל למה הוא לא עצר את שלומי שזה היה בהתחלה אם היה לו שמץ של מושג
 

yafit17

New member
ישראלל

אני אוהבת את הרעיון שלך לעשות משהו כדי לשמח את אביב אבל אין לי שום רעיון
 

yafit17

New member
אולי..

אבל הוא קורא בארכיון בטוח...אפשרלעשות משהו שם.. אפילו רונןן יכול לעזור הוא בחור מקסיםםם
 
כן אני מרגיש

שצריך לעודד אותו בדרך טובה ויפה אך לא מציקה (כלומר לא להופיע אצלו מול הבית) אבל איין לי שום דרך לחשוב עליה
 
הוא קורא בארכיון

כשפרסמתי שם את המכתב שקורא לו להמשיך לקדם להקות צעירות ולא את נינט הוא פרסם יומיים אחרי זה הודעה באתר ש"מזכירה" לכולם שהוא קידם להקות הכי הרבה ושנינט היא בנאדם זהב למרות שהוא סולד מכוכב נולד.
 
למעלה