אתם זוכרים את נורית הלב שצפנתי
חילקה לכמה אנשים במפגש הראשון שלנו בגני הנדיב בזכרון? גם אני קיבלתי עציצון עם עלי נורית הלב, שכבר היו בסוף העונה ודי מהר התיבשו. לפי מה שצפנתי מסרה היינו צריכים לשמור אותם יבשים עד לחורף. אני העברתי את כל תכולת העציצון לעציץ טיפה יותר גדול ו"עמיד", העמדתי אותו על האדמה ליד הקיר הצפוני של הבית. הבעל שלי שכל יום צריך לקלטר, להפוך ולהעביר דברים, עבד ליד העציץ והפך אותו מבלי לדעת שיש בו בכלל משהו, וככה אני מצאתי אותו שוכב על האדמה וכל תכולתו שפוכה. כעסתי על בעלי שלא נזהר עם פרח שלא כל יום ניתן למצוא אותו. ניסיתי להחזיר את האדמה לעציץ, וגם חיפשתי באדמה שנשפכה פקעות או סימן למשהו שיכול לצאת ממנו צמח ולא מצאתי. בכל זאת החזרתי את האדמה הריקה לעציץ ושלחתי לצפנתי מסר, שמה שהיה צריך להיות בעציץ כנראה התיבש ופס מהעולם, ואם היא תוכל להשיג לי פקעות חדשות של נורית הלב. צפנתי ענתה לי שהפקעות מאד קטנות ושאנע אחכה. חיכיתי, ואם התחלת הגשמים גיליתי עלים קטנים בעציץ וכל יום אני רואה עוד ועוד הצצות של עלעלים קטנים, ומיום ליום הם גדלים ואני שמחה שלא ויתרתי ושמרתי את האדמה. הנה תמונה של העלים כפי שהם נראים עכשיו.
חילקה לכמה אנשים במפגש הראשון שלנו בגני הנדיב בזכרון? גם אני קיבלתי עציצון עם עלי נורית הלב, שכבר היו בסוף העונה ודי מהר התיבשו. לפי מה שצפנתי מסרה היינו צריכים לשמור אותם יבשים עד לחורף. אני העברתי את כל תכולת העציצון לעציץ טיפה יותר גדול ו"עמיד", העמדתי אותו על האדמה ליד הקיר הצפוני של הבית. הבעל שלי שכל יום צריך לקלטר, להפוך ולהעביר דברים, עבד ליד העציץ והפך אותו מבלי לדעת שיש בו בכלל משהו, וככה אני מצאתי אותו שוכב על האדמה וכל תכולתו שפוכה. כעסתי על בעלי שלא נזהר עם פרח שלא כל יום ניתן למצוא אותו. ניסיתי להחזיר את האדמה לעציץ, וגם חיפשתי באדמה שנשפכה פקעות או סימן למשהו שיכול לצאת ממנו צמח ולא מצאתי. בכל זאת החזרתי את האדמה הריקה לעציץ ושלחתי לצפנתי מסר, שמה שהיה צריך להיות בעציץ כנראה התיבש ופס מהעולם, ואם היא תוכל להשיג לי פקעות חדשות של נורית הלב. צפנתי ענתה לי שהפקעות מאד קטנות ושאנע אחכה. חיכיתי, ואם התחלת הגשמים גיליתי עלים קטנים בעציץ וכל יום אני רואה עוד ועוד הצצות של עלעלים קטנים, ומיום ליום הם גדלים ואני שמחה שלא ויתרתי ושמרתי את האדמה. הנה תמונה של העלים כפי שהם נראים עכשיו.