אתם הולכים לפי התנ"ך אהה...

אתם הולכים לפי התנ"ך אהה...

רק חבל שהזמנים מאז השתנו,שאז לא היו 3 וחצי מיליון פלסטינים. איזה כייף זה להסתכל 5000 שנה אחורה ולהגיד הנה "ארץ ישראל השלמה",כיום זאת סתם סיסמא זולה. אין דבר כזה "ארץ ישראל השלמה",כנראה צריכים לפנות את ההתנחלויות ולהרים גדר הפרדה בכדי שתתעוררו מהחלום שלכם. או שתרצו עם ספרי תנ"ך מול בית ראש הממשלה ותגידו הנה "ארץ ישראל השלמה",למה אתה מחלק את "ארץ ישראל השלמה". תצעקו ככה את הסיסמא הזאת,לא יעזור לכם בסופו של דבר יפנו את ההתנחלויות. ואז תקלטו שאין דבר כזה,"ארץ ישראל השלמה".
 

gurfi

New member
בוא אני אגלה לך משהו....

אתה יודע כמה יהודים וכמה ערבים היו בארץ ישראל (ללא יש"ע) בזמן הקמת המדינה? הנה: ערבים:מליון וחצי יהודים:600 אלף ובמצב כזה ניצחנו גם את מדינות ערב!!!!!!!!! אם היו מקבלים את דעותיך אז היום לא היתה לנו מדינה. אם יש"ע תפונה-אתה יכול להתחיל ללמוד שחיה כי תתצטרך כנראה ל"בלות" שם יחד עם עוד 5.5 מליון יהודים....... כי הערבים יעלו עלינו. חשבת פעם מה זה כוחות של עיראק ואיראן חונים לך על בקו הירוק????????
 
אם יש"ע תפונו...

יהיה לנו בטחון,מבין סיסמאות לא יעזרו לך.אתה חושב שאם תכתוב שאם יש"ע תפונו מדינת ישראל תושמד. רק במילים אחרות. אתם לא יכולים לכבוש את העם הפלסטיני כל החיים שלך,מתישהו העולם ישים לזה סוף. בגלל שיש התנחלויות אין לנו בטחון,אבל שנפרק את ההתנחלויות יחזור אלינו הבטחון. בכך שאז נוכל למנוע את חדירת המחבלים לא"י. כיום יש 3 וחצי מיליון פלסטינים בשטחים,זהו הם כבר שם אין לך מה לעשות איתם. נצטרך לתת להם לחיות את החיים שלהם ולא לכבוש אותם כל חייהם. כיום הם רוצים רק עצמאות,אם תמשיך לכבוש אותם הם כל הזמן ירצו להשמיד אותנו. אבל אם תתן להם עצמאות,הם לא ירצו להשמיד אותנו. תבין הכול פה זה הדדי,אנחנו עושים להם רע הם יעשו לנו,בסה"כ הם מחזירים לנו מלחמה. לפי מה שכתבת עכשיו זה לא חשוב אם יש טרור או אין טרור,אתה לא רוצה שלום וזהו. הקטע שלא אתה ולא שרון מחליטים,ההוא שם שיושב בבית הלבן מחליט. ושמחתי הוא בנתיים נוקט צעדים נכונים,הצעד הבא שלו זה להחליף את הרשות ואז ללחוץ על שרון לשבת עם אותו מנהיג חדש של הפלסטינים. למשא ומתן עתידי על הסכם שלום.
 

gurfi

New member
השמאל אמר לפני לא הרבה שנים

עם אוסלו יהיה שלום ובטחון. צדקתם? לא! תאמינו לערבים שאומרים לכם שלא יהיה ביטחון. למה שיהיה? אתה מוותר -הם ימשיכו עוד בידיוק כמו שהאינטיפדה התחילה מהבריחה מלבנון. דוקא הקו הירוק הוא קו דפוק. יודע מה זה פדיון?-זה חמאס של פעם - לפני 67 הם חדרו לישראל ועשו פיגועים. לא הצליחו לעצור אותם בגלל גבול ארוך וקשה לשמירה שיש בקו הירוק. כבר היום הם רוצים להשמיד אותנו. תשאל כל ילד ערבי. לא צריך להחליף את המנהיג! צריך להחליף את העם! העם לא רוצה אותנו חיים
 
באמת חשבנו ככה...

לא ידענו שהמחבלים שולטים ברשות,חשבנו שהרשות מספיקה חזקה בכדי לרסן את הטרור. אבל בדיעבד טעינו. עכשיו צריכים לתקן את הטעות הזאת בכך שצריכים להרים גדר הפרדה בכדי למנוע את חדירת המחבלים. אתה תראה לאחר שנצליח לחסום את המחבלים שהם שיחדרו לארץ,הם יתחילו להאיץ את הפיגועים בהתנחלויות. ואז כעבור זמן מה יפנו את ההתנחלויות,ויחזרו את כולם לא"י למקום שממנו הם באו. אין להם מה לחפש בשטחים !!
 

gurfi

New member
ובואו תסביר לי

איזה גדר בדיוק תמנע פיגועים? גדר אי אפשר לעקוף?? את הגדר באיתמר (כן! יש גדר) חתחו ונכנסו. הגדר עזרה?-לא! למה אין לנו מה לחפש ביש"ע? מה לך יש לחפש בגבולות 67? למה שלא נחיה בארה"ב? הימין צעק לכם שהרשות היא טרור, שכל הפלשטנאים מחונכים להיות שאידים, ואתם צחקתם ולא האמנתם. אמרתם אם הם ירו נגנדו יריה אחת-נכנס בחזרה. קיימו את זה!!!!!!! היום שוב הימין צועק לכם ושוב אתם צוחקים ולא מאמינים. בעוד 5 שנים כשידברו על פירוק מדינת ישראל הימין יצעק ואתם תצחקו. למדו לקח מהעבר ותקשיבו סוף סוך לימין!
 
gurfi...

איזה גדר תמנע פיגועים?!? הגדר שיש לנו בגבול לבנון הגדר שיש לנו ברצועת עזה הגדר שיש לנו בגבול ירדן ועוד.... אגב אם לא ידעת,בירדן 70% מהאוכלוסיה שם הם פלסטינים !! כך שאם לא היה גדר אני מעריך שהיו חודרים מחבלים גם מירדן לארץ. מזל שיש לנו גדר שם,מזל שעכשיו בונים גדר גם בנינו לבין הפלסטינים. תגיד לי שנייה,איך למחבל יותר קל לבצע פיגועים. שהוא יכול לחדור לארץ בלי שאף אחד יפריע לו,או שיש איזה מכשול לפניו?!? אני חושב שהתשובה היא שיש מכשול לפניו,כיום אין בכלל גדר. זה כאילו אתה מזמין את המחבלים,בואו תבצעו פיגועים כמה שתרצו,תראו אף אחד לא עוצר אותכם. ואם ראש הממשלה החליט שצריכים לבנות גדר שכזאת,תאמין לי שזה לא סתם !! יש לגדר הזאת השלכות מדיניות ובטחוניות,ואם הוא החליט שצריך להרים גדר שכזאת,אז כנראה שצריכים להרים גדר !! דבר שני,רבין ז"ל היה כל כך קרוב לשלום !! מה זה קרוב,יותר מאי פעם. הוא היה קרוב לשלום לא רק עם הפלסטינים,אלא גם עם הסורים. אם הרוצח לא היה רוצח את רבין,כיום היה לנו שלום עם הפלסטינים הסורים ואני מעריך גם עם שאר מדינות ערב. לאחר שהרוצח הרס את תהליך השלום,וביבי עלה לשלטון הרס לחלוטין את תהליך השלום. לפלסטינים נמאס מהכיבוש ראו שישראל לא זזה לא לכאן ולא לכאן,הם פתחו במלחמת העצמאות שלהם. לא תצליח להכניע עם שרוצה עצמאות בעזרת כוח !! אתה תראה לאחר שיסימו לבנות את הגדר הפרדה,לא יעבור הרבה זמן יפנו גם את ההתנחלויות.
 

yishai123

New member
היסטוריה קצת היסטוריה והגיון

למה שרצח רבין היה צריך להרוס הסכם שלום ואולי אתם לא זוכרים אבל הסיבה שהיה רוב לביבי היא בגלל כל הפיגועים של אחרי רצח רבין פיגועי התופת באוטובוסים בי-ם אם הם באמת היו רוצים שלום הם לא היו עושים אינתיפדה והורגים בנו מאז ומעולם תמיד הם הרגו בנו אותם ערבים של שנו ה20 הם בני בניהם וצצאיהם של אלו שרוצחים אותם ושופכים את דמינו היום ורבין ימח שמו וזכרו הרשע הזה יש לו חלק נכבד בכל זה הוא בודאי סובל שם בגיהינום
 

yishai123

New member
הרשות היא טרוריסטית

אני לא יודע אם אתה מעודכן ורואה חדשות אבל ערפאת הוא טרוריסת כל האנשים ברשות הם טרוריסטים מה נראה לך שיש פלגים ויש אנשים טובים ברשות אז אני שמח להודיע לך שאין ערפאת ימח שמו וזכרו חתם בעצמו על כסף לתחמושת להרוג יהודים באהבת ישראל ישי
 

Roobie

New member
לפני 67..

לא היתה גדר הפרדה רצינית. היתה גדר פשוטה, כמו שיש באיתמר. כנס לוואי-נט מחשבים ותקרא על הטכנולוגיה המדהימה שתהיה בגדר החדשה, אי אפשר יהיה לעבור אותה בשום דרך. ולפני 67 החמאס חדר, גם היום הוא חודר. בשני המקרים לא היתה הפרדה. לאיתמר חדרו כי הגדר שם זאת סתם גדר, מה אתה בכלל משווה לגדר החדשה?
 

yishai123

New member
איזו טפשות

כל הרעיון של גדר הפרדה הוא רעיון טפשי הוא לא ימנע שום דבר אתה צריך צה"ל 2 בשביל לשמור על כזה דבר אפילו צה"ל אומר שבלי פטרולים לא יהיה לגדר אפקטיביות אתם יודעים אבא שלי עובד במחשבים הוא הקים תוכנה נגד פריצה והעתקה של דיסקים עכשיו איך יהיה לו עבדוה הרי יש כבר את התוכנה אלא שכל דבר יש לו נקודת תורפה אתם חושבים שהגדר המזורגגת הזו לא תמנע פיגועים ועוד ברגע שיהיה גדר ונגיד שכן תמנע פיגועים את מה את גם שם את חיי היהודים היושבים בצד השני מחוץ לגדר בסכנה וגם אתה חי בגטו תבא לגילו ותגיד לי אם זה נוח לגור ככה עם גדרות שהם האויבים יחיו עם גדרות למה אנחנו שהם יהיו עם גדרות מסביב כל הערים שלהם ואנחנו נשמור עליהם ועלינו מבחוץ בלי לסכן חיילים או אזרחים באהבת ישראל ישי
 

yishai123

New member
אין כזה דבר כיבוש יש רק שחרור

כיבוש???? זו המצאה את הארץ בזו כבשנו מימי יהושע בן נון אתה יודע כמה שטחים נכבשו לנו ונלרחו מאיתנו ב48 ולפני כן לא בזמן התנ"ך כיבו זה קישקוש מה גורם לא"י להיות שלך? האו"ם מה? מי קבע שזו הארץ שלך למה כל היהודים יש להם והיה להם מאז ומעולם סמפטיה להר הבית לקבר רחל למערת המכפלה לחברון לקבר יוסף למה כל זה נראה לך שמשהוא קם בבוקר והחליט שכולם צריכים לסמפט את א"י תלך מפה תלך לאגנדא או כל מקום אחר שיש לך סימפטיה אליה יש רק דרך אחת הדרך האלוקית ואם לא נלך כמוה אתה ואתם תראו איזה צרות יבואו לנו חבל חבל חבל הרי הרב מאיר כהנא זצ"ל הי"ד כתב את כל מה שקורה לנו ב2002 לפני למעלה מ20 שנה כישב בכלא רמלה אני יכול לשלוח לך עותק אם אתה רוצה הוא ידע והוא לא היה נביא הוא פשוט היה חכם וחכם עדיף מנביא .
 
yishai...

אין דבר כזה כיבוש?!? תפתח מילון תגיד לי מה ההגדרה של כיבוש. ההגדרה של כיבוש זה,שיש עם ועל העם הזה שולטים צבא שלא רוצה לתת להם עצמאות. לא מדובר במיליון וגם לא ב-2 מיליון. מדובר ב-3 וחצי מיליון אנשים כאלה !! שבסה"כ רוצים עצמאות רוצים לנהל את החיים שלהם באופן עצמאי. ולא שהם יצאו מהבתים הם יראו טנקים או חיילים קרבים אשר מוציאים אותם מהבתים שלהם. כל פלסטיני חולם שהוא יוכל להחליט לעצמו,מתי לצאת מהבית מתי לצאת לעבודה. ושלא איזה חייל יגיד לו איך לחיות. זה פשוט השפלות שבן אדם בן 19 יגיד לבן אדם בן 40 + איך לחיות,ועוד יש כאלה שמשפילים אותם לפני הילדים שלהם. שזה בכלל השפלה לבן אדם עצמו,שהוא עומד והילדים שלו רואים חיילים משפילים את אבא שלהם. אחר כך אנחנו מתפלאים למה הם שונאים אותנו כל כך. ואז אתם כותבים פה בפורומים,תראו את הההסתה הפלסטינית. זה בכלל לא קשור להסתה,תעבור יום אחד עם הפלסטינים. תראה איך החיים שלהם,כבר יותר טוב לחיות בכלוב.
 

yishai123

New member
אבל

כיבוש זה כשעם כובש או משהוא כובש שטח שלא מגיע לו והוא פשוט רוצה את השטח אבל השטח הזה הוא שלנו לא שלהם שלנו שלנו אתה מבין השטח שלנו אנחנו קיבלנו את השטח והוא שלנו .זה לא כיבוש זה שחרור שטח שהוא שלנו הרי זה גם א"י.
 
השטחים הם לא שלנו !!!!!!!!!

מעולם השטחים לא היו שלנו,אתה מוזמן לפתוח ספרי היסטוריה ולהסתכל. לאחר מלחמת ששת הימים הפכו את השטחים האלה לשלנו,כי אז הפלסטינים לא רצו עצמאות. הם חיו כל השנים הללו תחת שלטון ירדני,כיום הם דורשים את העצמאות שלהם. ובצדק,אתה מסתכל על התנ"ך לתוקפת שלמה. הם לא צריכים להסתכל 5000 שנה אחורה,רק לפני 35 שנה השטחים האלה היו שלהם. כבשנו להם את זה,צריכים להחזיר להם את זה !! אתה רוצה שחרור?!? זה יהיה לאחר שתשחרר את הפלסטינים מהכיבוש הצה"לי,אז תשחרר אותם.
 

דוד30

New member
אמנת תנועת ההתנגדות האיסלמית – פלס

נא לקרוא את האמנה ולראות שהחמס לא מוכן לשום פשרות. אמנת תנועת ההתנגדות האיסלמית – פלסטין (``חמאס``) פלסטין, 1 מוחרם 1409 – 18 באוגוסט 1988 בשם אללה הרחמן והרחום (על היהודים:) ``הייתם הטובה באומות שהוצעו לבני האדם. מצווים את הטוב ושוללים את הרע ומאמינים באללה. לו האמינו אנשי הספר(הערה שלי "הספר" הכוונה לספר התורה שלנו)כי אז היה להם טוב. יש והם מאמינים אך רובם מושחתים. הם לא יזיקו לכם אלא במעט ואם יילחמו בכם, יסוגו מפניכם ולא ינצחו אתכם. הם נדונו להשפלה היכן שיהיו, אלא אם כן יחזיקו במוסרותיו של אללה ובני האדם כי העלו את חמתו של אללה, הם נדונו לחיי מסכנות כי כפרו בפסוקי אללה והרגו את הנביאים בלא צדק. הם נדונו לכך משום שמרדו ועברו על החוק`` (סורת אל עמראן, 106 -108). ``ישראל תקום ותתקיים עד שיחסל אותה האיסלם כשם שחיסל את קודמיה`` (האימאם החלל חסן אל-בנא)... מתוך ההקדמה ...זוהי האמנה של תנועת ההתנגדות האיסלמית (החמאס), החושפת את זהותה ומסבירה את עמדתה, המפרטת את תקוותיה וקוראת לתמיכה בה ולהצטרפות לשורותיה. מלחמתנו עם היהודים חשובה ומכרעת, ולכן זקוקה לכל המאמצים הנאמנים. זהו צעד המחייב צעדים נוספים, וקבוצה שנדרשות לתמוך בה קבוצה אחרי רעותה מהעולם הערבי והאיסלמי, עד שהאויב יובס ואללה ינחל את נצחונו. מתוך הסעיף השישי: הייחוד והעצמאות תנועת ההתנגדות האיסלאמית היא תנועה פלסטינית ייחודית. נאמנותה היא לאללה ודבקותה היא באיסלם כדרך חיים. היא פועלת להנפת דגל אללה על כל פיסת אדמה בפלסטין. בצל האיסלאם יכולים לחיות חסידי כל הדתות בשלווה ובביטחון לעצמם, לרכושם ולזכותיהם. בהעדר האיסלאם צומחים סכסוכים ונפוצים העושק, העריצות והשחיתות ומתקיימות מלחמות. כפי שאמר המשורר המוסלמי מוחמד אקבאל: אם אבדה האמונה אין ביטחון אין חיים למי שאינו מחיה את הדת מי שרוצה בחיים ללא דת הריהו הופך את האבדון לנרדף להם. מתוך הסעיף השביעי: תנועת ההתנגדות האיסלאמית היא כלל-עולמית ...תנועת ההתנגדות האיסלאמית היא חוליה בשרשרת הג`יהאד מול הכיבוש הציוני, הנמשכת מאז ההתקוממות של החלל עז א-דין אל-קסאם ואחיו הלוחמים בני האחים המוסלמים בשנת 1936, דרך הג`יהאד של הפלסטינים ושל האחים המוסלמים במלחמת 1948, ופעולות הג`יהאד של האחים מ- 1968 ואילך... ...שליח אללה כבר אמר: ``השעה לא תבוא עד שילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו בהם, עד כדי כך שכאשר יסתתר יהודי מאחורי עץ או אבן, יאמרו אלו (העץ והאבן): ``מוסלמי, עבד האל, יש מאחורַי יהודי, בוא והרגהו... מתוך הסעיף התשיעי: המניעים והמטרות ...המטרות הן: מלחמה בשקר והבסתו כדי להשליט את האמת; השבת המולדת לבעליה כדי שיוכרז מעל מסגדיה על הקמת מדינת האיסלאם, וכדי שהעולם כולו ישוב למהלכו התקין. מתוך הסעיף האחד עשר: האסטרטגיה של תנועת ההתנגדות האיסלאמית: פלסטין אדמת וקף איסלאמי (הקדש) תנועת ההתנגדות האיסלאמית סבורה, כי אדמת פלסטין היא וקף איסלאמי של המוסלמים לדורותם עד קץ הימים. אין לוותר עליה או על חלק ממנה. אין רשאים לעשות זאת מדינה או כל מדינות ערב, לא מלך או נשיא או כל המלכים והנשיאים, ואף לא ארגון אחד או כמה, פלסטינים או ערבים. פלסטין היא אדמת וקף איסלאמי של המוסלמים בכל דורותיהם עד קץ הימים. מי יש לו ייצוג אמיתי של הדורות האיסלאמיים עד קץ הימים? ... הקדש זה עומד בעינו כל עוד קיים העולם. כל דבר העומד בניגוד לשריעה לגבי פלסטין הריהו בטל ומבוטל... מתוך סעיף שנים-עשר: המולדת והפטריוטיות מנקודת מבטה של התנועה בפלסטין מנקודת מבטה של תנועת ההתנגדות האיסלאמית הפטריוטית (וַטניה) היא חלק מהאמונה הדתית. אין פטריוטיות גדולה ועמוקה ממצב שבו האויב משתלט על אדמה מוסלמית. או אז הופך הג`יהאד למצוות חובה על כל גבר או אשה מוסלמים. האשה יוצאת לקרב ללא רשות בעלה, והעבד- ללא רשות אדוניו. דבר זה אין דומה לו באף אחד מהמשטרים האחרים, וזוהי עובדה שאין חולק עליה... בהתחשב בתנאים שהולידו את אש``ף, והבלבול הרעיוני ששרר בעולם הערבי כתוצאה מהשפעת הכיבוש הרעיוני של הצלבנים, ושחוזק על-ידי המזרחנות, המסיון והאימפריאליזם וממשיך להיות כזה- אימץ אש``ף את רעיון המדינה החילונית וכך אנו רואים אותה. הרעיון החילוני סותר לחלוטין את המחשבה הדתית, והרי על בסיס הרעיונות בונים עמדות וצורות התנהגות ומקבלים החלטות. מכאן, שעם כל הערכתנו לאש``ף ולמה שהוא מסוגל להגיע ומבלי להמעיט בתפקידו בסכסוך הערבי-ישראלי, איננו יכולים להמיר את האיסלאמיות של פלסטין בהווה ובעתיד באימוץ המחשבה החילונית. האיסלאמיות של פלסטין היא חלק מדתנו ומי שמוותר על חלק מדתו, יפסיד. ``מי שימאס בדת אברהם הריהו סכל`` (סורת אל-בקרה, 130). לחץ http://m.ep.walla.co.il/community/2002/6/6/6841688/h-7578.doc ההמשך בקובץ
 

ים ושמש

New member
של נעליך מעל רגליך!!!!

בבואך לדבר על התנ"ך ועל ההסטוריה היהודית! לולא עברנו-לא היינו פוסעים בבטחה על אדמתנו בשנת 2002..
 
למעלה