אתם בעד חופש? האומנם?

הוניגמן

New member
אתם בעד חופש? האומנם?

בזמן האחרון דיברו בשינוי על נושאי המשפחה שגם זוגות חד מניים יכולו להתחתן וכן פסולי חיתון למיניהם השונים ובכלל למסד את החתונה האזרחית אם נאמץ את הרעיון שלכם יתאפשר מצב בו אב יוכל לשאת את בתו (או בנו) אם היא בגיל 17 ומעלה (אם היא תהיה בהריון ממנו אז גם בגיל 16 באישור בית משפט) וכן אחים ואחיות יוכלו להתחתן אחד עם השני ולא תהיה כל מניעה לזוגות של גבר ושתי נשים או הפוך האם אתם בעד זה?
 

הוניגמן

New member
אז במקום שהחרדים

יכפו עלי את הערכים שלהם אתה רוצה לכפות עלי את הערכים שלך זה בהחלט שינוי משמעותי
 

metrosexual

New member
מה ההשוואה הזאת?

השוואה מגוכחת...... מה הקשר בין חד מיניים לנישואי אחים אחיות?????? איזה פיגור...
 

הוניגמן

New member
ועכשיו תענה לעניין

במקום לזרוק סיסמאות עד לפני לא הרבה שנים נחשבו הומוסקסואלים כחולי נפש והיום כבר מקובל בקרב כל האנשים הליברלים לראות בכך נטיה טיבעית. אין כל סיבה שאותו תהליך יקרה גם כן בהקשר של נישואין בתוך המשפחה. אז נכון שמאוד מפתה לבוא בגישה של אני לא אקבע להומוסקסואלים איך לחיות והם לא יקבעו לי אבל צריך לזכור את הסכנות הטמונות בעניין.
 

ערב רב

New member
האמת היא שאתה צודק

משום שהבעיה האויקטיבית העיקרית בשני המקרים היא הבאת ילדים לעולם - כאשר לחד-מינים הדבר בלתי-אפשרי ולקרובי משפחה ממדרגה ראשונה הדבר מסוכן עד כדי איסור רפואי. ברגע שמוסד הנישואין (והגירושןין) הפך לסתם עוד חוג חברתי זמני, אין אפשרות למנוע כל זיווג מוזר ככל שתעלה בדעתך. ממילא לא תהיה שום משמעות למונח "נישואין" למעט אי אלו חוזי-ממון.
 

itaym02

New member
נפלתי מהכסא מצחוק

נניח וזה היה נכון - נראה לך שמישהו יכפה עליך להתחתן עם אחותך?
 

eitangn

New member
לחלוטין לא

הציבור קובע את הערכים על פיהם הוא חי, לא כפייה חיצונית, לא כפייה דתית. "אתה רוצה לכפות עלי את הערכים שלך" - לא נאמר דבר כזה.
 

rigoletto111

New member
אתה מכיר מקרה כזה?

של אב הרוצה לשאת את ביתו הבגירה? של שני אחים המעוניינים להנשא? של אשה המעוניינת להנשא לשני גברים ? (בעניין זוגות ביגמיים - הערבים עושים את זה עם או בלי רשות החוק, כמו כל דבר אחר אצלם בעצם) אם אין מקרים כאלו - אז ממילא לא משנה התשובה!
 

פלסטיק

New member
כל דבר שאין בו כפיה או השפעה בלתי

הוגנת נחשב סביר. מבוגר שמכניס להריון ילדה בת 16 הוא פושע, על אחת כמה וכמה אם הוא אביה. בודאי שלכן הוא זכאי לתא בכלא ולא זכאי להתחתן איתה. לעומת זאת אם גבר ושתי נשים רוצים להתחתן זו בעיה שלהם. שר משטרה (בדימוס), בכור שיטרית נשא שתי נשים בתימן ואפילו כהלכה. כנ"ל להיפך. אני מוכן אפילו שכהן ישא אלמנה אם הם נורא רוצים.
 

pegasoos

New member
זה בדיוק מה שרע בשינוי.

שינוי לוקחת כפייה אחת ומחליפה אותה בכפייה אחרת, ולא רק בתחום הזה, אלא בכל תחום שרק תרצה, ובעיקר בתחום החברתי. כאחד שהצביע לשינוי בבחירות האחרונות אני בוש ונכלם שנתתי ידי להעצים את כוחה של מפלגה שעושה לאחרים מה ששנוא עליה, קרי: כופה את דיעותיה על אחרים, וכל האמצעים לכך כשרים בעיניה... על כן אני מאוכזב אלפי מונים ממי שלא הצביעו לשינוי.
 

pegasoos

New member
לגבי ההשוואה שלך לנישואים בין אחים

אני חושב שההשוואה שלך לא מוצלחת (וזאת בלשון המעטה)
 
למעלה