אתי יקרה, האם יש בחוק "נכות כללית"

סיוולה

New member
אתי יקרה, האם יש בחוק "נכות כללית"

תקופה של פרק זמן, שלאחר שמסתיימים ההופעות בפני הועדות הרפואיות, שהם צריכים לתת תשובה? למה אני שואלת. בסניף ביטוח לאומי בחולון, הפסיקו את קבלת הקהל של נכות כללית, לפני כחודשיים, ולאחר מכן הפסיקו את קבלת הטלפונים למח' נכות כללית, ועכשיו מה שנותר זה להתקשר למרכז הטלפוני, שאינו יכול לספק שום אינפורמציה, רק להגיד לי להמתין. אז לאחר שביקשתי הגדלת אחוזי נכות ב- מאי 2004, ועד היום לא קיבלתי תשובה, מה נגזר???? האם יש איזה סעיף בחוק המחייב את ביטוח לאומי לתת תשובה לנכה האומלל, בפרק זמן קבוע (למשל תוך 60 או 90 יום), ואם לא, למי אפשר לפנות כדי לערער על הסחבת המעצבנת הזו. תודה, ורד
 
סיוולה, לא קיים דבר סעיף כזה

המגמה לא רק בביטוח הלאומי אלא בכל נותני השרות הממשלתי כעט, למעט ולשוחח עם הלקוח אלא באמצעות מכתבים רשומים, פקס שלא תמיד מגיע או אי מייל שגם הוא טובע לפעמים בים המכתבים והולך לאבוד. מבלי לפגוע בזכויות. תוכלי לפנות לאחד מהארגונים הגדולים ששמם נמצא בקישורים או לפעול בעצמך ולהוציא מכתב בדואר רשום או מסירה ביד ע"י הדואר למנכ"ל המוסד לביטוח לאומי עם עותק לארגון זה או אחר. תוכלי לקבל יעוץ חינם ע"י ש.י.ל. שרות יעץ לאזרח של משרד העבודה והרווחה. טלפון 1800506060. באמת הגיע זמן שתהיה חובת מתן תשובה בפרק זמן שלא יעלה על 60 יום. בהצלחה.
 
ועל כך נאמר../images/Emo92.gif

עוד סעיף בתביעה לבג"צ, בבקשה שבית המשפט העליון, יתערב ויקצוב תקופה מכסימלית למתן תשובה
 
למעלה