אתי יקרה, האם יש בחוק "נכות כללית"
תקופה של פרק זמן, שלאחר שמסתיימים ההופעות בפני הועדות הרפואיות, שהם צריכים לתת תשובה? למה אני שואלת. בסניף ביטוח לאומי בחולון, הפסיקו את קבלת הקהל של נכות כללית, לפני כחודשיים, ולאחר מכן הפסיקו את קבלת הטלפונים למח' נכות כללית, ועכשיו מה שנותר זה להתקשר למרכז הטלפוני, שאינו יכול לספק שום אינפורמציה, רק להגיד לי להמתין. אז לאחר שביקשתי הגדלת אחוזי נכות ב- מאי 2004, ועד היום לא קיבלתי תשובה, מה נגזר???? האם יש איזה סעיף בחוק המחייב את ביטוח לאומי לתת תשובה לנכה האומלל, בפרק זמן קבוע (למשל תוך 60 או 90 יום), ואם לא, למי אפשר לפנות כדי לערער על הסחבת המעצבנת הזו. תודה, ורד
תקופה של פרק זמן, שלאחר שמסתיימים ההופעות בפני הועדות הרפואיות, שהם צריכים לתת תשובה? למה אני שואלת. בסניף ביטוח לאומי בחולון, הפסיקו את קבלת הקהל של נכות כללית, לפני כחודשיים, ולאחר מכן הפסיקו את קבלת הטלפונים למח' נכות כללית, ועכשיו מה שנותר זה להתקשר למרכז הטלפוני, שאינו יכול לספק שום אינפורמציה, רק להגיד לי להמתין. אז לאחר שביקשתי הגדלת אחוזי נכות ב- מאי 2004, ועד היום לא קיבלתי תשובה, מה נגזר???? האם יש איזה סעיף בחוק המחייב את ביטוח לאומי לתת תשובה לנכה האומלל, בפרק זמן קבוע (למשל תוך 60 או 90 יום), ואם לא, למי אפשר לפנות כדי לערער על הסחבת המעצבנת הזו. תודה, ורד