אתה, שלוש נקודות . . .

אתה, שלוש נקודות . . .

אני לא יודעת מי אתה אבל אני יודעת שאתה קיים. כן, אני קיימת אבל יש לך כנראה עוד זמן כלשהו לעבור עד שתכיר אותי, אולי בגלל שיעור כלשהו או כי כמו שעון, להכל יש את הזמן שלו.
אני בטוחה שכשניפגש נגלה שעברנו סוג של גלגול זוגי משותף. לא זיווג משמיים אלא חוויה מתקנת, סוג של השתקפות תלת מימדית, כזו שסגרה עבר, משלימה הווה וצופה בנשימה לזמנים אחרים עד שנאמר שלום לעולם שלא באמת סופר אותנו.
חברות עמוקה, כזו שתשלים אותך ואותי. רגש שיותר חזק מאיתנו ובעיקר אהבה גדולה שאני יודעת שתתבטא בדאגה, מסירות נפש וחופש אישי.
כמו לכולם יהיו לנו קווים שלא נדבר עליהם אלא מוסכמים בשתיקה בלבד מהמקום שאנחנו מכירים את שנינו ועצמנו, אמת ואמון; ואולי בעצם נוכל להוכיח לעולם שזו התורה.
אגיע אליך בנדבך נוסף שאיני עדיין מכירה. אני מניחה שתהיה אחרי הקש האחרון שבו תפסוק שהרוב תחשיב לא נכון והנה, המקום לרגש בחייך ואז אולי תלמד לחייך ולקבל אליך אושר, מה שאוכל להביא לך בכמויות מסחריות.
אני מניחה שגם היום, בסוג של תשקיף, אתה מצייר קווים לדמותי, מייחל לרגע שייפסקו הרבה משחקים סביבך ותיגע באושר מבלי שמישהו יבקש לקבל מנת חלק של שליטה כזו שתהיה. אהבה אינה תלויה בדבר אך, כן, מנת בוסר תוכל להבשיל אותה. אצמד לחיקך ומשם אראה את העולם כמגדל קלפים גלויים; בנשימה אראה הכל ואולי אחייך אך, קרוב לוודאי שבעצם אקבל אנחת אירוניה ואשאל את עצמי בשביל מה, על מה היה המחיר ועד כמה הוא מגוחך. אראה שבילים שיכלו להיות קיצורי דרך נהדרים והיו חוסכים תקופות יקרות שבוזבזו לשווא. אגלה שחיוך וצחוק הם נכס וכזה שיהיה שמור ביחוד לך. מי יודע אם תקבל בת זוג שלמה או עיי הריסות, אני לא יכולה להבטיח כלום אבל מה שבטוח זה שלא תקבל וורסיית מקור אלא תוצר מוגמר של אבן יקרות, קיימת וכזו שציינה סוף פסוק. ברגע שנכיר נוכל להבין שנינו על מה היה כל הפאס ואולי לשנינו יירד האסימון שלמעשה כולם סטטיסטים בחיינו ושום דבר אינו באמת חשוב מלבד אולי קומץ מזערי של אנשים.
בהמשך נתוודה על עצמנו כעל נשמה שחשבו למכור למישהו בעבור חופן מסויים ובווידוי, לא הסכמנו. אף אחד לא באמת אוחז בבעלות הנשמה שלנו, גם אם הוא מאוד רוצה וכך מרגיש. החופש הוא המוסר היחיד שאין עליו טאבו. ותצטרך לתת לי הרבה חופש כדי שאצליח לנשום, כמו שאתן לך להיות אתה והחופש להיות אתה.
אני יודעת שתהיה נאמן לי. לא כי ביקשתי ולא כי זה התבקש אלא כי זה אתה וכך תבחר. אני יודעת שלבך ופיך יהיו שווים. לא תשקר לי, לא תפגע בי ולא תמאס בי ובחיוך פשוט, תסכם לי שזה ממך והלאה ולא קשור אליך אלא עבר לידך.
כבר מעכשיו אוכל להעריץ את הסבלנות כי משהו בי יניע אותך, יכניס בך אש ורוגע באותה נשימה. לא תצטרך לעכל אותי אלא להרגיש שלם. אני לא כמו האחרים, אני אחרת, שונה בהרבה מובנים בלתי ניתנים להבנה אבל בהחלט שונה ושילמתי את המחיר על כל סעיפיו וגם השחקן המוכשר ביותר בעולם לא יכול לבוא אלי בטענות. אני כבר יודעת שלא תמכור אותי. אתה תהיה מתוק, רך ועדין, כמו שאני יודעת שתהיה פיקח ואיש של אמת, מהסיבה הפשוטה שאלו תמיד היו אהבות חיי. אני כבר יודעת שתרגיש בחוכמה שלי אבל מצד שני, אתה תמיד תקדים אותי בצעד מחשבתי כמו שתדע לפניי שאני אוהבת אותך. אתה תדע שהייתי עסוקה במשהו מאוד זניח בזמן שידעת מי אני ומה אני חושבת ואולי אלו יהיו חלק מהרגעים שיעלו בך צחוק. אני מקווה שעד שתכיר אותי, תלמד לנשום עמוק ולהעביר את הקושי ליד האוזן כי אין דבר כזה קושי אלא אם בחרנו לראות אותו ככזה. אין פסגה ואין באמת שיא אלא חיים. ללמוד לראות שאנחנו חיים בפיקציה. לא להתרגש באמת מהמסיכות סביבנו וללמוד להרגיש שאין בדידות אם אנחנו באמת עם עצמנו, נהנים ממה שקיים בתוכנו, כמו שאין באמת מחסור אם נבקר יותר בבית של עצמנו, בתוכנו, בנו. הכל פסיכולוגיה יקירי, כמו שבקורסים של העצמה עצמית מוכרים לך בכסף את ההזדמנות או הדבר הפשוט ביותר שקיים בך ולא הנעת, את אומץ להיות בתוך עצמך ולחוש את החוזקות והלוגיקה להיות מי שאתה מבלי לפחד ולתרץ. תלמד לחייך, לפחות עד שתכיר אותי כדי שאוכל לזהות את הנשמה שלך.
נשיקות.
 

yehudit4god

New member
כתבת ממש יפה....


 
למעלה