אתה שומע את הרוח ?

אתה שומע את הרוח ?

אתה שומע את הרוח ? אומרים שהרוח שורקת נשיפה של הטבע לפעמים זה נשמע לי כמו סיפור או שיר , והשריקה הזו נלקחת יותר מדי פעמים כמובנת מאליה... אתה שומע ? מהיכן היא יוצאת ? אולי מההרים ? תקשיב למגע שלה עם העץ...אני כמעט משוכנע שעצים מרגישים . אתה חושב שכואב לה לרוח ובגלל זה נשמע שהיא מיללת ? לפעמים שהיא מיללת במין כאב כזה -זה נשמע כאוסף של נשיפות של מיליוני אנשים עצובים . שמע שמע ...תקשיב איך היא נוגעת בגוף ..במיוחד שאתה עומד במקום גבוה אל תזוז רגע..תתן לה ללטף... עכשיו כבר קייץ הרוחות בתקופה זו שונות ...תעמוד עירום לילה אחד ככה עם הרוח בחוץ ... שהיא תעבור לך בשיער ,תלטף לך את העור שתגע לך בנימים בורידים בעורקים בלב היא תעטוף תלטף תלמד תחבק תשיר תספר תנשק יש גם רוחות רעות אין ספק מהם גם יש מה ללמוד רק תזהר . אל תשכח לעצום עיניים ותדמיין אל תשכח לדמיין עם הרוח הכל אחר .. תקשיב תקשיב ...איך היא מקשיבה גם לך היא מרגישה שהפסקת לחלום ..
 

מחורפנת

New member
אני יכולה להגיד ...

שבשבילי החוויה של קריאת השיר הייתה כל כך ארוטית ...אין לי מילה אחרת , ולא אירוטית במובן של סקס...אני מקווה שאתה מבין למה אני מתכוונת ... יעל
 

רותי ב.

New member
כן, גם יפה וגם הכל,

כשקוראים את זה ``שהיא תעבור לך בשיער ,תלטף לך את העור שתגע לך בנימים בורידים בעורקים בלב היא תעטוף תלטף תלמד תחבק תשיר תספר תנשק`` אז באמת יש חשק להגיד `מארבע רוחות בואי רוח...`, ובאמת להזהר מהרוחות הרעות, כמו שכתבת. :)
 
למעלה