אתגר לדים18 וליתר החיפאים.

אתגר לדים18 וליתר החיפאים.

התקשר אלי אדם מחיפה שעל גג הבניין המשותף מולו, יש חתול שמילל כבר 4 ימים כנראה ללא מזון ואפשרות לרדת. לפי האדם, עולה מבוגר מאד, אדם צעיר יוכל להגיע אל הגג שמולו ולחלץ את החתול. כל העמותות והגופים אליהם פנה האיש כדי לעזור לחתול השיבו את פניו ריקם. החתול על הגג של הבית הרחוב הס 11, הטלפון של האיש שמור אצלי למי שירצה לעזור ויפנה אלי במסר או בטלפון לצב"ח [או לטלפון שלי למי שיש], ואני זורק בפני החיפאים שבינכם את הכפפה הזו ומקווה שתיענו ותעזרו לחתול. צ.
 

nms6

New member
העברתי את ההודעה לשם

וההודעה נשמעת בהחלט עוקצנית
 

סיביון

New member
ד"ר צ

מציעה לך ליצור קשר עם חובבי החתולים ו/או עם מכבי האש בחיפה. ד"א- הפנייה העוקצנית שלך לdim18 היא ממש לא לעניין, אני יכולה להבטיח לך שהוא עושה הרבה יותר ממך למען חתולים (חיים).
 

Dark faith

New member
אתה מקסים../images/Emo24.gif

ממליצה לך לשלוח לו מסר, כמה שיותר מהר יותר מומלץ. וכל הכבוד לך
 

ס א י

New member
../images/Emo187.gif היי! אני גרה שני בתים ליד!

אם עדיין לא עשו כלום בנידון תגידו לי דחוף. תודה.
 

ס א י

New member
../images/Emo187.gif אני תוהה איך החתול נתקע שם

מכיוון שזה בניין יחסית די גבוה....:X בכלמקרה, אם למישהו יש את הטל' של האיש שעל הבניין שלו נתקע החתול אז בבקשה בבקשה תתנו לי. זה ממש חשוב לי לבדוק את העניין. תודה :)
 

Dark faith

New member
אל תחכי להודעה של צחי,

אולי הוא לא יכול לגשת למחשב, אם זה קרוב אלייך, ואת יכולה לעזור- בבקשה לכי לשם.... נורא קר בחוץ, במיוחד על גג שאין מחסה, כדאי כמה דיותר מוקדם- מאשר לאחר.
 

ס א י

New member
צילצלתי אליו. הוא אמר לי ששתי בנות

אספו את החתול וכשמישהו כבר הגיע לשם החתול לא היה. היללות הפסיקו ולכן באמת נראה שאספו את החתול. :)
 

viko222

New member
נצל"ש

ראיתי אתמול קישור בפורום של איך הורגים את עגל החלב במטרה לבשר משהו יכול לצטרף את השרשור הזה שוב? או כל סרטון שמראה איך הורגים את החיות למען בשר
 
למעלה