אתגר יצירה חדש
שתי מילים

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אתגר יצירה חדש
שתי מילים


שלום לכולם, עבר כחודש מהאתגר הקודם.היום נבחר שתי מילים אקראיות ואיתן נכתוב באופן הבא: א.קחו ספר, כל ספר שיש לכם בהישג יד. ב. פתחו את הספר בעמוד 10. ג. בחרו את המילה הראשונה בעמוד והיא תפתח את תרגיל הכתיבה שלכם:שיר/ סיפור/ זכרונות. ד.המילה האחרונה בעמוד היא המילה שאיתה תסיימו את היצירה שלכם. ה. העלו לכאן את היצירות. ממתינים בסקרנות לקרוא את מה שכתבתם, מתנדבת סה"ר
 
קטע לפי האתגר:
"של מי הנעליים האלה?", קרא צבי בעצבנות רבה. זוג נעליים שחורות עמדו בקצה החדר החשוך חלקית חסרות כל שימוש, ועצם המראה עצבן את צבי עוד יותר. הבית היה מלא אבק, ואף היו בו כמה קורי עכביש. עכשיו עוזבים ונוסעים לארץ רחוקה. כל בני המשפחה ממהרים לארוז דברים ולהתכונן. שם, ימצא צבי עבודה טובה ויקנו דירה, אחרי שימכרו את זאת. היום באים הדיירים החדשים. הם די סימפטיים. צבי נתקע בעיניו על מראה הנעליים הישנות והמקומטות, וזיכרונות הופיעו בו. לא הצליח להיזכר למי היו נעליים כאלה.
אבל נזכר בעבר הרחוק כשהוריו היו מלקים אותו עד זוב דם. הוא הזדעזע בכל גופו. בדירה החדשה בארץ החדשה תהיה לו אהבה חדשה ויפה עם זיווה, והאהבה היפה תציל אותו מהסבל. שני אלה אפשריים, ואפשר שלא.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אתגר לא פשוט- עשית זאת!

מסתבר שאתה היחיד שניסה להתמודד עם אתגר הכתיבה המאתגר... עמדת בו בהצלחה רבה, יישר כח! מעניין אם עוד מישהו ינסה לאתגר את עצמו. לילה טוב, מתנדבת סה"ר
 
תודה רבה על המחמאות הנעימות
אני מקווה שהקטע יצא מעניין, אני מרגיש שיש בו משהו מעניין וגם אותי מפליא שבזמן קצר הצלחתי משתי המלים הניטרליות "של" ו"שלא" לכתוב קטע. המלים נלקחו מהספר "הטירה" של קפקא.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מאוד מוסיף לדעת מהו הספר ממנו המילים

היי, בחרת בספר קלאסי. בחרת במילים שלא הסגירו את שם הספר והקטע מעניין.
 
מעניין מי הגאון שידע
לנחש את שם הספר מתוך שתי המילים. את הספר קיבלתי לא מזמן במתנה מאימה הטובה של חברתי, דווקא לא ידעתי על קיומו.
 
למעלה