אתאיסט ונשוי לדוסית אמיתית

סוג ב

New member
רק מישהו?

יש כאן הרבה מאוד מישהוים כמוך. ברוך הבא ואל תעלם אחרי יומיים.
<סוגי במקרה נקבה לא נשואה. היא לא יכולה להחליף חוויות כרגע>
 
את יצאת? אז למה דופקת את הילדים?

למה שלא תגמרי עם כל החרא הזה. בגלל ההורים? שוין, את יכולה להגיד לילדים תשמעו סבתא אוהבת שמברכים על האוכל וכדומה....
 

סוג ב

New member
לא ההורים שלי הבעייתיים

אלא אבא של הילדים. הם כבר די גדולים, לא בתלמודי תורה כבר, עוד כמה שנים הם יהיו ממש גדולים ומספיק בוגרים בשביל להחליט לעצמם. בשביל מה אני צריכה עכשיו מאבקים משפטיים/רבניים עם הגרוש, שבסוף תהליך אני עלולה להפסיד. אני מעדיפה לחכות עוד קצת וכבר לא יהיה לו מה לעשות בנדון. והם ממש לא דפוקים. טוב להם.
 

מתבי6

New member
מגדלת ילדים דתיים או חרדיים?

זה מאוד משנה. כלפי חוץ רואים שיצאת? זה לבד לא מספיק לו כדי לרוץ ולהתלונן עליך?
 

nini132

New member
ישך

פורום שלך שמזדהה/tapuzforum/images/Emo201.gif ~ניני כבר יצא בשאלה~
 
ברוכים הבאים בשם ה'

אני מזכיר מאד את מצבך, למעט חילוקים דקים שאכמ"ל. נסה, ותהנה...
 
ועוד משהו חשוב

בהתחלה עלולים לקבל אותך בעויינות, מכמה סיבות, האחת פשוט חברתית, אנשים מתנגדים להכנסת 'חדשים' למעגל חברתי. והשנייה, החשש ממתחזים שמטרתם לשלוף אנשים. אז, תתייחס בסלחנות בהתחלה, אם אתה באמת מתאים לכאן, מהר מאד נקלוט את זה ותשתלב יופי, מניסיון!!!
 
מתי מונית לפסיכולוג הפורום?

אם כבר פסיכולוגיה בגרוש, להבנתי המצב בדיוק הפוך. אין לי אפשרות להאריך כרגע, אבל נראה לי שכולנו כאן משתוקקים לחברים חדשים (בתנאי שיהיו חרדים בעל כורחם ולא חסידי ר' נח).
 
דוקא זה מוכיח שהיא מרגישה קרוב אליך

היא לא מתקיפה בפורום כוכב נולד 8 או גיל המעבר, זה היא שהיא מגיבה למה שאתה אומר מראה שאיכפת לה ממה שאתה אומר וחשוב לה להדגיש את נקודת המבט שלה. כשהיא תתעלם ממך תתחיל לדאוג. (איך הפסיכולוגיה בגרוש שלי???)
 
לא מספיק לחלוטין

אין דרך מהירה לרכישת אימונם של אנשים. לקלל את אלוהים רק אומר שאתה מאוד כועס עליו, שבחינה פסיכולוגית דוקא מוכיח קשר חזק ביותר,(אנחנו כועסים על מי שהיו לנו ציפיות ממנו). ישנם רבים שמזהים אתאיסטיות עם חוסר קבלת המצוות, אך לא כך פני הדברים (חפש בגוגול אם זה מעניין אותך), אני אישית לא מגדיר את עצמי כאתאיסט למרות שאני ממש לא מאמין באלהים כבורא העולם. גם הזכירו קודם את רבי נח,
 
למעלה