אשמח לקבל עצות

ronyb

New member
אשמח לקבל עצות

אז ככה , יש לי חבר כבר שנה ,הכל מושלם אצלנו חוץ מבעיה אחת , אני בת 27 והוא בן 25 , לי היו הרבה קשרים ואצלו אני הקשר הראשון שלו , לפני שהכיר אותי הוא שכב רק 3 פעמים. הבעיה מתחילה בזה שאני רוצה שהקשר יוביל לחתונה ואני לא מדברת על עכשיו אלא בערך עוד שלוש שנים ,ספרתי לו את זה והוא אמר לי שהוא רק בן 25 בלי ניסיון בכלל(חוץ מזה ששכב רק 3 פעמים לפני) אבל הוא יודע שהוא אוהב אותי הכי בעולם ויודע שאני "האחת" אבל לא בשל לחתונה כרגע ובעוד שלוש שנים הוא גם לא יודע באיזה שלב הוא יהיה,אז שאלתי אותו אם עוד שלוש שנים הכל יהיה מצויין אצלנו בדיוק כמו עכשיו אתה חושב שתרצה להתחתן? ,הוא ענה שהוא מאמין שכן ,סבירות גדולה שכן אבל הוא לא יודע.מה שכן הוא כן מוכן שנעבור לגור ביחד אפילו כבר מחר. אז עכשיו אני פונה בעיקר לבנות מה הייתן עושות, אם יש לכן קשר עם אדם שאתן הכי אוהבות בעולם והוא מושלם אבל לא יודע בוודאות אם יהיה בשל לחתונה עוד שלוש שנים?(למרות שהוא מאמין שהוא כן יהיה אבל לא יכול להגיד בוודאות).
 

JBR

New member
את יודעת מה תרגישי עוד 3 שנים?

נראה לי שענית לעצמך.
 

magenta73

New member
ומי אמר שאת תהיי בשלה לחתונה

עוד 3 שנים? אני לא מבינה את זה. את בקשר רק בשביל בסופו של דבר לקבל טבעת? ואפילו אם תקבלי טבעת, מי אמר שהיא תשאר לנצח? תחיי פה ובעכשיו. זה מה יש. פה ועכשיו. טוב לך? את אוהבת אותו? סבבה.
 

nate2000

New member
הנבואה ניתנה לילדים ולטיפשים

אני מניחה שאת לא משתייכת לשתי הקטגוריות האלה. את לא יכולה לדעת מה יהיה עוד 3 שנים או אפילו מה יהיה מחר. עכשיו מילא אם היית רוצה להתמסד בזמן הקרוב והוא לא, אז אולי כל הלבטים האלה היו מובנים, אבל גם את לא רוצה חתונה בזמן הקרוב, אלא בעוד שלוש שנים. אי אפשר לדעת מה יהיה אז. אנשים משתנים, הגישה לחיים ולקשר משתנית. בקיצור אי אפשר לדעת מה יוליד היום. טוב לך איתו עכשיו, את מרוצה ממה שיש תהני מהרגע.
 
זה דווקא אחלה שהיא מתכננת את העתיד

לחיות את הרגע - TOTALLY סבבה אבל זה מעולה שאת יודעת מה את רוצה מעצמך וממנו אם במשך הזמן הוא ירגיש מה שאת מרגישה אליו (יכול להיות שהוא כבר מרגיש) והכל יהיה טוב ויפה בינכם כשהוא יבין שאת ה-"אחת", לא תזיז לו העובדה שהוא שכב "רק" 3 פעמים לפניך מניסיון....
 
אנשים לא משחק

אם אוהבים את האדם, כדאי להשאר אתו ולטפח את מערכת היחסים. תחליטו אחר-כך, אם להתחתן. את סוג הקשר קובעים לפי מה שמרגישים.
 

lnz

New member
מנסיון אישי...

אל תעשי תוכניות כי סופם לההרס, ובטח לא תוכניות כאלה כי את לא יודעת מה יהיה מחר... ואל תחכי לתשובות כאלה, כל עוד את לא מוכנה אז אל תחשבי על זה בכלל כי את תהיי בסרטים של מה אם... תאמיני לי שתהיו מוכנים אז זה יבוא לבד והאמת זה כל הקסם..
 
כמו שאמרו כבר

אין דבר כזה לדעת *בוודאות* וגם אם את בטוחה שזה מה שאת רוצה - קשה מאוד לתכנן בשביל אחרים.. גם קצת מוזר לי שאת מתכננת בראש שלך את המהלך ל"בערך עוד 3 שנים", והוא מצידו מפחד שהנסיון שלו עם בחורות לא יספיק לו - נשמע כאילו שניכם מנסים לחיות לפי נורמות שאחרים קובעים ולא לפי קצב ההתקדמות הטבעי שלכם. הכל יכול לקרות אבל אף אחד לא יתן לך ערובה שזה אכן יקרה. צריך פשוט לא לפחד ולא לתת ללחץ להשפיע יותר מדי.
 
למעלה