אשמח לקבל מתכון ל- עוגיות מזרחיות

ד ניאלה

New member
אשמח לקבל מתכון ל- עוגיות מזרחיות

תודה
 

monday

New member
../images/Emo92.gif העוגיות עם החור

כעכים מלוחים /ספר העוגות של לבנה 400 גרם מרגרינה 1 ק"ג קמח 50 גר' שמרים/ או 2 שקיות אבקת אפיה 1 כף סוכר 1 כף מלח 1/4 כוס שמן 1/4 1 כוסות מים פושרים מעט חווייאג' למי שרוצה להברשה וציפוי: 1 ביצה טרופה שומשום לשים את החומרים לבצק אחיד. מניחים לשעה. מחממים תנור לחום בינוני (180 צ´). מכינים גלילות קטנות וסוגרים לטבעות. מברישים את הגלילות בביצה וזורים שומשום למעלה. אופים 20 דקות. מאחסנים בכלי אטום. הערות (monday): הוספתי כ-1/4 כפית חווייאג' לאפיה ואפיתי בחום של 180 מעלות 35 דקות. יצאו מעולה. קישטתי גם בקצח יחד עם שומשום. יצאו 50 כעכים.
 

liat94

New member
טשיאן אני בטוחה שזו לא דני אלה שאתה

מתכוון אליה. ליאתי אמא של דניאל ועידן.... אני מחפשת אותה כבר הרבה זמן מעניין לאן היא נעלמה.. האמת היא שאפילו באחת ההזדמנויות שלחתי אליה מסר.... אני דואגת... מקווה שנתבשר ממנה בבשורות טובות..... ביי.
 

silvey

New member
על כעכים מזרחיים מלוחים

כ ע כ י ם מ ז ר ח י י ם מ ל ו ח י ם . מאת : al55 31/10/04 14:25 המצרכים: 1 מרגרינה 1 כוס שמן 1 כפית מלח 1 שקיק אב´ אפיה 1 ק"ג קמח רגיל 1 כוס מים לעיטור - -ביצה - שומשום ( אפשר להוסיף גם קצח – סילבי ) ההכנה: את הקמח להוסיף רק לאחר שמערבבים את כל החומרים ולשים בצק רך וגמיש. לתת לו לנוח במקום חמים חצי שעה. לקרוץ מהבצק חתיכות, לגלגל כמו נקניק ( קטנצ´יק ) לסגור על ידי חיבור שני הקצוות לעיגול. לטבול בביצה, בשומשום ולהניח על תבנית משומנת. לאפות בחום בינוני עד שמשחים. הערות – סילבי - אפיתי ב - 180 מעלות כ - 45 דקות. - על התבנית שמתי נייר אפיה.
 
למעלה