אשמח לקבל מתכון לקציצות דגים(נסיכה)

קציצות דגים

קציצות דגים 700-800 גר` פילה דג טחון / קצוץ דק דק 1/2 כוס פטרוזיליה קצוצה 3-4 גבעולי בצל ירוק 1-2 ביצים 1 בצל לבן קצוץ שמן לטיגון 1 כוס קמח מצה מעורב עם 2 כפות סולת / פירורי לחם בליווי מיונז 5% שומן בטעם שום - קונים בסופר או רוטב צ`ילי מתוק 1/3 כוס רוטב צ`ילי מתוק 1 כף מיץ לימון 1 כף פטרוזיליה קצוצה דק לערבב היטב את פילה הדג הקצוץ, בצל, ביצים ופטרוזיליה. להניח בצד . ליצור קציצות. לטבול כל קציצה בתערובת הקמח מצה או פירורי לחם ולטגן בשמן עמוק. לערבב את חומרי רוטב הצ`ילי ולהגיש ליד בתוספת אורז מאודה. אפשר לטגן חלק מהקציצות ללא תערובת קמח המצה/פירורי הלחם. לצפיה בתמונת המתכון http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1248645 בוקר טוב
 

פל

New member
קציצות דגים

קציצות דגים שלי לטחון: 1/2 קג' דג (בקלה, נסיכת הנילוס) 1 תפוח אדמה 1 גזר 1 בצל 5-6 שיני שום 1/2 חבילת כוסברה 1/4 חבילה פטרוזילה ביצה 1/4 כוס פירורי לחם או 2 פרוסות לחם מפורר כפית כמון מלח, פלפל שחור. לעבד היטב ולהניח במקרר מכוסה כשעה ליצור קציצות פחוסות מעט ולטגן בשמן עמוק. גיוונים 1. ליצור כדורים ולבשל ברוטב עגבניות (עם עגבניות טריות הכי טעים אבל אפשר גם רסק עגבניות) 2. לטבול את הקציצות בקמח וביצה טרופה ולטגן - טעם קצת אחר. 3. לטגן בלי קמח וביצה. 4. לאפות על נייר אפיה משומן ולהבריש בשמן - טעים וקריספי. וכמובן - בלי שמן.
 
אני אוהבת גם לקצוץ בסכין, כי אז מרגישים טוב

יותר את הבשר העדין של הדג וגם לא מופרשים כל כך הרבה נוזלים כמו בטחינה שמרסקת הכל בלי אבחנה. אבל אין מניע לטחון. כשאני עצלנית חופשי אני מכניסה הכל למטחנה ונגמר סיפור. וחוץ מזה ברוכה הבאה אלינו.
ארי.
 

פל

New member
אני טוחנת. לא ניסיתי לקצוץ וזה נראה לי פצקראי

 
למעלה