אשמח לקבל מידע לגבי מחיר בטון ב-30 וב40 מחיר

dani214

New member
אשמח לקבל מידע לגבי מחיר בטון ב-30 וב40 מחיר

אשמח לקבל מידע לגבי מחיר בטון ב-30 וב40 מחיר משאבה ל10 קוב ראשונים ולכל קוב נוסף,מחיר לקידוח קלונסאות תודה
 
אני לא זוכר בדיוק אז הכל בערך אבל קרוב

לשם מה אתה צריך ב 400 ? בכל מקרה זה לא הרבה יותר מ ב 300 ב 300 260 - 250 ש"ח לקו"ב , אבל תמיד תזמין קצת יותר , כי הם לא ממש נותנים את הקובים הנכונים , גם כי הם עובדים לפי משקל ולא לפי נפח משאבת בטון מחיר התחלתי 700 ש"ח + 15 ש"ח לכל קו"ב נוסף מעל ........לא זוכר טוב אם זה 8 או 10 . מחיר לקידוח כלונסאות 20 ש"ח למטר
 

mister500

New member
בבקשה

קוב בטון = 245 ש"ח B-300 שקיעה 5 ללא פוליה / שקיעה 6 ללא פוליה תוספת 6 ש"ח לכל קוב משאבה = 500 ש"ח ( 10 קוב ראשונים ) + 16ש"ח לכל 1 נוסף קידוח = מחיר גלובלי ל 24-26 קידוחים 3.800 ש"ח קוטר 40- 60 קידוח ניסיון לפני הקידוחים = 400 ש"ח קידוח ניסיון בלבד = 800 ש"ח עוד משהו ?
 

dani214

New member
תודה ,אני עוזר לחברים לתמחר בניית שלד אני סיי

תודה ,אני עוזר לחברים לתמחר בניית שלד אני סיימתי השבוע לבנות שלד ורציתי לבדוק באם יש שינויים במחירים
 

בינא

Member
לגדר לא צריך קידוחים! מי שעושה קידוחים לגדר

זורק כסף על כלום. לקיר תמך מבצעים רגל שהקרקע הנשענת עליה גם מכבידה על הרגל ובכך עוזרת בתמיכה. לגדר שאין עליה לחצי צד, אין שום סיבה לבצע קידוחים. מספיק לבצע קורה 20/40 לגדר רשת כש-20 ס"מ קבורים בקרקע, או יסוד עובר לקיר שקצת גבוה יותר בעומק 40 ס"מ. צריך להבין עניין בסיסי - מטרת קיר כזה היא בסך הכל הפרדה. אין עליו שום עומסים ולחצי הקרקע, גם בקרקעות תופחות, מכסימום יצרו סדיקה מקומית שניתן למנוע בדרך-כלל עם ברזל אורכי ו/או רשתות. עקרונית, עדיף לצקת קיר/גדר כזאת בעובי 12-15 ס"מ ולא יותר כי מעבר לכך זה גם בזבוז כסף. בקירות גדר ארוכים (מעל 20 מ') רצוי לבצע תפר מתוכנן שזה למעשה סדק מתוכנן בקיר לכל גבהו (למעט היסוד העובר) ובפועל זה אומר לשים קל-קר בעובי 2 ס"מ לגובה היציקה באמצע אורך הקיר כדי שיקבל בטון משני הכיוונים, אבל הברזל יהיה המשכי ומחוזק עם עוד מוטות בתפר עצמו עם חפיפה של 40 ס"מ לכל צד מהתפר... שימרו על כספכם. אל תתנו לקבלנים להוליך אתכם שולל ולהרוויח עליכם בגדול בגלל השטות הזאת של בצוע כלונסאות לגדרות...הם מרוויחים המון על כלונסאות בגלל כמויות הבטון הגדולות שנשפכות שם בעוד העבודה שלהם היא ( כי אין טפסנות ואין פירוק טפסנות...רק קידוח, ברזל ובטון).
 
הבדלי המחיר זניחים

בקרקע תופחת גדרות ללא כלונסאות לא מחזיקות מעמד ללא סדקים או לא נשארות בפלס . בקרקע תופחת חייבים ללכת על המקסימום . וכן לבצע את הזיון כמו בקורה חטים למעלה ולמטה עם ברזל לכל האורך בנוסף ל 2 הרשתות .
 

בינא

Member
בזבוז כסף משווע לבצע קידוחים!

אז מה אם ייוצרו סדקים בקיר? זה יחדיר מים לבית? הרי בין כה וכה שותלים מטפסים או שיחים לפני זה כי זה מכוער בלי... ...חוץ מאלה שזורקים עוד כסף על שליכט צבעוני או ציפוי אחר... מי שרוצה לחסוך כסף = להקטין את המשכנתא, שלא יזרוק על מה שכל-כך מיותר... עדיף להשקיע את הכסף הזה בחינוך של הילדים...או במבוגרים שמחנכים את הילדים שלהם...
 
הגדר לא רק תנזק אלא תהייה כמו מגדל פיזה

ויש גם מקרים שהזיון נקרע במקום של הסדק אני לא רואה איך המחיר יותר זול עם רגל מאשר עם כלונסאות המחמירים עושים את שניהם .
 

בינא

Member
המחמירים סובלים מעודף כסף או אי-הבנה...

איזה "מגדל פיזה"? היית שם שאתה משווה? גדר זה אלמנט נמוך. מטרת הגדר לבצע הפרדה בלבד וגם בד יוטא עם בזנטים עד שהצמחיה צומחת מספיק כדי לבצע הפרדה כזאת. אצלנו מגזימים בכל דבר, אבל ביסוס עמוק לגדרות זה כבר השיא. לא צריך רגל, אלא אם זה קיר תומך = צד אחד של קרקע גבוה מהצד השני ולכן צריך קיר שיתמוך בקרקע הגבוה שלא תישפך לחלק הנמוך. גם אם עושים רגל, היא תהיה הרבה יותר אפקטיבית מכלונס. כלונס לא בנוי בשום צורה לקבל עומס צידי ולכן אינו יכול למלא שום תפקיד בקיר תמך מהסוג שמשמש להפרדה בין מגרשים שהפרשי הגובה ביניהם עד 3 מ' (גובה קומה) ובזה מדובר.
 

בינא

Member
זה לא נכון ההכללה הזאת.

מהנדסים נדרשים לתכנן קירות רק אם יש צורך קונסטרוקטיבי. אחרת בשביל מה צריך זאת? מהנדס שמתכנן קיר תמך עם כלונסאות ולא עם רגל, אינו מבין מה הוא עושה...במקרה הטוב. במקרה הרע...הוא מתחלק עם הקבלן המבצע ברווחים...
 
מה זה ? מה הקשר בין המהנדס לקבלן ?

הם לא מכירים בכלל . התכנון נעשה הרבה לפני שיש קבלן בכלל . כאשר יש חיוב לבצע גדר , יש גם תכנון של האדריכל ושל המהנדס , שחייב לתכנן כל מה שיש בתכנית .
 

dani214

New member
הקבלן שלי העדיף לקדוח קלונסאות לחומה בין המגר

הקבלן שלי העדיף לקדוח קלונסאות לחומת בטון בין המגרשים למרות שבהסכם סגרנו על קיר אבן לקט ,המהנדס כמובן אישר ולי זה לא עלה יותר ולכן הסכמתי
 

בינא

Member
מראש זה היה אמור לעלות פחות...

אם הקבלן לא דרש תשלום נוסף, הוא מראש ביקש יותר מידי. המהנדס אישר? מה אכפת לו? הוא הרי לא נתן תכנון לזה...נכון? "חומה" זה מה שיש סביב ירושלים העתיקה או בתי כלא. "קיר גדר" זה המונח הנכון וכשמו כן הוא...רק גדר הפרדה. "קיר תמך" זה קיר תומך של קרקע גבוהה בצד אחד שלו ונמוכה בצד שני. אם אשרו לך קיר מאבן לקט, חזקה שאינו תומך ולכן חריץ ליסוד עובר באדמה בעומק 20 ס"מ, היה מספיק לקיר הזה שגם מתחיל עבה בחלקו התחתון והולך וצר בחלקו העליון... אגב...dani214...לא ציינת את גובה הקיר שנדרשת לבצע...?
 

בינא

Member
חבל על הזמן שלך. מכיר גם כאלה. הם לא הרוב

ויותר משתלם לבצע קיר גדר עם ביסוס קל ולבנות אותו מחדש אחרי כמה שנים מלהוציא כסף על כלונסאות כשכמעט בטוח שזה מיותר ומוכח שמיותר.
 
למעלה