אשמח לקבל את עזרתכם

dolfy18

New member
אשמח לקבל את עזרתכם

אז ככה: אני לאחר טירונות וקורס (אני חצי שנה בצבא), שובצתי לתפקיד טכנאי באחד מבסיסי חיל האוויר.. התנאים בבסיסים טובים אם זה במגורים ובאוכל..
הקטע הוא שאני לא הכי מרוצה מהתפקיד: הוא לא מעמיק (כי אני טכנאי בסופו של דבר שעושה עבודה טכנית פשוטה ) וקצונה בתפקיד הזה לא מדברת אליי- ואני כן חושב על להיות קצין...
השאלה שלי היא מה לעשות- האם יש לי בכלל את האופציה לעבור לתפקיד אחר שהוא לא טכנאי ( לא איכפת לי לחתום קבע בשביל עוד קורס שאני אעשה). האם הגשת טופס 55 תעביר אותי רק לקרבי ( אני פרופיל 72)?
לא שאני איזה סופר גאון אבל אני רוצה תפקיד יותר משמעותי כי בסך הכל אני לא רוצה סתם לעשות וי על ה3 שנים האלה.. אני רוצה קצת יותר עניין מאשר לתקן ולהחליף דברים.. אז מה אפשר לעשות?? מה הסיכויים שלי והאם עדיף לי כבר להישאר באותו מקום?
 

אושי231

New member
ניסתי לדבר עם המפקדים שלך בנושא?

בהחלט יכול להיות שיוכלו לתת לך תפקידים נוספים על מה שאתה עושה כמו להתעסק בהדרכות וכו'.
הגשת טופס 55 לא בהכרח יאמר שתלך ישירות לקרבי, אבל אני לא רואה סיבה שצה"ל ישמח לאשר אותו אם סה"כ טוב לך.
אני חושבת שהפיתרון הטוב ביותר, במיוחד אם אתה רוצה להיות קצין, זה לדבר עם המפקדים, לראות איזה תפקידים נוספים אפשר לתת לך או איך לפתח את התפקיד שלך ובהמשך לצאת לקצונה (לא בהכרח בתפקיד הזה, יש גם תפקידים אחרים).
 

dolfy18

New member
האמת שעוד לא ניסיתי לדבר עם המפקדים

קודם כל תודה על התגובה! לא ניסיתי לדבר איתם כי אני חושש שזה ייצור אצלם רושם שאני רוצה "לברוח" מהתפקיד הזה או כי פשוט מאותה נקודה והלאה יסתכלו עלי בעין אחרת.. מרגיש לי קצת כמו סוג של סיכון. אבל כן יש רגעים שאני פשוט מת לדבר איתם על זה. אני פשוט לא יודע עד כמה זה יעזור..
אז כן טוב לי מבחינת התנאים אבל זה בדיוק מה שלא חיפשתי -חיפשתי יותר תפקיד מעניין מאשר תנאים טובים.. גם היציאות הביתה לא קריטי לי אם התפקיד מעניין אותי.
 

אושי231

New member
השאלה איך אתה מציג את זה

אם אתה מציג את זה כמו שאמרת- גם אני הייתי מסתכלת עליך בעין עקומה.
אבל... אם תקבע עם המפקד שלך זמן לשיחה, עדיף בשעות שאין כל כך עבודה והוא לא לחוץ. ואתה יושבים ומדברים ואתה אומר לו כך:
תשמע משה, אתה יודע שאני בתפקיד כבר כך וכך זמן, ובאמת הולך לי פה טוב, אני נהנה ומרגיש מקצועי וכו' וכו' וכו'. ואני רוצה להתייעץ איתך איך אני יכול לשדרג את התפקיד שלי כי בתחושה שלי קצת משעמם לי ואני מחפש עוד אתגר/ למצות את עצמי יותר טוב וכמובן לתרום למערכת... איך לדעתך אני יכול להסתייע בך בנושא הזה?

נכון שזה נשמע שונה? תנסה, מה יש לך להפסיד?
 
למעלה