כן אני בתכתובת איתו כבר כשבועיים
המוצר הוזמן ב- 11/12 נשלח ב- 16/11 המספר מעקב מורה שהחבילה יצאה ב- 16/11 מהונג קונג וזהו אין שום מידע אחר, פניתי אליו לברר מבקש אני אעשה את הברור , פניתי לדואר הונג לברר לא ענו למייל, בקיצור אבודה
כרגע רוצה רק לקבל את כספי ולהזמין ממקום אחר, חבילה שנייה שהזמנתי מאנגליה הזמנתי ביום ראשון שבוע שעבר הגיע ביום רביעי, אצלו לא מוכן להתאמץ לברר, לכן בהחלט רוצה לשים CLAIM עם כל הצער שבדבר
כיצד עושים זאת?
חלי