אשמח לעזרה

אלרן08

New member
אשמח לעזרה

הזמנתי צעצועים מאיבי ב- 11/12 רוצה להכניס CLAIM המוצרים לא הגיעו איפה אני מבצעת את זה?
תודה
חלי
 

moonchild00

New member
ניסית לדבר עם המוכר?

אם קנית מסין, עכשיו זו תקופה מאוד עמוסה אז יכולים להיות עיכובים.
קודםן כל הייתי ממליצה על יצירת קשר עם המוכר והעלאת הבעיה שלך מולו.
אם המוכר לא מגיב, הייתי מחכה עוד יום יומיים לראות איך הוא מגיב ופותחת קליים. את הולכת ל customer support ובוחרת שם את resolution center ושם פותחת תלונה על המוכר.
 

אלרן08

New member
כן אני בתכתובת איתו כבר כשבועיים

המוצר הוזמן ב- 11/12 נשלח ב- 16/11 המספר מעקב מורה שהחבילה יצאה ב- 16/11 מהונג קונג וזהו אין שום מידע אחר, פניתי אליו לברר מבקש אני אעשה את הברור , פניתי לדואר הונג לברר לא ענו למייל, בקיצור אבודה
כרגע רוצה רק לקבל את כספי ולהזמין ממקום אחר, חבילה שנייה שהזמנתי מאנגליה הזמנתי ביום ראשון שבוע שעבר הגיע ביום רביעי, אצלו לא מוכן להתאמץ לברר, לכן בהחלט רוצה לשים CLAIM עם כל הצער שבדבר
כיצד עושים זאת?
חלי
 

moonchild00

New member
הסברתי בהודעה הקודמת

קאסטומר סרוויס-> רזולושן סנטר ואז עוקבת אחרי ההוראות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רגע, נובמבר או דצמבר? החלפת חודש באמצע...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם הזמנת מהמזרח הרחוק עבר רק חודש, זה מעט

בפרט בתקופה הזו... אני מחכה למוצרים גם מלפני כן שטרם הגיעו אליי... (גם מהונג קונג, כן; חלק הגיעו, חלק עוד לא). לדעתי כדאי להמתין בסבלנות בינתיים. יש לך 45 יום לפתוח מחלוקת, אין טעם לעשות זאת אחרי 31 יום, המוצר עוד בהחלט עשוי להגיע.
 
למעלה