אשמח לעזרה וייעוץ

אשמח לעזרה וייעוץ

שלום, חזרתי עכשיו מרופא שיניים ואני מזועזעת לחלוטין. רציתי לברר איתכם האם יש סיבה לזעזוע שלי או לא, אשמח לכל עזרה או מידע שיש לכם לתת לי. לפני כחודש התחלתי סידרת טיפולים אצל רופא שיניים. יש לי הזנחה של שנים מפחד עצום מרופאי שיניים וניסיון די כואב איתם. הלכתי לרופא שקרוב לביתי לשתי טיפולי שורש. שילמתי לו, לא לפני שקיבלתי הבהרה שהטיפול אכן הסתיים ושתי השיניים שבאתי בגללן טופלו עד הסוף, מלבד כתרים שאותם אין ביכולתי לשלם. שילמתי על שתי שיניים 1600 ¤, קיבלתי קבלה והכל טוב ויפה עד כאן. היום חזרתי אליו לטיפול של סתימה בשן אחרת, בסוף הטיפול הוא הוציא לי חשבון שבו אני חייבת לו 1150 ¤ על הסתימה שעשה לי היום ועל מבנה של שתי השיניים בהם הוא ביצע טיפול שורש. סתימה עולה אצלו כ300 שקלים מה שאומר שהמבנה של שתי השיניים עולה 850 ¤ על המבנה לא ידעתי שאני צריכה לשלם מאחר ובטיפול האחרון [לא זה של היום, בו נעשתה אך ורק סתימה] שילמתי 1600 ¤ על שתי השיניים בידיעה שבזה התשלום ניגמר בהקשר לזוג השיניים האלה. האם המחיר הגיוני בכלל?? 2450 ¤ על שתי טיפולי שורש כשאין להם בכלל כתרים?? אני מזועזעת לחלוטין!! אלו המחירים של טיפולי שורש בכל מקום? גם כשלא עושים כתר? ומה זה מבנה? אני מזועזעת ומרגישה מרומה מאוד. ולא כי זה המחיר אלא כי כשיצאתי ממנו מהטיפול ההוא קיבלתי קבלה שאמרה [במילים אמנם ולא בכתב] שאכן שילמתי על זוג השיניים שטופלו ל-ח-ל-ו-ט-י-ן... מישהו יכול להסביר? להגיד משהו? ושאלה נוספת... הוא סיים לי את טיפול שורש בשתי השיניים לפני כחודש, האם הגיוני שעדיין כואבות לי השיניים עם לחץ שמופעל עליהן בלעיסה של דברים קשים כגון קרקרים? כי אמרתי לו את זה והוא טען שהשן צריכה להחלים וזה עלול אפילו לקחת חצי שנה. הייתכן?? אשמח לכל מענה והסבר בתודה מראש תות
 
ושאלה נוספת, לכל שאר השאלות ששאלתי,

האם זה בסדר שיש לי מן זצים בשן בה הוא עשה אתמול סתימה? אני נבוכה להתקשר לפני שאני מבררת אם זה בסדר והגיוני. האם? תודה שוב, וסליחה על העמסת השאלות.
 
טיפולי שיניים

איננו דנים בפורום הזה במחירים, שכן מדובר בשוק חופשי וכל רופא גובה ע"פ ריאות עיניו. לגבי הכאב לאחר טיפול שורש, ייתכן כי צריך להשחיז את השן מעט כדי שלא תהיה במגע, ואז המצב יירגע.
 
למעלה